روحانی:می‌توان ۳ دهه دشمنی با آمریکا را به دوستی تبدیل کرد

حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان روز گذشته در گفتگو با شبکه تلویزیونی سوئیس اعلام کرد با کمی تلاش از هر دو طرف، امکان تبدیل ۳ دهه دشمنی ایران و آمریکا به روابط دوستانه وجود دارد.

به گزارش رویترز حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان روز گذشته در گفتگو با شبکه تلویزیونی سوئیس اعلام کرد  با کمی تلاش از هر دو طرف، امکان رفع 3 دهه دشمنی بین ایران و آمریکا و ارتباط دوستانه وجود دارد.

روحانی که پس از رسیدن به اجلاس جهانی اقتصاد در داووس با شبکه دولتی آر تی اس سوئیس مصاحبه می کرد، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا امکان بازگشایی سفارت آمریکا در تهران وجود دارد گفت: هیچ دشمنی تا ابد پایدار نمی ماند، همچنین هیچ دوستی نیز ابدی نیست. بنابراین باید دشمنی ها را به دوستی تبدیل کنیم.

رئیس جمهور کشورمان تصریح کرده است این تلاش نیاز به اعتماد سازی از دو طرف داراد . ایران در واقع دست دوستی و صلح به سوی همه کشورها ی دنیا دراز کرده است و خواهان روابطی دوستانه و خوب با همه کشوهاست.

روحانی درباره مذاکرات ژنو2 که همزمان در مونتروی سوئیس در جریان است نیز گفت: تردید زیادی نسبت به دستیابی این کنفرانس به اهداف خود دارم.

روحانی با این حال ابراز امیدواری  کرد  تلاش‌ها در مسیر اراده و خواست ملت سوریه پیش رود و نخستین گام جلوگیری از خونریزی و کشتار در سوریه باشد.

وی گفت :  تنها مردم سوریه می‌توانند درباره سرنوشت این کشور تصمیم گیری کنند و هیچ کسی نمی‌تواند درباره آینده این کشور تصمیم گیری کند.

رئیس جمهور کشورمان قرار است امروز در نشست داووس سخنرانی کند.

2929

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 334181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 177
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    یعنی اون مسافرای هواپیمایی که توسط آمریکا مورد اصابت موشک قرار گرفت را میتونید زنده کنید؟!!!! آفرین به روحانی.
    • بی نام IR ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
      مگه گندکاری های روسیه رو تو جنگ جهانی می شه درست کرد؟ کلا شماها یه چیزی رو می شنوین و بدون فکر تا آخر عمر تکرار می کنین نمی دونم این نسل چرا منقرض نمی شه
    • بی نام A1 ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
      اون اتفاق یک جنایت بزرگ بود. این رو هیچ کس فراموش نمی کنه. اما کینه و نفرت همه این سالها چه تاثیر مثبتی در زندگی ما گذاشته؟ چی رو تونستیم جبران کنیم؟ صلح و دوستی بهترین انتقامی هست که میشه از یک ظالم گرفت. نفرت و دشمنی بدترین آفتی بود که در تمام این سالها گریبان ما رو گرفته و نتیجه اش برای ما سقوط انسانیت و ترویج دروغ و بی اعتمادی و دشمنی و کینه و خودخواهی شد. برای احیاء انسانیت نیاز داریم به دوستی و ارتباط توام با احترام با همه کشورها
    • بی نام A1 ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
      339 4
      جنایت های انلگیس و روسیه که ایران رو دو قسمت کرده بودند رو مگه فراموش کردیم؟ آیا هندی ها هم میتونن لشکرکشی نادرشاه افشار رو به کشورشون فراموش کنن؟ یا مثلا ما مگه میتونیم جنایت سعودی ها رو که حجاجمون رو کشتن فراموش کنیم؟ بگیم همه سفارت خونه ها رو تعطیل کنن پس. پرتغالی ها و اسپانیایی ها هم که تو جنوب با ایران وارد جنگ شده بودند چی؟ راست میگی، باید همه سفارتخونه ها رو تعطیل کنیم!
    • بی نام A1 ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
      87 47
      ما میخواهیم با آمریکا دوست باشیم ولی شما میبینید که در مورد این توافقنامه ژنو چه قدر مجلسشون با ما دشمنی داره و شاید تعداد اندکی هستند که به دنبال رابطه با ما هستند.
    • مجید A1 ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
      215 5
      عراق با ما چه کرد!!! حتما میگید!! رژیم بعث بود که رفت!!ا بله درسته !! در هر کشوری عد های جنگ طلب و استثمارگر وبربر وجود دارد!ما باید منافع دائمی داشته باشیم نه دوست دائم وابدی ونه دشمن دائم وابدی! منافع ما تمامیت ارضی استقلال ازادی و حکومت مردمی و اعتقاداتمان است که بر اساس این موئلفه ها باید ارتباط یا قطع ارتباط کنیم!ایا روسیه قدیم وشوروی و روسیه جدیدو عثمانی و ترکیه امروزی را می توان در یک کفه ترازوی ارتباط قرارداد!! کدام کشور ها در طول تاریخ بزرگترین خیانتها را به ما کرده اند!! راستی در مورد کودتای 28مرداد که امریکا را مسبب می دانیم! وباعث سقوط دولت مصدق شد! ایا اگر مصدق مانده بود امروز ما جمهوری اسلامی داشتیم ویا ما امروز چقدر از ان تفکر و سیاست مصدقی را در نظام مان اعمال می کنیم!!
    • بی نام A1 ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
      187 7
      ما هم از اینجا حرفهای تندی علیه آمریکاییها می زنیم. آیا این نظر عموم جامعه است؟ یا نظر اونهایی که منافعشون در جنگ و دشمنی دائمی با آمریکاست؟ اونها هم مثل ما
    • بی نام A1 ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
      142 6
      پس عراق رو چی میگی که الان رابطه خوبی داریم کم ادم کشت از ما ؟ سیاست یعنی همین دیگه .
    • مجید IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
      141 5
      اگر دشمنی بین ایران و آمریکا وجود نداشت اون اتفاق هم برای هواپیمای ایران نمی افتاد . اگر این دشمنی ادامه داشته باشه شاید از این دست اتفاقات بشکلی دیگه باز هم بیفته . از قدیم گفتن وسط دعوا حلوا پخش نمیکنن
    • بی نام A1 ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
      111 4
      چرا این قدر برای بعضی ها سخته که درک کنن تو آمریکا سیاست های یک رئیس جمهور ممکنه 180 درجه با سیاست های یکی دیگه فرق داشته باشه؟ و قرار نیست به خاطر یک اشتباه به قول آمریکایی ها یا یک جنایت عمدی به قول بعضی ایرانی ها تا 100 سال با هم بجنگیم؟ و اصولا اگه به قول بعضی ها این کار از عمد بوده، منفجر کردن هواپیمای مسافربری که همه مسافرانش هم ایرانی نبودن چه فایده ای برای آمریکا داشته؟اگه اعتراضی هم می خوایم بکنیم به این جنایت بهتره که در دیدار حضوری روحانی و اوباما باشه نه در سخنرانی احمدی نژاد برای صندلی های خالی سازمان ملل!
