عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با انتقاد از انتشار برخی اخبار دروغ در برخی رسانه ها،گفت: برخی رسانه‌ها عامدا دروغ می نویسند و مبادرت به انتشار اخبار کذب که خودشان به کذب بودنشان اعتقاد دارند می کنند.

به گزارش خبرآنلاین، محمدرضا عارف در دیدار مدیرعامل ،سردبیر و جمعی از اعضای تحریریه خبرگزاری ایلنا و روزنامه کارو کارگر با اشاره به تاسیس خبرگزاری ایلنا برای پیگیری مطالبات کارگران، آن را اقدامی ارزشمند توصیف کرد و با قدردانی از زحمات و تلاشهای این رسانه موفق، گفت: یکی از وظایف رسانه‌ها این است که بتوانند نظام اجرایی را نقد کنند، زیرا انتقاد با هدف رفع خطا و اجرای درست امور، سازنده است. نقش رسانه‌ها در هدایت افکار عمومی، بر ساختن فرهنگ مردمی، پرورش شهروندانی نقاد و ایجاد همبستگی اجتماعی در جامعه‌یی باز و کثرت گرا بسیار بااهمیت است.

وی یکی دیگر از وظایف رسانه‌ها را دیده بانی جامعه مدنی دانست و با با بیان اینکه رسانه‌ها اعم از دولتی و غیر دولتی نباید دچار روزمرگی شوند ،خاطرنشان کرد: شرط ماندگاری یک رسانه صادق بودن با مخاطب است. مخاطب اگر احساس کند در رسانه‌ای صداقت وجود ندارد نگاهش به آن رسانه حداقلی خواهد بود.

رییس بنیاد امید ایرانیان ادامه داد: رسانه باید ماندگار باشد تا تاثیرگذاریش حفظ شود. پس باید ماندگار بود بدون آنکه از اصول تخطی کرد. مطمئنا اثر دراز مدت فعالیتها بیشتر از اثر مقطعی است.

وی با بیان اینکه باید نگاه به رسانه‌ها تغییر کند، با انتقاد از توقیف مطبوعات گفت: رسانه یک بستر است به صرف خطای یک نویسنده، نباید روزنامه را توقیف کرد. باید با حداکثر سعه صدر برخورد کرد. اگر آزادی‌ را از نویسنده بگیریم و نویسنده دستش در هنگام نوشتن بلرزد فایده‌ای ندارد. نمی‌توان به خبرنگار دیکته کرد که چه بنویسد و چه چیزی ننویسد.در مقاطعی از سوی برخی نهادهای غیر مرتبط با رسانه این موضوع مشاهده شد و نتیجه‌اش را هم دیدیم.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه نباید خود را قیم مردم بدانیم با اشاره به توقیف برخی مطبوعات طی ماه‌های اخیر،گفت: در چند ماه گذشته رسانه‌هایی از هر دو جریان فکری توقیف شدند که شخصا معتقدم نباید این کار صورت می گرفت و انتظار داشتم مسئولان مربوطه با سعه صدر بیشتری با مطبوعات برخورد می کردند. با توقیف یک رسانه صدها نفر از پرسنل آن رسانه بیکار می شوند چه کسی پاسخگو بیکاری این افراد است؟

عارف تاکید کرد: رسانه‌های اصلاح طلب از هر حیثتی باید الگو باشند هم از نظر اخلاق رسانه‌ای هم پایبندی به ارزشها. عده‌ای تلاش دارند رسانه‌های اصلاح طلب را ضد ارزش معرفی کنند اگرچه راه به جایی نمی برند ولی متولیان رسانه‌های اصلاح طلب هم باید دقت کنند بهانه به دست بدخواهان ندهند.

وی با تاکید بر اینکه وظیفه رسانه‌های اصلاح طلب است که نشان دهند بیشتر از مدعیان، دغدغه دین دارند، از انتشار برخی اخبار دروغ در رسانه ها گلایه کرد و گفت:برخی رسانه‌ها عامدا دروغ می‌نویسند و مبادرت به انتشار اخبار کذب که خودشان به کذب بودنشان اعتقاد دارند می کنند به نظرم اینها رسانه نیستند بلکه بولتن‌هایی هستند که برای برخی محافل خاص کار می کنند.

رئیس بنیاد امید ایرانیان در بخش دیگری از سخنان خود به مسائل مربوط به انتخابات 88 پرداخت و گفت: روزی به یکی از دوستان اصولگرا گفتم که پرونده انتخابات 88 باید به صورت آبرومند بسته شود. من مخالف محاکمه و شفاف سازی نیستم. اما این موضوع نباید چماقی شود برای حذف و طرد عده ای از افراد. بحث من با دوستان اصولگرا این بود که وقتی یک جریان خود را حق مطلق می‌داند و جریان دیگر را باطل مطلق ،هیچ اقدامی برای حل این معضل نمی توان انجام داد.

عارف ادامه داد: من به اصولگرایان پیشنهاد کردم که شما یک درصد بپذیرید که خطا کرده اید، آنگاه بنشینیم و صحبت کنیم. اما دوستان به همین حد هم حاضر نبودند و نمی خواستند بپذیرند خطا کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه اصولگرایان فکر نمی‌کردند اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری 92 حضور پیدا کنند ،تصریح کرد:درآن مقطع به برخی از دوستان که کاندیدا بودند و حتی برخی که کاندیدا نبودند، صادقانه و بدون تعصب جناحی می گفتم که کشور برای برون رفت از وضع موجود هیچ راهی جز پیروزی تفکر اصلاحات ندارد.

عارف در بخش دیگری از سخنانش به وضعیت کارگران در کشور اشاره کرد و گفت:نباید کارگران را ابزاری برای مقاصد سیاسی قرارداد.کارگران در همه مقاطع حساس انقلاب مدد رسان نظام بوده‌اند و پشت سر رهبری و انقلاب ایستاده‌اند البته حق و حقوشان هم آنگونه که در شان این عزیزان است بخاطر برخی محدودیت‌ها مورد توجه قرار نگرفته است.امیدوارم دولت آقای روحانی بصورت وِیژه برای رفع دغدغه‌های کارگران عزیز اقدامات قابل توجه‌ای انجام دهد.

