ایرنا نوشت:

علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی ادعای یک نماینده مجلس درباره نامه به مقام معظم رهبری در انتقاد از توافق ژنو را تکذیب کرد.

معاون رییس جمهوری روز چهارشنبه در مراسم تشییع پیکر ابوالقاسم اسدی در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا درباره اظهارات یکی از نمایندگان مجلس که گفته بود رییس سازمان انرژی اتمی در نامه ای به رهبر معظم انقلاب از توافق نامه هسته ای انتقاد کرده، گفت: قرار نیست به هر اظهارنظری پاسخ دهیم.

وی تاکید کرد: من وجود این نامه را تایید نمی کنم و شما از نماینده ای که این صحبت ها را کرده سوال کنید.

صالحی در ادامه به شهادت رساندن دیپلمات های ایرانی را نشانه حقانیت ملت ایران دانست و گفت: این حرکت ها و دشمنی ها علیه ملت ایران نمی تواند خللی در حقانیت راه مردم ایجاد کند و انقلاب را از حرکت خود بازدارد.

رییس سازمان انرژی اتمی گفت: شهادت دیپلمات ها نشان دهنده صدای حق ملت ایران است و دشمنان نمی توانند این صدای حق را خاموش کنند.

صالحی ادامه داد: جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون ثابت کرده که این ندای حق، همان ایستادگی در برابر ظلم و کمک به مظلوم است.

وی ادامه داد: به همین دلیل دشمنان با تمامی توان به جنگ با این ندای حق پرستانه ملت ایران آمده اند، ولی ما خودمان را وابسته به اصول دین می دانیم، زیرا مردان و عزیزانی در این کشور داریم که وعده ای که به خدواند داده اند، پای آن ایستاده اند.

رییس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با حرکت های تروریستی از مسیر خود باز نخواهد ایستاد، گفت: باید از مجامع جهانی و حقوق بشری پرسید که چرا در این زمینه سکوت کرده اند.

وی خاطر نشان کرد: روز به روز مظلومیت ایران نمایان تر می شود و مطمئن باشید خون شهدای ما هدر نخواهد رفت و این خون درخت تنومند انقلاب را تنومندتر و پربارتر خواهد کرد و سایه آن بر تمامی جوامع و امت اسلامی و جمیع جوامعی که به دنبال مقابله با ظلم و رهایی بخشی از ستم و استکبار هستند، گسترده خواهد شد.
/27220

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 334020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
    4 8
    من ازتمامی انتخابهای اقای روحانی خوشم امد ولی ازانتخاب صالحی نه.فکرکنم بهش تحمیل شده
  • وحید IR ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
    0 0
    البته خود آقای صالحی چن روز بعد از توافق نامه اظهار داشتن که می توانستیم بیشتر از این امتیاز بگیریم