    • بی نام A1 ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
      بابا جنگ بود هواپیما به ناو نزدیک شده بود یا ناوی ها فکر کرده بودند نزدیک شده یا فرمانده ناو عقده ایی بوده و شلیک کرده می گید این چیزها توی جنگ پیش نمی آد می آد عزیز توی همین جنگ خودمون پیش آمده که ما نیروهای خودی را به جای دشمن زدیم اونم مثل این تمام شد رفت غرامت و خسارت هم گرفتند دیگه تاریخ بهره برداری سیاسی اش هم به سر آمده دست بردارید تو رو خدا
    • بی نام A1 ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
      39 3
      شما چي اون بيمارايي كه بخاطر تحريم و نبودن دارو مردن رو اون مردمي كه بخاطر ماشيناي داغون و ضعيف تو تصادف مردن اون اونارو چي ! سوار مازراتي شدين اين ٨ سال به قيمت خون مردم
    • بی نام A1 ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
      7 43
      آقای بی نام 12:7 اگه پدر و مادر شما هم داخل اون هواپیما بود اینقدر راحت در موردش حرف میزدید و می گفتید اشتباه شده به همین راحتی .....
    • اهوازی A1 ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
      5 0
      با سلام خدمت دوست عزیزم مطمئنم شما به عنوان یک مسلمان ایرانی ، هم عاشق اسلام و هم دلباخته ایران هستید . بله سقوط هواپیمای ایرانی توسط ناو آمریکایی جنایت بزرگی بود وهنوز هم وقتی آنرا به یاد می آوریم ، ناراحت می شویم ، همانطور وقتی که جنایتهای روسها را برعلیه مردم ایران در تاریخ میخوانیم ، وهمانطور وقتی کشتار زائرین بی گناه ایرانی را بدست دولت سعودی به یاد می آوریم و.... ، با همه اینها زندگی در جهان کنونی قواعد خاص خود را دارد و نمی توانیم درهای دنیا را به روی خود ببندیم . عزت زیاد
    • میلاد IR ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
      3 0
      سلام دوست عزیز، در پاسخ به سوال شما باید بگم: مگه اون همه شهیدی که تو جنگ شهید شدند رو می شد زنده کرد؟؟ پس چرا ما الآن با عراق دوستیم؟؟
  • بی نام A1 ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    شما مگه نگفته بودید قدرتهای دنیا در برابر ایران تسلیم شدند؟!!!!
    • بی نام A1 ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
      چه ربطی‌ به این قضیه داره؟
    • بی نام A1 ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
      ربطش اینه که فردای آن روزی که روحانی اون حرف را زد، مشاهده کردید که کاخ سفید چه واکنش بدی با الفاظ رکیکی در مورد ما به کار برد و گفت اون حرفها مصرف داخلی داره. دیگه خودت بفهم منظور کاخ سفید چی بوده!
    • بی نام A1 ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
      12 1
      يعني توقع داري دستهاشون رو بگذارن روو سرشون و 10دور كلاغ پر برن؟
  • بی نام A1 ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    دشمني ايران و آمريکا از ابتدا غلط بود. ما اگر مي خواهيم با کسي دشمني هم کنيم بايد با لبخند اين کار رو بکنيم
    • بی نام A1 ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
      یعنی شما آمریکایی ها را ساده فرض کردی؟!! یادت رفته که در اوایل دولت جدید بهمون گفتند ذاتا فریبکار هستیم؟
    • آرین IR ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
      دشمنی نیست ، لجبازی است . ما مردم ایران با کسی دشمنی نداریم .
    • بی نام IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
      دوست عزیز اونها نگفتند ما ذاتا فریبکاریم، گفتند فریبکاری در ژن انسانهاست. اصلا صحبتی از ایران نبود بلکه فقط مترجم بیسواد باعث این مطلب بود و البته غرض ورزی بعضیها
    • بی نام A1 ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
      "یعنی شما آمریکایی ها را ساده فرض کردی؟!! یادت رفته که در اوایل دولت جدید بهمون گفتند ذاتا فریبکار هستیم؟" به شما توصیه می کنم منابع خبریت رو گسترده تر از صدا و سیما و کیهان کنی و یه کم زبان انگلیسیت رو قوی کنی.
    • بی نام A1 ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
      بنده استاد زبان انگلیسی هستم منبعم هم سی ان ان و فاکس نیوز و ساکن امریکا هستم خانم شرمن گفت فریبکاری در ژن ایرانی ها است ضمنا لزومی نداره ازش دفاع کنید اون به ما اهانت کرد
    • بی نام CA ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
      65 8
      آقاي بي نام كه انگليسي خوب صحبت ميكني و ساكن آمريكا هستي ،اگه به ايرانيان اهانتي شده كه انقدر داغ كردي ،چرا بلاد كفار و فريبكاران را به قصد وطن ترك نميكني!
    • بی نام A1 ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
      11 1
      دشمنی واقعی رو باید از ژاپنی ها یاد بگیریم. به جای حرف زدن و "شعار" مرگ بر امریکا اومدن تو صنعت واقتصاد پدر شرکتهای امریکایی رو دراوردن. مثل تویوتا که خودروسازهای بزرگ امریکا رو به زیر کشید.
    • امید ایرانی IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
      0 11
      *بسم الله الرّحمن الرّحیم* نازی! چه رومانتیک! چه حسّاس! شما اگه پسر باشی چه سرباز گلی می شی! در صحنه ی جنگ، عوض گلوله، گل تحویل دشمنت می دی! و السّلام علیکم و رحمة الله و برکاته
  • علی A1 ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    درود بر احمدی نژاد
    • بی نام A1 ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
      164 8
      اقا نسبت ۵۸ رای منفی به۵ بعنی چه ؟
    • کاوه A1 ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
      150 8
      این پیام رو خدش گذاشته , معلومه !!
    • atefe IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
      108 9
      اشتباهی مثبت دادم
    • بی نام IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
      115 4
      الان این چه ربطی داشت ؟ اون بابا که دیگه رفته و به تاریخ پیوسته ! تو رو خدا همش نزدید به اندازه ی کافی خراب هست .
    • هشترودی IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
      30 0
      نظر مردم مهمه با - + مشخص شده شما سنگ پای قزوین هستید !!!!!!!
  • بی نام A1 ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    واقعا آمريکا با ما دوشمن تره يا اونايي که بنزين بي کيفيت رو به ما غالب مي کنن؟؟
    • بی نام A1 ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
      مرگ بر آمریکای جنایتکار. کسی مجبور نکرده که خودروی شخصی سوار بشید تا آلودگی این همه زیاد بشه. ضمنا دولت جدید اگر راست میگه بنزین خوب وارد کنه ببینم میتونه یا فقط بلده شعار بده.
