۰ نفر
۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۸

تسنیم نوشت:

منابع امنیتی عراق از به اسارت گرفته شدن پنج سرباز عراقی توسط عناصر تروریستی "داعش" در جنوب شهر فلوجه استان الانبار خبر دادند.
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری "ایلاف"، پنج سرباز عراقی صبح امروز توسط گروهک تروریستی "داعش" در جنوب شهر فلوجه که از چند هفته گذشته بر آن سیطره پیدا کردند، به اسارت گرفته شدند.
منابع امنیتی عراق اعلام کرد که این افراد مسلح به سازمان تروریستی "داعش" وابسته هستند و پس از یورش به یکی از پادگان های ارتش در منطقه النعیمیه، واقع در جنوب شهر فلوجه و درگیری سه ساعته با سربازان، پنج نفر از این سربازان عراقی از جمله یک افسر را به اسارت گرفتند.
بنا به این گزارش، افراد مسلح همچنین توانستند شش خودروی نظامی را از آن خود کنند و سه خودروی آنها را آتش بزنند و با سه خودروی دیگر در خیابان های شهر فلوجه جولان می دادند.
ساعاتی پس از وقوع این حادثه، گروه های تکفیری تصاویر سربازان را در شبکه های اجتماعی منتشر کردند و همچنین فیلمی را پخش کردند که در آن نشان می دهد چگونه خودروها را به آتش کشاند.
این دومین باری است که گروهک تروریستی داعش تعدادی از سربازان عراقی را به اسارت گرفته است. چندی پیش چهار سرباز عراقی توسط عناصر تروریستی داعش در شرق الرمادی استان الانبار اسیر و سپس اعدام شدند.
منابع خبری گزارش دادند که برخی از مناطق شهر فلوجه هنوز تحت کنترل تروریست های داعش قرار دارند و نیروهای ارتش عراق و عشایر برای بازپس گیری این مناطق در حال مبارزه هستند.
گفتنی است که در حملات متفرقه گروه های تروریستی در عراق دست کم 12 نفر کشته شدند که چهار نفر آنها بر ثر انفجار سه خودروی بمب گذاری شده در شهر نفتی کرکوک جان خود را از دست دادند.
از سوی دیگر، منابع عراقی اعلام کردند که "ابوبکر العراقی"، سرکرده داعش در استان صلاح الدین از سوی تک تیراندازان واحد مبارزه با تروریست عراق به هلاکت رسیده است.
منابع عراقی همچنین از درگیری های شدید در منطقه النعیمیه در جنوب فلوجه میان گروه های مسلح و ارتش عراق خبر دادند.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 334942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =