راند پاول سناتور جمهوری خواه از ایالات کنتاکی امریکا که از مخالفان جدی باراک اوباما در کنگره محسوب می شود نسبت به مواضع اخیر او درباره مصوبات کنگره واکنش نشان داد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اینرنتی شبکه تلویزیونی سی ان ان پاول با بیان اینکه اوباما از ادبیات تهدید در برابر کنگره استفاده می کند موضع اخیر او مبنی بر اینکه از اختیارات خود در برابر کنگره استفاده می کند را  نادرست خوانده و او را مغرور متکبر خطاب کرد.

پاول در پاسخ به اوباما که گفته بود برغم اینکه در تلاش برای همکاری با کنگره هستم اما از ابزارهای لازم برای اجرای تصمیم های خود برخوردارم، گفت اظهارات اوباما نشان از غرور و نخوت او دارد.

راند پاول که از جمهوریخواهان ضد ایرانی نیز محسوب می شود پیشتر نیز دربرابر این اظهار نظر اوباما که اگر تحریم های جدید علیه ایران در کنگره تصویب شود آنها را وتو خواهد کرد نیز موضع تندی اتخاذ کرده و گفته بود او حق ندارد درباره کنگره از ادبیات تهدید آمیز استفاده کند.

4949

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 334961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عرشیا A1 ۰۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    16 1
    حق کاملا با اوباما میباشد .افراطیهای جمهوریخواه را فقط با این ادبیات باید سر جایشان نشاند .
  • حسین IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    8 11
    اینا همش جنگ زرگریه برا ترسوندن ماها و گرفتن امتیازات بیشتر و بیشتر از ایران
    • بی نام A1 ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
      3 1
      حسین جان قول بده بیشتر استراحت می کنی .... من نگران سلامتیتم .... شما خیلی آدم مهمی نیستی که کنگره و دولت آمریکا برای کلاه گذاشتن سر شما مثل سگ و گربه به جون هم بیفتن