    • بی نام A1 ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
      جناب بی نام 2 شمارم کسی مجبور نکرده اظهار نظر کنید 4 میلیون شما در مقابل 18 میلیون خیلی کوچیکه همینی که هست ناراحتی کوچ کن به یه کشور دیگه که اگه شماها از این کشور برید هم ماشین خوب وارد میشه هم بنزین خوب
    • بی نام IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
      قالب عزیزم
    • برر SE ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
      320 7
      قشنگی انتخابات اخیر همین بود هیچ کس نباید از ایران بره هم طرفدارای رییس جمهور محبوب هم رقباش همه ایرانی هستن اول از همه باید الفبای دموکراسی رو یاد بگیریم تحمل مخالف
    • بی نام A1 ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
      من احمدی نژادیم ولی خودم و خانوادم به قالیباف رای دادیم. خیلی اصولگراهای دیگه هم به ولایتی و رضایی و قالیباف رای دادند. شما تو توهمی.
    • بی نام IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
      جواب بى نام ٢:ميگم چرا اين همه اتوبوس ومترو خالى در شهر رفت وامد مى كند! زيرا دوستداران امريكا به جاى وسايل نقليه از خودرو شخصى استفاده مى كنند! همه راه حل هاى شما همينطور است؟!!
    • مهرداد IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
      115 7
      نه جانم .مرگ بر رانت خوار مرگ بر کسانیکه با تصمیمهای غلط و جاهلانه اقتصاد ما رو نابود کردن مرگ بر هر بی لیاقتی که باعث شده تو این چندسال اینقدر عرصه زندگی بر مردم تنگ بشه. کاغذ پاره که ارزش نداره .مگه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟پس شما بگو کی باعث این اقتصاد بحران زده است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خبر انلاین میتونی چاپ کن ببینم این تندرو ها جوابی دارن بدن یا فقط بلدن شعارهای پوج بدن.
    • بی نام A1 ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
      8 82
      اتفاقا دولت فخیمه تا همین جای کار هم به اندازه کافی گند زده به همین چیز. همین امروز مگه جلوی مجلس مردم بخاطر مسکن مهر تجمع نکرده بودند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نکنه اینا هم افراطی هستند , دولت بی تدبیر و ناامیدی رو داره خوب گسترش میده . حتما سبد کالا هم نوعی گداپروری نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ این دولت فعلا تا همینجای کار نشون داده که بیشتر دنبال گردشگری هست تا تدبیر و .... وزراشون که نظرات عجیب و غریب زیاد میدن. در ضمن فراموش کردید که سال 88 شما 13 بودید به 24 . اتفاقا خوب شد حالا باید عیار دولت گردشگر رو ببینیم .
    • دانشجو IR ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
      4 0
      اگر به گردشگری باشه که دولت شما ید طولایی در این زمینه داشته: هم گردشگری خارجی، هم خارجی. شما هم برو 8 سال رو با 8 ماه مقایسه کن، بعدش هم از عصبانیت خودت رو از سقف آویزون کن ببین آروم می شی ؟؟؟
  • بی نام A1 ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    وقتي روحاني مي گه تغيير يعني همين ديگه. مردم در انتخابات 24 خرداد همين چيزا رو مي خواستن البته اگه افراطي ها بذارن
    • بی نام A1 ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
      پیام 24 خرداد این بود که مردم به اعتدال رای دادند و نه به بعضی رفتارهای افراطی در این دولت.
    • علی اصغر A1 ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
      ایکاش این مهم زورتر جامه عمل بپوشد تا افراطیهای داخلی و خارجی تیرشون درباره ارزوی تیرگی همیشگی این روابط به سنگ بخورد .
    • محمد A1 ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
      قبول ذلت هم جزو همه چیز هست که نوشتی دوست عزیز ؟؟؟؟؟؟؟
    • بی نام IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
      به عنوان یک ایرانی از صحبت های رییس جمهورم به خودم می بالم
    • بی نام IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
      ذلت برای آنهایی است که مرگ بر آمریکا میگفتند نه اکثریت مردم که نقشی در این شعارها نداشتند
    • مهدی A1 ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
      بودن زیر پرچم روسیه و چین ذلت نیست؟ چه خوب می شد این همه ساده نگر نبودیم
    • بی نام IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
      درود بر روحانی...روحانی داری روز به روز عزیز تر میشی..با عملت نشون بده که حرفایی که زدی رو عمل میکنی تا امثال افراطی ها و کیهان و شریعتمداری هایی که تو این 8 سال ایران رو ویرانه کردن حساب کار دستشون بیاد.درود بر روحانی با این تفکرات اصلاح طلبانش
    • بی نام A1 ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
      روحانی مچکریم اساسی ... اونایی که حرف از ذلت می زنن . ذلت اون موقع بود که یه کارمند جلوی زن و بچه اش سر افکنده می شد ... نه اینکه با سیاست بخواییم آمریکا یا حالا هر دشمن یا غیره ای رو مات بکنیم
    • بی نام A1 ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
      واقعا صحبت های ایشون رو با آقای احمدی نژاد مقایسه می کنم به ایرانی بودنم می بالم. همه ما هم دنبال ایرانی سرفراز و قدرتمندیم حتی اگه منافعمون در دوستی با امریکا باشه. البته اگه امریکا هم در مورد ایران تجدید نظر کنه
    • هیچکس A1 ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
      چرا هیچکدوم از شبکه های تلوزیونی این نشست رو پخش نکرد؟ و اما چرا؟!!
    • مهرداد IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
      122 9
      اقای روحانی واقعا شیخ حکیم لقب برازنده ای براتونه. حرفاتون نشان از یه ایرونی مسلمون با اندیشهای ناب دوستانه است. تمدن ناب اسلامی همراه با عطوفت ایرونی کوروش. ولی امیدواریم در عمل محکم و پایدار چون علی ع باشید و هر تندروی داخلی و خارجی رو ناکام بذارید. به امید ایران پیشرفته با مردمی که در عین رفاه با احترام به حقوق همدیگر در ارامش و در دوستی با دنیا زندگی کنن. دور باد دست تندروهایی که با افکار پوچ این چند سالشون زندگی رو بر عامه مردم تلخ کردند و بر رانت خواران شیرین
    • مسعود A1 ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
      1600 به 50 یعنی چی؟ معلومه یعنی همه جا اکثریت با خشونت طلبا و انحصارگرا ها نیست.
    • بی نام IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
      آقا مسعود فکر کنم شما تازه با اینترنت آشنا شدی و فکر میکنی که فقط خبرآنلاین تنها سایت خبری است.
    • امید ایرانی IR ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
      7 98
      *بسم الله الرّحمن الرّحیم* معلوم نیست چند در صد از۵۰% مردمی که به رئيس جمهور محبوب رأی دادند این حرف های عجیب و غریب رو حدس می زدند! شاید ۲۵%. یعنی سرجمع ۷۵% از مردم حتی از این مواضع جدید، اصلاً خبر هم نداشتند. پس بی نام محترم لطفاً چشم بسته غیب نگو! حالا بشمارین منفی های من رو! رفتیم وسط لونه زنبور! به به چه عسلی! به نیشش می ارزه! و السّلام علیکم و رحمة الله و برکاته
    • بی نام IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
      6 0
      به امید ایرانی وقتی ما به اعتبار حمایت خاتمی و هاشمی به وی رای دادیم منتظر چنین روزهایی بودیم. صبح بخیر برادر...
    • بی نام EU ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
      3 0
      امید ایرانی اونهایی که به روحانی رای دادن روز به روز امیدوارتین میشن و مطمئن میشن اشتباه نکردن .شما نگران 3 درصد رای خودت باش
  • بی نام A1 ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    آفرین به عقلانیت این مرد
  • مخالف بنزین مجانی IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    بله کاملا درسته بر منکرش لعنت . اگه شما جناب روحانی همین یک کار رو انجام بدی امیر کبیری دیگر خواهی بود در تاریخ ایران .
    • بی نام A1 ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
      امیر کبیر احمدی نژاد بود. لقب الکی رو کسی نذار.
    • روحش شاد IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
      هههههه .... یعنی جک سال رو بنام خودت زدی بی نام جان!.... امیر کبیر احمدینژاد بود ... هههههه...هههههه
    • ایرانی A1 ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
      آقا بس کنید همتون. شرط می بندم شماها فقط اسم امیر کبیر رو بلدین که به اینا میگین امیرکبیر! در حال حاضر هیچ کس، تاکید میکنم هیچ کس در ایران به گرد پای امیر کبیر هم نمیرسه! یه کم برید تاریخ بخونید لطفا بعد بیاید اسم امیر کبیر رو خراب کنید!
    • فرزند ایران IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
      23 89
      امیر کبیر پای اجنبی ها رو از ایران برید و عزت و اقتدار رو به ایران برگردوند و گردنش رو جلوی هر کس و ناکسی خم نکرد که تحقریمون کنند
  • بی نام A1 ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    327 8
    زنده باد. جهان امروز دیگه جایی برای این نوع دشمنی نداره. قدرت واقعی در دست کسانی هست که به لحاظ ارتقاء رشد انسانی و پیشرفت علمی و کمک به صلح و دوستی در جهان، حرف اول رو بزنند. و ما می خواهیم که قدرتمندترین باشیم و این با نفرت و دشمنی و جنگهای لفظی سازگار نیست.
    • نفس A1 ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
      2 6
      {جهان امروز جایی برای این نوع دشمنی نداره} پس اوضاع سوریه چیه شما از بس ماهواره دیدین زده به سرتون امام زمانم که بیاد میگید جهان جای جنگ نیست ما طرفدار صلح هستیم نمی دونم چرا یاد جنگ بدر می افتم با این حرفا
    • امید ایرانی RO ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
      1 3
      *بسم الله الرّحمن الرّحیم* بابا این بنده ی خدا راست می گه! نباید از دشمنان بشریت و جنایتکاران جنگی بد گفت. نباید از دژخیم های عامل نسل کشی در جهان نفرت داشت. نباید با جنگ افروزان عالم دشمنی کرد. نباید جلوی شکنجه گران، متجاوزین و هتک حرمت کنندگان به زنان و کودکان را گرفت. نباید مانع سر بریدن انسان ها توسط تروریست ها شد. نباید جلوی ساخت و کاربرد سلاح های کشتار جمعی را گرفت. نباید مانع غارتگران دنیا شد. نباید نازکتر از گل بهشون گفت. بلکه باید غزل های عاشقانه هم برایشان سرود، گل هدیه دهیم، دل بدیم و قلوه بگیریم، بلبل هم بخونه.
  • مصطفی IR ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    یعنی واقعا میشه آقای روحانی ؟؟؟؟؟؟؟ خدایی حرف سنگینیه
  • علی A1 ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    حسن آقا ،دشمنی آمریکا با ایران ، نه بر عکس
  • سجاد IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    انشالله با گربادی سهمگین دو کشور منحوس امریکا واسرائیل از روی زمین محو میشوند ....مرگ بر امریکا ...مرگ بر اسرائیل....
    • بی نام A1 ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
      اینهمه مرگ بر آمریکایی که گفتیم چه دستاورد مثبتی برای ما داشت و چه اثر منفی برای آمریکاییها؟ واقعا شما به خودتون حق می دید که مرگ رو برای مردم یه کشور بخواهید؟ شما کی هستید؟ مسلمان واقعی؟ با کجای اعتقادات دینی و مذهبی ما سازگاره؟ پیامبر ما دین صلح و دوستی رو برای ما آورد و علی به دشمن خودش رحم کرد و ما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!! به جای تعصب و تکرار حرفهای بی نتیجه کمی فکر کنیم
    • الیمی A1 ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
      156 7
      آقا سجاد ،،،، حالا چرا دوست عزیز با سیستم عامل امریکا اومدی این جا نظر بدی؟؟؟؟؟؟
    • بی نام A1 ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
      دستاورد مرگ بر آمریکا این بود که اونها ما را یک کشور مستقل و با قدرت حساب میکنند که در مقابلشان ایستاده ایم و به همین خاطر است که خیلی ها به دنبال رابطه با ما هستند.
    • طه A1 ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
      داداشاي گلم.ما وقتي ميگيم مرگ بر آمريكا منظورمون مرگ بر سياست ها و دولت امريكاست نه ملت امريكا.ما با ملت امريكا دوستيم.اگر دولت امريكا دست از سياست هاي خبيثانه خود دست بردارد ما هم سياست هامون رو عوض ميكنيم.يادمون نره امريكا چه جنايتهايي رو انجام داده و ميده.....
    • بی نام A1 ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
      107 3
      فکر نمی کنید با کلمات بهتر و دشمنی و عداوت کمتر، خیلی زودتر و بهتر به این می رسیدیم؟ بهای زیادی دادیم برای چیزی که حق ما بود و نیاز نبود تا به زور بگیریمش. چیزی که حق عادی ماست، دستاورد نیست.
    • بی نام IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
      بعضى ها ازخودشان چيزى ندارند فقط بلدند به ديگران حمله كنند تاخودى نشان دهند مانند ان كاربرى كه فكر ميكنه با مرگ برامريكا ما بزرگ مى شويم!!!
    • بی نام SE ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
      46 0
      مرگ بر افراطی سرگردان ..
    • بی نام A1 ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
      39 1
      از این نوع حرف ها و صحبتا خز شده یعنی تاریخ مصرفشون گذشته یعنی احمدی خز شده چه برسه به حرفاش و شعاراش....
    • بی نام A1 ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
      31 0
      دقیقا هم با گردباد؟
    • مهرداد IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
      38 0
      بلافاصله بعد خوندن کامنت شما یاد نتانیاهو و تندروهای سنا افتادم. چقدر لحن گفتارتون مشابه و البته منحوسه. برای داشتن جهانی بهتر چه خوب به جای ملتها این افکار هیتلرانه و شاید گویندهاش محو بشن.ان شااللللللللللللللللللللله
  • محمد A1 ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    72 33
    من خيلي شك دارم (در حد يقين) كه اين كامنتهاي بي نام از طرف بازديدكنندگان سايت باشه. يه خورده توجه كنيد ميفهميد كه واسه گرفتن نظرات مثبت و منفيه.
  • ایرانی IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    روحانی مچکریم
  • مهران IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    178 8
    آقا سجاد فعلا" ماییم که داریم تو این آلودگی هوا خفه میشیم
  • بی نام IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    روسيه در همين تبريز وانهم در روز عا شورا بهترين وازاديخواهترين ملت را به دار زدند.اما الان بهترين پشتيبانمان در دنياست.(البته انهم ازروي منافع ملي شان است)
    • بی نام US ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
      29 2
      اطلاعات ارايه شده شما درست است البته با تحليل آخريتون زياد همدل نيستم به نظر من اين كه بيشترين سوء استفاده را از عدم امكان ارتباط و ديپلماسي ما با ديگر كشورهاي اثرگذار جهان به ويژه آمريكا ، كرد!!! مثل برادران چينيمان!!!!
  • دوست A1 ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    73 4
    ان شاالله
  • علی A1 ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    فکر کنم تا این 4 سال آقایون تدبیر میکنند و کشور رو دو دستی تحویل امریکاو اسرائیل میدن
    • پریا IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
      47 3
      همین فکرهای مسموم امثال شما ما رو به این روز انداخته...
    • حمید IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
      37 15
      خدا رو شکر معنی رابطه و دوستی رو هم فهمیدیم.رابطه و دوستی یعنی تحویل دودستی کشور به کشوری دیگر.پس با این حساب ما کشورمان را دودستی تحویل کشوری مانند عراق کردیم که 30سال پیش دزد مال و اموال و ناموس مردم ایران بودند.اگر حافظه تاریخیتان مختل شده باید یاداوری کنم که ارتش عراق در زمان جنگ از کره مریخ نیامده بود بلکه اکثرأ از خود همین مردم عراق بودند که مردم ما را به خاک و خون کشیدند.جالب تر از ان این است که مردم این کشور را برادر خطاب می کنند.
  • امیر IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    139 6
    همه دنیا دارن با دوستی و البته سیاست رو به جلو میرن اونوقت ما جهان سومی ها حال رو ول کردیم و همش تاریخ گذشته رو به هم میزنیم . بابا این حرفا یه جایی باید تموم بشه وگرنه نوه های ما هم یه روز خوش تو زندگیشون نمیبینن از ما که گذشت. نه باید خودمون رو منزوی کنیم و نه از حول حلیم بیفتیم تو دیگ . بابا افراط و تفریط بسه دیگه
  • nasim IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    33 7
    محمد اقا من اشتباها به نظر شما مثبت دادم وبا بی نام 11:31 کاملا موافقم
    • بی نام A1 ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
      9 0
      بیست امتیاز مرحله بعد !!
    • سینا BE ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
      13 0
      بابا بهتر آدرس بده. من ۱۱:۳۱ رو چطور از بین این همه نظر پیدا کنم؟
  • بی نام IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    15 65
    میشه اما نمیشه
  • فرهاد IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    65 22
    به نظرم فقط حرفه برا افکاره ساده ی ما ملت احساساتی...
  • بی نام IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    آقا منم راضیم بریم صلح و دوستی :)) دشمنی فایده نداره
  • بی نام IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    دوستی خاله خرسه
  • بی نام IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    کشور ما با هیچ کشوری به غیر از اسراییل مشکلی نداره پس اگه این طوریه المان ها 2تا جنگ جهانی ران انداختن ونسل کشی کردن پس باید تا ابدالدهر همه ی کشورها باهاش دشمن باشن
  • مراد EU ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    تو رو خدا بنزین رو بیشتر از این گرون نکنین دوستی با امریکا پیشکش
  • بی نام IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    85 4
    میشه اگه بزارن
  • بی نام IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    تا کی دشمنی باامریکا بسه بابا...........
    • بی نام A1 ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
      59 3
      متاسفانه دشمنیشون ظاهریه برای مردم! املا به گفته آقای روحانی دیگه نمیشه با دنیا قهر بود ضمنا آقایون افراطی داخلی بسه دیگه جیبهای خودتون و آبا و اجدادتون پر شد برین دیگه پی کارهاتون!بیت المال رو به جیب زدین برین دیگه حالمون از شماها بهم میخوره!
  • بی نام IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    خوشم میاد این همه واسه امریکا خودتون میکشید بعد بیانیه میدن حرفهای رئیس جمهورتون مسخره میکنن دیگه حالم از این همه ذلت در برابر امریکا بهم میخوره
    • خسته IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
      66 4
      حرص نخور برادر ، حرص نخور !!! اگه ناراحتی از این کشور برید یه کشور دیگه که حالتون بهم نخوره (قبلا شماها به ماها این جمله رو زیاد میگفتید ) ، من به شما جزایر کومور رو پیشنهاد میکنم ، احمدی نژاد رابطه ی خیلی خوبی با این کشور توسعه یافته و پیشرفته برقرار کرده بود :))))))
  • amir IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    14 20
    دوستان افراطی با نگاه کردن به میزان مثبت منفی ها خودشونو در قابل ملت قرار ندن
  • ایرانی A1 ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    7 89
    ملت ما کشته مرده آمریکا شدن و البته فکر میکنن از 24 خرداد خیلی هم روشنفکر شدن ... آقای روحانی هم میدونه طرفداراش خیلی روشنفکرن و احساساتی یه سره از این حرفا میزنه و خودشو میچسبونه به آمریکا بعد اسم خودشونو میزارن حقوقدان ... کجای دنیا میگن دوستی یک طرفه خوبه ؟ آره ؟ تو کدوم کتاب قانون نوشته هر چی طرف مقابل گفت درسته و باید انجام بشه ؟ سرتونو از زیر برف بیارین بیرون و راه امامتونو پیش برین نگین آمریکا بگین شیطان بزرگ
  • بی نام A1 ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    71 42
    یک سروگردن از خاتمی و احمدینژاد بالاتره.
  • فارسانی A1 ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    25 0
    امان از دست کسانی که علاقه خاصی به داشتن دشمن دارند .یعنی وجودشون بستگی به وجود دشمن داره.مثل دوستان کوبایی، کره شمالی، ونزوئلا و....
