۰ نفر
۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۹

ایسنا نوشت:

رییس‌جمهور پس از انجام سفری سه روزه و سخنرانی در چهل و چهارمین مجمع جهانی اقتصاد در داووس سوئیس، دقایقی پیش وارد تهران شد و در فرودگاه مهرآباد مورد استقبال رسمی اسحاق جهانگیری - معاون اول رییس‌جمهور - قرار گرفت.

در جریان استقبال از حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در پایون جمهوری اسلامی فرودگاه مهرآباد، تعدادی دیگر از مقامات کشور از جمله علی‌اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل به همراه جمعی از اعضای دولت حضور داشتند.

سورنا ستاری معاون علمی رییس‌جمهور، الهام امین‌زاده معاون حقوقی رییس‌جمهور، علی طیب‌نیا وزیر اقتصاد و دارایی ، فانی وزیر آموزش و پرورش، گودرزی وزیر ورزش و جوانان، اسماعیل سماوی رییس گروه مشاوران جوان رییس‌جمهور، سیف رییس کل بانک مرکزی و ... از جمله استقبال کنندگان از رییس‌جمهور بودند.

طبق برنامه اعلام شده، رییس‌جمهور قرار است در جمع خبرنگاران به تشریح نتایج اولین سفر اروپایی خود از زمان آغاز بکار دولت یازدهم بپردازد.

در این سفر، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه،‌ محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس‌جمهور، بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت و حسین فریدون دستیار ویژه رییس‌جمهور، روحانی را همراهی می‌کردند.

به گزارش ایسنا، از جمله برنامه‌های رییس‌جمهور در جریان این سفر، سخنرانی در جمع مدیران ارشد رسانه‌های جهان، سخنرانی در جمع مدیران شرکت‌ها بزرگ نفتی جهان و نیز در جمع مدیران بنگاه‌ها بزرگ اقتصادی جهان‌، دیدار با روسای جمهور سوئیس و آذربایجان‌،‌ نخست‌وزیر هلند،‌ رییس کمیسیون اروپایی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و دبیرکل مجمع جهانی اقتصاد و همچنین گفت‌وگو با چندین شبکه تلویزیونی بین‌المللی از جمله سی‌ان‌ان‌، یورونیوز و تلویزیون سراسری سوئیس بود.

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان نیز که در این سفر رییس‌جمهور را همراهی می‌کرد، در حاشیه مجمع جهانی اقتصاد با تعدادی از همتایان خود در کشورهای دیگر دیدار و گفت‌وگو کرد.

/212 27

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 334434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • sh A1 ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
    27 0
    خسته نباشی دلاور.....
  • بی نام IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
    22 0
    خوش امدی
  • بی نام IR ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
    25 0
    روحانی دوست داریم