/27220

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 334326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 43
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حامد IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
    9 68
    اصولگرایان یک درصد اشتباه کردند قبول ، آیا شما اصلاح طلبان حاضرید بپذیرید که 99% اشتباه کردین؟؟؟ والا چیزی که ما یادمونه نوع برخورد شماست با یکی از نامزدها که به مخالفت شما صحبت کرد ، شما یادتونه؟
    • بی نام A1 ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
      49 14
      چی میگین شما؟ رو هم رفته چند درصدین؟ خون آدم هایی که کشته شدن روزی گریبان مسببانشو خواهد گرفت!!
  • بی نام A1 ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
    78 6
    دکتر عارف دوست داریم
  • بی نام A1 ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
    خوب اگردروغ ننویسند چه طوری جو سازی کنند به نفع خودشان تمام کنند
    • مجید IR ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
      13 35
      اشتباه به از خیانت!
  • بی نام IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
    9 38
    ان عده دست گا به اب نمیدادند ..تا حذف نشوند! هرکه خربزه خورد لفطا پای لرزش هم بنشیند. سران اصلاحات نبودند که شاعبه تقلب در انتخابات را هی در بوق کردند ...اخر هم نتواستند از پس اثباتش برایند؟! خودتان به خودتان جواب بدهید جناب.......ما جواب خود را طی چهار سال گذشته گرفته ایم!
  • ایران آباد EU ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
    82 8
    به نظر بنده صدا وسیما که از بیت المال ارتزاق می کند نباید اینقدر با دولت سر ناسازگاری داشته باشد چون این دولت برگزیده 18میلیون مردم آگاه است در صورت ادامه این کارهاشون دولت بهتر است این رسانه را تحریم کند شاید بالاخره کمی به خودشان بیایندودست از لجاجت کور کورانه بردارند.
    • س IR ۰۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
      10 38
      عارف جان از شما بعیده خیانت و هجو عاشورا فراموشتان شده
  • بی نام A1 ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
    64 8
    زنده باد اصلاحات درود بر عارف♥
  • مسعود IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
    10 55
    آقای عارف اصولگرایان اشتباه کردند یا اصلاح طلبان مملکت را می خواستند بدهند به دشمن ؟؟؟؟؟
  • اسمان فر IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
    97 13
    خیلیها باید محاکمه بشوند . در ضمن محاکمه باید عادلانه باشد علنی باشد...
  • بی نام IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
    123 8
    عارف..به امید رییس مجلس اینده
  • بی نام A1 ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
    8 54
    آقای دکتر عارف چرا ما باید اجازه بدیم یک قوه کشور در دست کسانی بیفتد که در سال 88 علیه نظام ما شعار دادند؟
    • بی نام IR ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
      41 8
      نظام شما؟ نظام مال شما بود ما خبر نداشتیم؟
  • بی نام A1 ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
    8 57
    آقای عارف شمایی که میخواستی رییس جمهور ایران بشی و باید رد صلاحیت میشدین هنوز نفهمیدین حوادث سال 88 فتنه بود برای براندازی نظام؟ هنوز نفهمیدین جناح به اصطلاح اصلاح طلب کارش خروج از نظام بود؟ هنوز میگین باید دو طرف بپذیرین تقصیر داشتن؟ فرقشون رو نمیدونین؟ یا خودتون رو به ندونستن میزنین؟
    • بی نام IR ۰۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
      34 6
      اوه اوه اوه همچین نظررر میده که بایییید رد صلاحیت میشدی که انگار رییس جمهور دنیاست.توهم زدی داداش
  • فرهاد A1 ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
    11 33
    ایکاش آقای دکتر عارف، احمدی نژاد و کسانی که باهاش در سال 88 بودند،همچنین موسوی و کروبی و کسانی که با اونها بودند قبول می کردند که اشتباه کردند.ماها چوب لجبازی و ندونم کاری این سه نفر با اطرافیانش رو خوردیم .
  • اراد A1 ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
    21 4
    کو گوش شنوا.............
  • توسی A1 ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
    28 5
    افرین دکتر
  • بی نام SE ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
    36 4
    دانشمند دوست داشتنی...
  • یمسف A1 ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
    15 64
    تو را خدا از عارف چیزی ننویسید چرا وقت تان را صرف صحبت های این فرد میکنید ادم حالش به هم بخورد
    • بهروز A1 ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
      13 3
      بچه توهین نکن هنوز خیلی مونده پروفسور عارف رو بشناسی برو مشقاتو بنویس
  • رضا A1 ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
    32 6
    همه میدونیم که حوادث سال 88 روی جامعه خیلی تأثیر گزار بود. لذا هر کسی چه اینوری چه اونوری که باعث و بانی این بدبختیها شده بایستی محاکمه بشه. شاید اگه 88 رخ نمیداد این تحریمها و این گرانیها رو هم نداشتیم!!!!!!!!
  • amir2020 A1 ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
    27 5
    زنده باد عارف
  • ایلیا A1 ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
    11 51
    آها پس اصلاح طلبان اشتباه نکردند؟ اصولگرایان باید بپذیرند؟ هر موقع شما پذیرفتی تقلبی به اون صورتی که میرحسین موسوی می گفت انجام نشده اصولگرایان هم خواهند پذیرفت
  • بی نام A1 ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
    9 33
    شما خودتون چماقید
  • بی نام A1 ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
    9 44
    يك عده ديگه مملكت را به هم ريختند يك عده ديگه بايد معذرت بخواهند
  • بی نام A1 ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
    130 8
    خیلی دوست دارم آقای عارف همین نظر رو خبرگزاری فارس نوشتم منتشر نکرد اینجا اومدم بگم :(
    • پرچم اصلاحات بالاست IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
      25 6
      عارف جون دوست داریم و ماهم میدونیم گنه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر گردن زدند مسگری
    • بی نام IR ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
      7 44
      رو که نیست ............
  • رزمنده دوران دفاع مقدس EU ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
    86 19
    براستی دوستان اصولگرا از وقایع سال 88 چماقی برای حذف دلسوزان کشور و نردبانی برای صعود خود درست کردند ولی به لطف خداوند و همت مردم عزیز پایه های نردبان اصولگرایان سست شده و مردم فهمیدند که به ناحق اصلاحات را مقصر اعلان کردند در صورتی که مقصر اصلی وقایع سال88 شخص اقای احمدی نژا و حامیان ایشان بود که با ظاهر سازی زمینه ورود اخلاگران خارجی را فراهم کردند و کشور عزیز را دچار اخلال کردند و هزینه سنگینی را به کشور تحمیل کردند ، به نظر بنده باید احمدی نژاد بعنوان مجرم اصلی محاکمه شود چون همه امکانات در اختیار ایشان بود . خبر انلاین لطفه مقصر اصلی وقایع سال 88 را به نظر سنجی بگذارید تا مقصران اصلی بفهمند که مردم آنها را بخوبی می شناسند و زمان آنها را رسوا خواهد کرد
    • بی نام A1 ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
      21 73
      یک سوال چی میشه یک رزمنده از رفتارهای اصلاح طلبان در سال 88 حمایت کنه؟ اصلا چی میشه یک رزمنده اصلاح طلبه؟!! واقعا اگر امثال شما نبودید نمی تونستم به این خوبی طلحه و زبیر رو بشناسم ولی مطمئن باش نوجوانها و جوانان جای شما بریدها رو بخوبی پر کرده اند و خیلی هم از شما جلوترند جواب امام خمینی به شما: کسانیکه مقابل ولایت فقیه می ایستند مقابل حضرت حجت هم می ایستند شکست در کار جمهوری اسلامی نیست خبرآنلاین این نظر رو منتشر کن جوابی به این آقای رزمنده است
    • بی نام A1 ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
      19 71
      ادامه- شیمون پرز و نتانیاهو : اصلاح طلبان برزگترین سرمایه ما و به نیابت از ما با جمهوری اسلمی می جنگند و حماتی اوباما از موسوی و هیلاری و و سارکوزی و مرکل و سایر شیاطین عالم
    • بی نام IR ۰۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
      37 14
      بی نام شعارهای شور انگیز و 8 در صدیت منو متحول کرد . بهتر نیست شما اینقدر گوشت به دهان امریکایها و اسرا یلیها نباشه.این که از لفظ بریده برای یک رزمنده استفاده کردی قباحت داره دیگه نکن و دقیقا مشکل شما همینه که کاسه داغتر از اش هستید . ضمنا این که نگاتینایو و هیلراری گفتند اصلاح طلبانبه نیابت از انها با جمهوری اسلامی میجنگند رو از کجا اوردی . یک منبع معتبر یا یک فیلم یا یک لینک میتونی برای اثبات حرفات بیاوری البته مواظب باش منبعت نشتی نداشته باشه. اگه شما میگی طلحه و زبیر منم میگم ابو موسی اشعری .
    • بی نام A1 ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
      19 32
      خبرآنلاین منتشر کن بی نام 05:47:12 فرض میکنم همان رزمنده باشید جهاد اکبر جهاد با نفس است مشخصه کاملا بریدی که دیگه تحمل صحبتهای امام رو هم نداری قابل توجهت به دکتر قالیباف رای دادم دکتر جلیلی جانباز جنگ این طرز صحبت درباره یک رزمنده درسته؟ امام گفتند هر موقع دشمن از شما تعریف کرد بدانید راهتان اشتباست؟ موسوی چه کرده اوباما خیلی صریح ازش اسم میبره؟ دلیل حمایت گسترده دشنان اسلام یعنی آمریکا و اسراییل و انگلیس ومنافقین و ... از موسوی و کروبی چیه؟ در اینترنت جستجو کنید کبنی بر حمایت نتانیاهو و شیمون پرز از اصلاح طلبان و اوباما و پهلوی و رجوی ... از اصلاح طلبان خیلی سخنرانی ها و فیلم رو میتونی گیر بیاری میدونی علت عدم مرزبندی اصلاح طلبان چیه؟چون حمایت آمریکا رو میخوان بیشنر نمیشه نوشت