  • امیرحسین IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    10 70
    یعنی میگید بیخیال تمام کارهایی که با ما کردند بشیم؟ بیخیال کودتای 28 مرداد بیخیال منهدم کردن هواپیمای مسافربریمون بشیم بیخیال ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    23 1
    روحانی راست میگه ما تا ابد که نمی تونیم با امریکا دشمن بمونیم ما نباید یک طرفه به قضیه نگاه بکنیم باید ببینیم که رابطه با امریکا چه مزایایی برای کشور داره.......
  • امير علي IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    9 62
    آقاي رئيس جمهور...دشمني آمريكا با ايران محدود به اين 3 دهه نيست...انگار قضاياي 28 مرداد 32 و 17شهريور 57 و .... رو فراموش كردين...دشمني ما دشمنيه استراتژيه...شما روحاني هستي...درس دين و قرآن خوندي...مگه در قرآن نخونديم كه "لن ترضي عنك اليهود و النصاري حتي تتبع ملتهم....آقايون بدونن تا ملت و دولت جمهوري اسلاميه ايران مناديه اسلام ناي محمدي هستن و تا بالاسر اين ملت و مملكت نائي حضرت ولي عصر حضور دارن ...دشمنيه اين شياطين تمام نخواهد شد...اين ساده انگاري و يا حماقته كه لبخند اونارو باور كنيم...انگار در طول اين چندين دهه دستكش مخملي رو روي دست چدني اينا نديدين...
  • مهدی IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    10 41
    قطعا دشمنی و کدورت در یک صورت حل می شه ...اینکه ماهیت یکی از دو طرف عوض بشه...حالا ماهیت ما عوض شده یا آمریکا؟ خدا کنه ماهیت آمریکا عوض شده باشه...زورگویی ...دروغ....تجاوز...وتو...به جون هم انداختن مسلمونا...ویتنام...گوانتانامو...هواپیمای مسافربری....اسرائیل....غزه......خدا کنه عوض شده باشه
  • فارسانی A1 ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    45 3
    چرا پرچم یک کشور دیگه رو که متعلق به همه مردم اون کشور، آتیش می زنیم .جالبه بدونید که در یک اعتراض به ایران برخی مردم افغانستان پرچم کشور مارو آتیش زدند.کار زشتیه بخدا
  • نسرین A1 ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    17 3
    با تمام این احوال و خواندن صحبت های آقای رو حانی باز نه آمریکا می تونه نسبت به ما اعتماد مطلق داشته باشه نه ما نسبت به آنها اعتمادی داریم پس مطمین باشید اگه 30 سال این دشمنی طول کشیده به طبع آن 30 سال هم اعتماد سازی طول می کشه که ما دیگه نمی بینیم و شاید بچه هامون ببینند
  • ﺍﺣﻤﺪ A1 ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    23 2
    ﺩﻭﺭﺩ ﺑﺮﺻﻠﺢ ﻭﺩﻭﺳﺘﯽ.
  • مجتبی RO ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    22 2
    به نظر من ما میتونیم رابطه داشته باشیم و مواظب کارهاشون باشیم. زرنگ اونه که به دشمنش بخنده. کار سخت اینه. نه اینکه شمشیرتو از رو ببندی و اونا هم اینقدر ما رو تو سختی بزارن که رهبر هم حرف از نرمش بزنه. این همه فشار رو گردن ما هست ولی لایک هارو نگاه کنین مردم خسته شدن . اصولگرها، مخالفای رابطه با شمام اگه میتونین هم دشمنی کنیم هم مردم تو فشار نباشن بیاین جلو...
  • محمد A1 ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    35 1
    من نمی دونم اینا که همش بفکر جنگ با آمریکا هستن اصلا می دونن واسه چیه .... این دشمنی ها همش واسه سرگرمی و پول به جیب زدنه وگرنه با زبون خوشم و فکر درست هم میشه انتقام گرفت ... نه با بدبخت کردن ملت خودمون و شاد کردن این عربا
  • ایلیا IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    32 1
    آقای روحانی رییس جمهور محترم و محبوب مچکرم برای زنده کردن غرور ملی ،شناساندن صحیح ایران و مرم خوبش به جهان و صحبت های سرشار از عقلانیت و خردورزی تون ! !!!!! مچکرم!!!!
  • محمد A1 ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    22 2
    درود بر روحانی مرد بزرگ .مرد تدبیر. مرد امید. ننگ ابدی بر افراطیون و رانت خواران و کاسبین تحریم مانده گار شد. کشور و ملت ایران را 8 سال به مصیبت و بدبختی کشاندند و رفتند
  • بی نام IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    29 2
    چشمها را بايد شست. جور ديگر بايد ديد. و به قول روحانی عزیز هیچ چیز غیر ممکن نیست!
  • بی نام IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    13 19
    البته وقتی کسی اینها رو می شنوه و خوشحال میشه؛معلومه چیزی از سیاست نمی دونه..چون امکان به همین زودی اختلافات با ایالات متحده برطرف بشه.
  • بابک آذری IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    22 3
    تنها راه پیشرفت وطنمون همینه ..اخه نمیشه که ما واسه امریکا شاخ شیم...
  • آرش FI ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    32 2
    این حضرات اقلیت طرفداروضع پیشین شکمهاشون سیره و نان اونها درگرو دشمنی با آمریکاست وبرای اونها وضع اکثریت مردم و خواسته هاشون کوچکترین اهمیتی نداره.اینها منافعشون شدیدا" به خطر افتاده و دارن تقلای بیخودی میکنند.کاملا" واضحه خواست اکثریت قاطع جامعه چیه.24 خرداد کاملا" گویای همه چیز بود. اینها باید بپذیرند که دوران جدیدی درتاریخ ایران شروع شده و این مسیرجدید ادامه پیدا خواهد کرد و تاریخی که از خرداد 84 تا خرداد 92 رقم خورد دیگه تکرار پذیر نیست و مردم اجازه تکرارش رو نخواهند داد.
  • حامد IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    34 4
    ای کاش افراط های ایرانو آمریکا را در یک قفس انداخت تا یکدیگر از از بین ببرند !
    • ارشﺗﻨﻬﺎ ﺭﺍﻩ ﺭﻫﺎ ﺷﺪﻥ ﺍﺯﺷﺮ ﺍﻳﻨﻬﺎ ﻫﻤﻴﻨﻪ. EU ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
      23 2
      ﺗﻨﻬﺎ ﺭﺍﻩ ﺭﻫﺎ ﺷﺪﻥ ﺍﺯﺷﺮ ﺍﻳﻨﻬﺎ ﻫﻤﻴﻨﻪ.
