قدردانی دفتر رئیس‌جمهور از مردم استان خوزستان

دفتر رئیس‌جمهور در پیامی از استقبال، حضور و میهمان نوازی مردم استان خوزستان در جریان اولین سفر استانی دولت یازدهم به این استان تقدیر و تجلیل کرد.

به گزارش  خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رئیس جمهور، دفتر رئیس‌جمهوری در پیامی از استقبال، حضور و میهمان نوازی مردم خونگرم، ولایتمدار و شهید پرور استان خوزستان در جریان اولین سفر کاروان تدبیر و امید به این استان تقدیر و تجلیل کرد. متن این پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

خوزستان نماد مقاومت این سرزمین و ملت است، ملتی که نشان داده است در برهه‌های حساس با هم‌نشینی اقوام مختلف با آرمان‌های نظام و انقلاب پایبند بوده و با اتحاد و یکپارچگی خود حماسه‌ها آفریده است.

ریاست جمهور تشکر صمیمانه و عمیق خود را از همه قشرها و صنوف مردم مقاوم و بزرگوار اهواز و دیگر شهرهای استان خوزستان، نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز، علمای جلیل‌القدر و روحانیت معزز، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، نخبگان و فرهیختگان پرتلاش، خوش ذوق و فهیم، استادان و دانشجویان پرشور و خوش فکر، عشایر مؤمن و دلاور استان، نیروهای امنیتی، انتظامی و نظامی سلحشور و نیروهای شجاع سپاه و بسیج مستقر در خوزستان، استاندار و مسئولان محلی و دیگر قشرها و گروه‌های مردم اعلام می‌کند. بی‌شک اولین سفر کاروان تدبیر و امید به استان خوزستان، نوید بخش فصلی پویا و ماندگار در تاریخ پرافتخار این ملی‌ترین استان ایران است.

دولت مصمم به توسعه خوزستان است و به فضل الهی، در پرتو گنجینه‌ استعداد بی‌پایان اقشار مردم و در سایه همت و تلاش مسئولان برای اجرای برنامه‌های مصوب سفر، آینده درخشان‌تری را برای مردم متدین و قدرشناس خوزستان رقم خواهد زد و با تمام توان خواهد کوشید مشکلات و معضلات آنان را برطرف کند.

دفتر رئیس‌جمهور

/212 219

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 333385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
    15 4
    لطفا یک نفر بگه که دستاورد این سفر برای مردم چی بوده؟
    • بی نام EU ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
      2 0
      وعده سر خرمن
  • بی نام IR ۰۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
    6 0
    پیاده روی در یک روز نیمه تعطیل
  • علیرضا A1 ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
    0 0
    باید هم تشکر کنند وقتی این همه صدایشان در امده .این همه مطبوعات و رسانه. یک استقبال اجباری
  • احمد A1 ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
    0 0
    به امید روزی که کتاب رییس جمهور هم قدردانی کند!