۰ نفر
۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۶:۳۹
دیدار علی اکبر ولایتی و محسن رضایی

دکتر علی اکبر ولایتی وهیات همراه در دبیر خانه مجمع تشخیص مصلحت نظام با دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار کردند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مجمع، در این دیدار دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان خاطراتی از دوران پر شکوه انقلاب و دفاع مقدس اشاره کرد و گفت : همکاریهای چند جانبۀ بین دستگاه دیپلماسی و رزمندگان دفاع مقدس باعث پیروزی ملت ایران در جنگ تحمیلی هشت ساله شد.
محسن رضایی با اشاره به موقعیت خاص مجمع تشخیص مصلحت نظام، این مجموعه را همواره همراه دولت های مختلف عنوان کرد و اظهار داشت : اگر چه بعضاً دولتها این نهاد را در مواردی محدود کننده خود می دانند اما تلاش مجمع تشخیص مصلحت نظام کمک به دولت هاست.
دکتر محسن رضایی با بیان اینکه یکی از وظایف اصلی مجمع تشخیص مصلحت نظام مشاوره به رهبری و تهیۀ و تنظیم سیاستگذاری کلی نظام است اظهار امیدواری کرد که در دوره مدیریت دکتر ولایتی در مرکز تحقیقات این هماهنگی ها بیشتر شود.
در ادامه دکتر ولایتی با ابراز خوشحالی از تشکیل این جلسه، به سابقۀ آشنایی و همکاری با دکتر رضایی در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: تشکیل سپاه پاسداران و سیاست خارجی جمهوری اسلامی هر دو جزء کارهای جدید و تجربه نشده انقلاب بود که باید در موقعیت جدید از این تجربیات استفاده بهینه شود.
ولایتی با بیان اینکه مجمع تشخیص مصلحت نظام در دنیا نمونه ای مشابه ندارد گفت : از ویژگی خاص این مجموعه ، حضور افراد مجرّب و متخصصی می باشد که گرد هم آمده تا تجربیات خود را در قالب مشورت به رهبری انقلاب ارائه دهند.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 335003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =