۰ نفر
۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۱
سرآشپز نشست ژنو دو از نگاه الحیات

روزنامه الحیات چاپ لندن در تحلیلی از وضعیت نشست ژنو 2 آن را به آشپزخانه ای توصیف کرد که زیر نظر یک سرآشپز کار می کند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اینرنتی الحیات این سرآشپز کسی نیست جز سرگئی لاورف وزیر امور خارجه روسیه که سعی می کند محصول مورد نظر خود را از این آشپزخانه پخت و پز کند.
به نوشته این روزنامه آشپزان دیگری که در این آشپزخانه مشغول به کار هستند عبارتند از اخضر ابراهیمی نماینده ویژه سازمان ملل در سوریه، رابرت فورد سفیر پییشین آمریکا در سوریه، اریک شووالیه سفیر سابق فرانسه و همچنین عمر اونهن سفیر سابق ترکیه در دمشق و جان ولکس فرستاده انگلیس در امور سوریه
الحیات می افزاید: البته آلمان و سوئد نیز از این جمع غایب نیستند اما بسیاری بر این اعتقادند که سرآشپز این آشپزخانه سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه است.
به نوشته این روزنامه نزدیک به سعودی، هر خبرنگاری که با یکی از میانجی های بین المللی یا همان آشپزها گفتگو کند به سرعت متوجه می شود که همه چیز در ژنو حاکی از درازمدت بودن مذاکرات و دشواری آن است.
در همین حال این روزنامه پیشبینی دیگری کرده و از قول برخی از ناظران نوشته است احتمالا حل مسئله سوریه به دست رئیس جمهور بعدی آمریکا صورت خواهد گرفت که در این صورت می توان گفت اوضاع وحشتناک خواهد شد.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 334957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شاکی از دبیرکل سازمان ملل A1 ۰۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    2 2
    بان‌کی‌مون دبیرکل سازمان ملل متحد عروسک خیمه شب‌بازی غرب است و فرد مناسبی برای داشتن این سمت نیست.
  • بی نام A1 ۰۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    1 0
    اردوغان درباره اصلاح دستگاه قضایی عقب‌ نشست در پی افزایش فشارها بر نخست‌وزیر ترکیه در مورد انجام اصلاحات در دستگاه قضایی، وی لایحه اصلاحات را تعدیل کرد.