۰ نفر
۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۹

العالم نوشت:

 

 

 

خبرنگار شبکه العالم، از انتشار تصاویر یک گور جمعی خبر داد که در روستای "قبتان الجبل" در شهر حلب (شمال سوریه) یافته شده است.

خبرنگار شبکه العالم روز دوشنبه گزارش داد، در این تصاویر اجساد 15 نفر به چشم می‌خورد، و گفته می‌شود که این افراد به دست عناصر گروه موسوم به "دولت اسلامی در عراق و شام" (داعش) به قتل رسیده اند.
عناصر داعش که مانند گروه‌های جبهه النصره، ارتش آزاد و دیگر جریانهای مسلح از سوی آمریکا و عربستان حمایت می‌شوند، اخیرا پس از درگیری با عناصر دیگر گروه‌ها مجبور شدند از منطقه "المطاحن" در شرق حلب خارج شوند.
خبرنگار العالم خاطرنشان کرد، نیروهای ارتش سوریه در عملیاتی در منطقه "اعزاز" در حلب، شماری از عناصر داعش را به هلاکت رساندند. از جمله این عناصر فردی به نام "ابوعلی القصیمی" بود که از سوی اینترپل تحت تعقیب قرار دارد.
ارتش سوریه هم اکنون در حال اعزام نیروهای بیشتر به سوی زندان مرکزی "حلب"، برای شکستن محاصره این زندان از سوی عناصر مسلح است.
با وجود انتشار فیلم‌ها و تصاویر متعددی از جنایات گروه‌های تروریستی در سوریه، مانند بریدن سر شهروندان، اعدام‌های گروهی و ... ، حامیان این گروه های تروریستی همچنان بر ادامه پشتیبانی از انها پافشاری می‌کنند.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 333679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =