ایسنا نوشت:

رئیس‌جمهور آرژانتین با حضور در میان مردم سکوت 40 روزه خود در خصوص سلامتیش را شکست.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، کریستینا فرناندز، رئیس‌جمهوری آرژانتین با حضور دربالکن کاخ ریاست جمهوری این کشور به شایعات در خصوص سلامت جسمانی خود پس از عمل جراحی بر روی سرش خاتمه داد.

در این سخنرانی که از تلویزیون ملی این کشور پخش شد فرناندز اعلام کرد که قصد دارد برنامه‌ای را به اجرا درآورد که بر اساس آن جوانان بیکار آرژانتینی‌ بتوانند با دریافت سوبسید 80 دلاری در مدارس دولتی شرکت کنند.

فرناندز همچنین از افرادی که در زمان غیبت وی شایعاتی را در خصوص سلامت جسمانی‌اش مطرح کرده بودند انتقاد کرد.

وی افزود: درست است که من مشکلاتی داشته‌ام اما می‌خواهم بدانم که آنها چگونه با مسایلی که من با آن روبرو شدم، برخورد میکردند. دوست دارم ببینم که آنها از کشور می‌گریزند.

فرنانادز روز چهارشنبه اعلام کرده بود که قصد دارد برای نشست کشورهای آمریکای لاتین و کارائیب به کوبا سفر کند.

رئیس جمهور آرژانتین گفت: من روز جمعه به سمت کوبا سفر می‌کنم تا در نشست کشورهای آمریکای لاتین و کارائیب شرکت کنم. گفته شده بود که من این سفر را به دلایل مشکلات جسمی به تعویق خواهم انداخت. هدف برخی افراد قصد فریب افکار عمومی است.

2323

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 334233

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    2 1
    در این سخنرانی که از تلویزیون ملی این کشور پخش شد فرناندز اعلام کرد که قصد دارد برنامه‌ای را به اجرا درآورد که بر اساس آن جوانان بیکار آرژانتینی‌ بتوانند با دریافت سوبسید 80 دلاری در مدارس دولتی شرکت کنند. ------------ درود بر بانوی شجاع ضدامریکا و ضدتروریسم ، امیدوارم امثال اینجور ریسس جمهورهای مردمی و شجاع در جهان زیاد بشه
  • عرشیا A1 ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    3 3
    حتما در اولین سخنرانیش به روش چاوز و مادورو وکوره ا و مورالس و کاسترو تمامی مقصرین بیماریش رو متوجه امریکای خیلی خیلی بد کرد !!!!!!!!!!!! پوپولیسم در امریکای لاتین بیداد میکند .
    • بی نام IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
      2 0
      ننگ بر امریکای زورگو