تسنیم نوشت:

دولت ترکیه از کشف دستگاه‌های شنود و جاسوسی کار گذاشته شده در دفتر و منزل نخست وزیر ترکیه خبرداد.
به گزارش تسنیم به نقل از پایگاه خبری الیوم السابع؛ یک منبع آگاه در دفتر رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه اعلام کرد: نیروهای امنیتی موفق شدند دستگاه های شنود و جاسوسی کار گذاشته شده در منزل و محل کار نخست وزیر ترکیه را کشف و شناسایی کنند.
به گفته منابع آگاه در دفتر نخست وزیر ترکیه: بعد از کشف این تجهیزات در منزل و محل کار اردوغان هم اکنون نزاع سختی میان وی و گروهی که به «طرفداران فتح‌الله گولن» معروف شده به راه افتاده است.
منابع مطلع در دفتر نخست وزیری ترکیه در این رابطه تاکید کردند: دفتر نخست وزیری در پایان هفته جاری بیانیه‌ای را در این رابطه صادر خواهد کرد، چرا که رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه این اقدام را بسیار خطرناک توصیف کرده است.
دفتر نخست وزیری ترکیه این اقدام را به مثابه اقدام برضد امنیت ملی ترکیه توصیف کرده و تصریح کرده است هر کسی که عامل این اقدامات باشد در دادگاه‌های ترکیه با همین اتهام به مجازاتش رسیدگی خواهد شد، و حتی ممکن است عاملان به خیانت بزرگ هم متهم شوند.
به گفته منابع اگاه در دفتر نخست وزیری ترکیه: رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه درپی کشف این دستگاه‌های شنود گفته است که از این پس دیگر اجازه نمی‌دهد، دولتی در درون دولت ترکیه شکل گیرد،‌ و همه چیز به زودی خاتمه خواهد یافت.

2323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 334207

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    0 0
    هر روز یه دروغ جدید !!! اردوغان به دلیل حمایت از تروریسم و فساد های ملیارد دلاری و کشتار معترضان غیرمسلح باید محاکمه بشه