  • بابک آذری IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    28 4
    تنها راه پیشرفت و راحتی ما دوستی یا امریکاست...نمیشه که ایران بیاد واسه امریکا شاخ شه...مثل این میمونه که تیم مس کرمان واسه بارسلون شاخ بازی دراره
  • بی نام IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    32 1
    انشاالله .نفع دوستی با این کشور به مراتب بیشتر از دوستی با کشوری مثل چین یا روسیه اس که به وقتش بدجوری پشت همه رو خالی میکنن و تو دیپلماسی به نامردی مشهورند. در حالی که امریکا هیچوقت به کشورهای دوستش خیانت نکرده.
  • صدر A1 ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    10 38
    تصور دوستی با امریکا بعضی ها را کاملاً کور و کر کرده و اقدامات طرف مقابل را یا نمی بینند و یا با خوش بینی افراطی تفسیر میکنند. درسته که مجنون از شکستن ظرفش توسط لیلی تعبیر داشتن میل وی به خود کرد ولی در عالم سیاست این امر مصداق ندارد. یک کمی فکر کنید متوجه قضیه میشوید امریکا غیر از تسلیم شدن ما به خواسته هایش که یکی از مهمترین آنها برسمیت شناختن رژیم صهیونیستی است ,به چیز دیگری راضی نمیشود. این سخنرانی ها بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و بدرد کامنت + می خورد ولا غیر مگر .... که در آنصورت دیگه نیاز به سخنرانی و کنفرانس ژنو 1 و 2 و .... نیست و در سه سوت همه چی درست میشود البته به قیمت فروش خون خیلی از بهترینهای وطن .
    • بابك SE ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
      6 0
      جناب صدر سوال من اينه كه اين همه كشور امثال تركيه كره جنوبي...كه با آمريكا و كل دنيا دوستن بهتره يا كره شمالي و ليبي قذافيو....ما نه احساساتي هستيم نه روشنفكرنما نه وطن فروش فقط نمي خوايم بيخودي كشورمون در بيفته با دنيا اونم با ابرقدرتي مثل آمريكا! منطقي نيست خب قبول كن
  • بی نام IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    26 1
    یعنی واقعا میشه؟!!!امیدوارم
  • بی نام IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    36 2
    این دوستانی که مرگ بر آمریکارو دوست دارند میشه بگن چندتا مرگ بر آمریکا دیگه لازمه تا مردم ایران به سعادت برسند.
  • بی نام US ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    24 1
    با استقلال كامل، با همه دنيا ارتباط خواهيم داشت.
  • بی نام IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    21 7
    كدخدا رو بخر ده رو بخر
  • بی نام IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    28 2
    جون هرکی دوست دارین توافق کنین وضعیت مردم بهتر بشه بعدش آیفون قراردادی به ما هم 500 دلاری بدن خیابونا بجای ماشین چینی و ... پر از ماشین آمریکایی بدون مالیات افزوده بشه
  • ali IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    8 107
    دانشجو میمیرد ذلت نمیپذیرد . الله اکبر از اون روزی که 3 دهه سعادت ایران بخواد نابود بشه . برید خجالت بکشید با این کفر گفتناتون . این همه شهید دادیم که اخر سازش کنیم ؟
    • بی نام IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
      14 4
      دانشجویی مثل تو که جنگ طلبه بمیره بهتره
    • بی نام CA ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
      9 0
      شما يك ليوان آب سرد بخور، تف كن به زمين غيضت بخوابه. بدجور فيوز پروندي برادرررر :)
  • هادی A1 ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    26 1
    روحانی دوستت داریم
  • بی نام IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    29 3
    تو رو خدا صلح کنید ما پو کیدیم یدگه
  • ramin FI ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    8 48
    یکی به نعل میزنه یکی به میخ !
  • فاطمه A1 ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    21 8
    دمت گرم اگه یه مرد تو ایران باشه اون تویی
  • بی نام A1 ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    23 1
    با این حرف ایشان کاملا موافقم بله میتوان به شرطی که دیگه اجازه نداد یک مشت مفتخور و منافع طلب هر چی رو بخاطر منافع خودشون میخوانن بکنن: روحانی:می‌توان ۳ دهه دشمنی با آمریکا را به دوستی تبدیل کرد
  • محمد A1 ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    34 1
    پاینده باد روحانی . درود بر اعتدال . زنده باد سید محمد خاتمی . با توکل به خدا امید است آقای دکتر روحانی کشور را بسوی آرامش رهنمون سازند . خواست ملت رهایی از افراطی گری مشتی رانت خوار است
  • فاطمه A1 ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    35 5
    ارزوی ملت ایران دوستی با همه دنیاست بخصوص امریکا
  • بی نام A1 ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    11 68
    خیلی خطرناکه حسن!
  • حسین IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    9 63
    خاتمی هم از این حرف ها زد ولی کاری نتوانست بکند. خیلی چیز تازه ای نیست!
  • ایرانی سرافراز IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    22 2
    شما اگر بخواهید همه چیز میشه .
  • راستین A1 ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    34 0
    اونایی که اسرار بر دشمنی با اامریکا دارند ازاین راه دارند نون می خورند ودرکنار تحریم ومرگ بر اامریکا گفتن دارند ملت رو دورمیزنند
  • saeed IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    10 36
    دولت دولت تدبیر است .از انجایی که دستگاه دیپلماسی ما و شخص جناب ظریف به دنبال سامان بخشیدن به این وضعیت نابسامان هستن شکی نیس .اما یه نکته رو توجه داشته باشین که اگر لحظه ای امریکا و غرب پی ببرن که ملت ایران خواهان رابطه با انهاست آنجاست که دست ظریف و همکارانش را خالی کرده اید و فضا را برای امتیاز دادن محیا و برای امتیاز گرفتن تنگ کرده اید . لطفا با کمی سیاست برخورد کنید
  • بی نام A1 ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    19 4
    دوستی با هر کشور خارجی ،ازجمله آمریکا زمانی معنا دارد که: 1- تمام مردم کشور یکدیگر را دوست بدارند 2-حاکمان کشور و مردم نیز هم را دوست بدارند.
  • بی نام A1 ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    11 87
    احمدی نژاد مچکریم.
