پایگاه اینترنتی دیلی بیست آمریکا در تحلیلی از سفر رییس جمهور کشورمان به سوئیس، حضور او را با حضور مت دیمون ستاره سینمای هالیوود مقایسه کرد.

به گزارش خبرآنلاین پایگاه اینترنتی دیلی بیست آمریکا در تحلیلی سفر رییس جمهور کشورمان به سوئیس برای شرکت در چهل و چهارمین نشست مجمع جهانی اقتصاد را مثبت دانسته و با مقایسه این حضور با حضور مت دیمون ستاره هالیوود نوشت: روحانی ستاره این اجلاس بوده است.

دیلی بیست نوشت در نشست های داووس حضار به شنیدن حرف های مبهم عادت دارند. کم پیش می آید مقامی در این نشست حاضر شود و به قول فرانسوی ها به زبان دیگری به غیراز زبان «چوب خشک» حرف بزند و روحانی هم در دو روز اول نشست داووس به ستاره نمایش تبدیل شد.

وقتی مت دیمون ، هنرپیشه آمریکایی روز چهارشنبه درباره نیاز جهان به آب آشامیدنی صحبت کرد ، شمار زیادی از وی حمایت کردند. یکی دو دقیقه بعد ، روحانی از سالن پایین آمد و عکاس ها دور وی را گرفتند و برای اینکه بتوانند از زاویه بهتر عکس بگیرند ، از سرو کول هم بالا می رفتند ؛ روحانی هم لبخندی زیبا اما نامفهومی داشت.دیلی بیست ادامه داده است که روحانی از شایستگی لازم برای حضور در این نشست برخوردار بود و سخنرانی وی در تالاری که از جمعیت موج می زد موید این ادعا است.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 334693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حميد A1 ۰۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
    169 3
    روحاني ممنون بخاطر سخنراني معقول و آبرومندانه ات . مچكريم
  • بی نام IR ۰۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
    108 2
    از نظر سخنرانی با وجاهت میتونم بگم تو دنیا نمونست.از اول هم سخنران خوبی بود.بعدا سیاستمدار خوبی شد.
  • بی نام IR ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
    59 2
    نمی‌دونم چرا نظر من با نظر بعضی دوستان متفاوته ... هر زمان خاتمی یا روحانی می‌رن خارج کشور من اصلا اخبار رو دنبال نمی‌کنم چون خیالم راحته که فاجعه به بار نمی‌یارن ولی هر وقت احمدی‌نژاد پاشو از مملکت می‌ذاشت بیرون من آب و مواد خوراکی انبار می‌کردم چون مطمئن بودم یه سیلی، زلزله‌ای، مصیبتی چیزی تو راهه
  • مجید IR ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
    44 0
    زنده باد رئیس جمهور تدبیر وامید
  • پارسا A1 ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
    41 0
    اصول گراها بدانند که به جای بت کردن مسایل دینی و مذهبی و تعصبات بیجا که نه تنها باعٍث خیانت به ایران بلکه خیانت به اسلام نیز میشود، به فکر منطق و ابتکاری باشند، که روحانی گوشه ای از آن را در این چند وقت به خوبی نشان داده تا بیش از این سرمایه های فرهنگی، انسانی و مالی ایران اسلامی را تلف نکرده و بیش از این مایه ی عقب افتادگی جامعه ی مسلمین را فراهم نسازند.