ایسنا نوشت:

اسرائیل اعلام کرد که یک طرح حمله "از پیش برنامه‌ریزی شده" از سوی القاعده برای حمله انتحاری علیه سفارت آمریکا و اهداف دیگر را خنثی کرده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری ‌آسوشیتدپرس، شین بت، سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که سه عضو القاعده را که قصد بمب‌گذاری، تیراندازی، آدم‌ربایی و اقدامات دیگری داشته‌اند، دستگیر کرده است.

وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که این کشور هنوز نتوانسته است ادعاهای رژیم صهیونیستی را تایید کند.

شین بت اعلام کرد که این افراد قصد داشتند با استفاده از سلاح گرم یک مرکز کنفرانس در بیت‌المقدس را هدف قرار دهند و سه تن از کارکنان گروه نجات را بربایند.

این سازمان همچنین مدعی شد که این افراد توسط یک عامل وابسته به ایمن الظواهری، رهبر القاعده استخدام شده بودند و القاعده قصد داشته با استفاده از شبه‌نظامیان خارجی به سفارت آمریکا در اسرائیل حمله کند.

سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که پنج مرد دیگر که هنوز ملیت و تابعیت آنها مشخص نشده است قصد داشته‌اند با استفاده از گذرنامه‌های تقلبی روسی به اراضی اشغالی سفر کنند و سفارت آمریکا را هدف قرار دهند. هنوز خبری درباره محل نگهداری این افراد منتشر نشده است.

شین بت همچنین مدعی شده است که این اتباع فلسطینی قصد داشتند چندین حمله دیگر از جمله تیراندازی به سمت اتوبوس، مسافران و کارمندان اورژانس نیز انجام دهند.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 334185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    0 0
    فلسطینیهاسفارت ایران دلبنان حمله کردندفلسطینیها اینجافلسطینیهاهمه جا اینهانمک نشناسترین قوم روی زمین هستندحقشان است هرچی برسرشان بیاید