  • بی نام IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    30 1
    میگم این شرکتهای خودرو سازی ما از آمریکا هم بدترن ، خودتون مقایسه کنین
  • الف A1 ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    16 1
    با تشکر از زحمات جناب آقای دکتر روحانی از آنجاییکه اسلام دین صلح و دوستی است و مردم شریف ایران همیشه باهوش ، با گذشت و فداکار هستند، می توان هر تهدیدی را به فرصت تبدیل کرد. آرزوی تک تک مردم، سرفرازی و پیروزی ایران اسلامی به همراه آرامش و آسایش می باشد. با آرزوی سلامتی برای کلیه مردم
  • فرهام A1 ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    23 4
    روحانی عزیز مچکریم که دوباره عزت ایرانی بودنو برگردوندی به ما . ٨سال هرجا ميرفتيم مثل يك عقبمانده يا ديوانه نكاهمون ميكردن
  • بی نام A1 ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    15 0
    ایران در واقع دست دوستی و صلح به سوی همه کشورها ی دنیا دراز کرده است و خواهان روابطی دوستانه و خوب با همه کشوهاست. روحانی مچکریم:)
  • ایرانی RO ۰۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
    17 0
    روحانی یک سیاستمدار به تمام معناست .گاهی باید برای مصلحت و منافع یک ملت باید لبخند زد و حتی باشیطان دست داد وقتی که فریاد بزنید و الفاظ نامناسب به کارببرید حتی به حق .کسی به اصل مطلب توجه نمیکنه و قضیه لوث میشه پس بهتراست سر دشمن را با پنبه برید نه با لبه پیت حلبی
  • صبا A1 ۰۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
    1 11
    با سلام به تمام کاربران عزیز و دوستانی که در این سایت نظراتشان را انتشار میدهند می خواستم به نکته ظریفی در مورد نتیجه گیری آماری از تعداد + یا - ها در این سایت و سایتهای مخالف اشاره کنم . دانشجویانی که این نوشته را میخوانند حتماً با مفهوم بایاس آشنائی دارند پس تعمیم دادن اکثریت و اقلیت با تعداد + و - های این سایت و یا سایتهائیکه مطالب مخالف آن منتشر میکنند از نظر علمی پذیرفته شده نیست. نتیجه بایاس: نتیجه بایاس این است که محقق به نتیجه نا درستی از ارتباطات بین متغیرهای مستقل و وابسته می رسد و باعث انحراف از حقیقت میشود. بایاس باعث خدشه در internal validity می شود.
    • بی نام IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
      1 3
      اصلا فهمیدی چی گفتی؟اکثریت جامعه همین امار مثبت و منفی هستن..اقلیت هم همون 4میلیون افراطی!
    • بی نام IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
      2 2
      آقای محترم بایاس دان خودجوش. می خواستم به نکته ظریفی اشاره کنم که شما هنوز نگرفته اید و آن اینکه مردم در 24 خرداد بایاس خود را نشان دادند. دیگه لازم نیست خیلی به مغزتان فشار بیاورید . ضمنا اگر یک سری هم به کوچه و خیابان و مردم اطراف خود بزنید بایاس ها را نظاره می کنید.
  • بی نام GB ۰۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
    14 4
    اینایی که مخالف هستن یا شکمشون خیلی سیر یا جیره خور یه دولت قبلین
  • بی نام A1 ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
    4 1
    مچکرم رییس جمهور عزیزم
  • آيدين SE ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
    11 0
    تعداد لايك ها و ديسلايكهاي كامنتها خوب نشون مي ده اكثريت چي مي خوان افراطي ها ساكت
  • حسین ل .م. IR ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
    3 0
    راه خیر باز است و خیر اندیشه را صلح وصفا...دکترم روحانی هست ومرد ایمان باخدا...دوشمنی را خار کن اتش بزن هموار کن...گل دوستی ها بکار درسینها انبار کن....../دولت تدبیرو امید امید به فردای دوستیهای جهانی
  • اسی IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
    5 0
    اگه بزارن آقای روحانی اوضاع مملکت سروسامان میده
  • جواد A1 ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
    3 0
    به عنوان جامعه آماری نمونه امتیازها نشون دهنده خیلی چیزها هستند.من هم با تعامل با احترام با آمریکا موافقم.کشورهایی تو دنیا حتی با هم جنگ دارند ولی سفارتشان دائر است.مثلا سفارت امارات در ایران و سفارت ایران در امارات یا سفارت عربستان در ایران و ایران در عربستان یا سفارت آرژانتین در انگلیس و انگلیس در آرژانتین حتی زمان جنگ ایران و عراق سفارتها به کل تعطیل نشد.امید است با ارتباط دوطرفه متقابل صحیح بین دو طرف نهایتا گشایشی در وضعیت اقتصاد شود.
  • بی نام SE ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
    3 0
    why not
  • حسین A1 ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
    2 5
    تا الان بیش 100 میلیارد دلار برای هسته ای شدن هزینه شده باسختی های آن .دولت با4میلیارد دلار قسطی همه را به باد داد . عرب ها چند سال دیگر ازبرق هسته ای استفاده می کنند اما ما اندر خم یک کوچه ایم .نمونه عرب ها امارات است.
  • ایرانی A1 ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
    2 2
    سلام البته ما واستار دوستی با منافقان و اهل کفر که در ظاهر می خندند و در باطن مخالف پیشرفت ما هستند نیستیم. این را همه دنیا می داند.
  • پیروان خط امام A1 ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
    1 10
    فقط بگید مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل...
  • تهرانی IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
    10 2
    کاملا ازمثبت ومنفی دادن ها به نظرات معلوم هستش که ملت دوست دارند باامریکا رابطه داشته باشند...به هرحال امریکا هم یه قدرتی درجهان هستش وخیلی کارها میتونه انجام بده بدون شعاردادن بعضی ها.........؟؟!!
  • مهران A1 ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
    7 2
    من نمیدونم اصولگرایان چه اصراری دارن روحانی را به نام خودشون بزنن، عزیزان باور کنید رای به روحانی رای به خاتمی و هاشمی بود. روحانی مچکریم
  • رضا A1 ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
    4 2
    بهترین خبری بود که تاحالا تو عمرم شنیدم...روحانی مچکریم
  • مهدی IR ۰۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    5 2
    یه سری از نظرها باعث خجالت آدم می شه...من خودم همیشه فکر می کردم مردم بیشتر از اینا می فهمن...یعنی واقعا فهم مون همینقدره؟ یعنی واقعا نمی فهمیم آمریکا داره زور می گه؟ یعنی اگه زورگویی رو قبو کنیم شما زندگی بهتری خواهید کرد؟یعنی هر کی زورش بیشتر بود بزنه تو سر بقیه؟ دیگه بهتر از این که نمی شه با آمریکا حرف زد...کاملا آقای روحانی و ظریف دارن با حسن نیت و منطق حرف می زنن...اما نتیجه؟؟؟؟هر روز ادبیاتشون بدتر می شه...هر روز توقع شون بیشتر می شه...متاسفم برای کسایی که اینقد زود تسلیم شدن....مذاکره تا وقتی خوبه که کسی قلدری نکنه...کسایی که تسلیم قلدرها شدن منفی بذارن برام...می دونم تعدادتون کم هم نیست...آمریکایی باشید دوستان..قطعا سربلند می شید...مخصوصا پیش شهدا
  • الهام A1 ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    1 2
    اعتماد سازی دو طرفه یا کوتاه اومدن یک طرفه؟ پس این همه جنایت که آمریکا تو ایران انجام داده و هنوز هم با همه جور تحریم از جمله تحریم دارو ادامه داره چی میشه آقای رییس جمهور؟