    • بی نام A1 ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
      15 23
      خبرآنلاین منتشر کن بی نام 05:47:12 فرض میکنم همان رزمنده باشید جهاد اکبر جهاد با نفس است مشخصه کاملا بریدی که دیگه تحمل صحبتهای امام رو هم نداری قابل توجهت به دکتر قالیباف رای دادم دکتر جلیلی جانباز جنگ این طرز صحبت درباره یک رزمنده درسته؟ امام گفتند هر موقع دشمن از شما تعریف کرد بدانید راهتان اشتباست؟ موسوی چه کرده اوباما خیلی صریح ازش اسم میبره؟ دلیل حمایت گسترده دشنان اسلام یعنی آمریکا و اسراییل و انگلیس ومنافقین و ... از موسوی و کروبی چیه؟ در اینترنت جستجو کنید کبنی بر حمایت نتانیاهو و شیمون پرز از اصلاح طلبان و اوباما و پهلوی و رجوی ... از اصلاح طلبان خیلی سخنرانی ها و فیلم رو میتونی گیر بیاری میدونی علت عدم مرزبندی اصلاح طلبان چیه؟چون حمایت آمریکا رو میخوان بیشتر نمیشه نوشت
    • بی نام A1 ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
      17 30
      خبرآنلاین حتما منتشر کن ادامه - بی نام 05:47:12 شما در جنگ بودید فرمانده نداشتید؟ اطاعات از فرمانده نداشتید؟ اگر فرمانده دستور حمله میداد شما اطاعت نمی کردید و از پشت خنجر می زدید؟ امام گفت خرمشهر آزاد بشه رزمندگان انجام ندادند؟ فرمانده فعلی شما کیست؟ فرمانده ای کل منطقه از سوریه گرفته تا لبننان یمن و... درشما در چراغ راه درست دچار غفلت شدید و امام زمان خود رو نشناختید من در طول مدت نهضت و انقلاب به واسطه‌ی سالوسی و اسلام‌نمایی بعضی افراد، ذكری از آنان كرده و تمجیدی نموده‌ام كه بعد فهمیدم از دغلبازی آنان اغفال شده‌ام. آن تمجیدها در حالی بود كه خود را به جمهوری اسلامی متعهد و وفادار می‌نمایاندند و نباید از آن مسائل سوء‌ استفاده شود؛ و میزان در هر كس حال فعلی او است. امام خمینی(ره)
    • بی نام IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
      23 15
      اولا من یعنی بی نام 5و47 همون رزمنده نیستم و فرضت کلا محاله دوما دلیل اینکه مطلبهای متعدد تو در این سایت چگونه منتشر میشه هم جایه سیوال داره سوما انقدر مطالبت و افکارت به هم ریخته و متشنج هست که من نمیدونم چه جوری جوابتو بدم چهارما اگه جوابتو بدم درصد کمی شانس دارم خبر انلاین پخشش کنه پس از مغزم کمک نمیگیرم پنجما فکر نکنید مردم نمیفهمند تو خودت یه نفری به اندازه بقیه کاربرا نظر میگذاری و خبر انلاین هم استقبال میکنه در مجموع به دلیل عدم فضایه مناسب و برابر و دموکراتیک در سایت جوابتو اینجا نمیدم .
  • محمد A1 ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
    44 8
    درود بر عارف .ملت ایران به وجود شما افتخار می کنند مرد ایثار و شجاعت و معرفت . دوستت داریم
  • بی نام IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
    25 6
    درود بر عارف
  • بی نام A1 ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
    33 2
    زنده باد دکتر عارف
  • يكي IR ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
    5 10
    88 به هيچكدام از نامزدهاي دو طرف دعوا راي ندادم و 92 هم. اما شروع اين مخاصمه با دخالت بعضي از (كساني كه قانوناً و عقلاً نبايد در روند تبليغات دخالت كنند) من جمله بي طرفي عمو عزت و ... شروع شد. مي شود گفت زمينه چنين وضعيت يا جرقه شروع را اصول گرايان زدند. متاسفانه در روند اعتراض به نتايج و تجمعات و . . . اصلاح طلبان اپوزيسيون خارج نشين را در جمع خود پذيرفتند و به ساختار شكني و ديگر اعمال آنها هيچ اعتراضي نكردند. و ظلم بزرگي در حق اركان نظام بخصوص اصل 110 روا داشتند. علي ايحال بنده نظرات آقاي علي مطهري در زمينه محاكمه طرقين را منطقي مي دانم
  • نفس A1 ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
    9 10
    اقای عارف کی باید عذر خواهی کنه اونایی که ریختن تو خیابون شعار بر ضد رهبری دادن یا ما که پای تلویزیون اشک میریختیم وباور نمی کردیم در بزرگ ترین کشور شیعه به امام حسین اهانت بشه اینو یادتون رفته پیروزی با کسانیست که پشتوانشون خداست نه با کسایی که جلوی ولایت می ایستن لطف خدا شامل ماست ورهبر عزیزمون مایه ی افتخار لطفا در طبل فتنه نکوبید باعث تعجبه که کسایی که باید مجازات میشدن الان طلبکارم هستن ما رهبر داریم واون حکم اصلی رو میده مردمی که از همه چی خبر ندارن رو وارد در گیری نکنید نمیدونم چی شده ما ایرانی ها حق رو نمیگیم یا نمیبینیم باید با کسایی که باعث اون حوادث شدن برخورد بشه حالا از هر جناحی چرا اصرار به حمایت از یه مشت مهره ی سوخته دارید ما اگه احمدی نژاد اشتباه کرد پذیرفتیم ولی شما ...