تسنیم نوشت:

اسماعیل جلیلی نماینده مردم مسجد سلیمان و عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 93 در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به بررسی بخش هزینه‌ای بودجه سال آینده در این کمیسیون از روز دوشنبه، اظهار داشت: به منظور سرعت دادن به روند بررسی بخش هزینه‌ای بودجه سال 93 جلسات کمیسیون تلفیق از روز دوشنبه در 3 شیفت برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: در روزهایی که مجلس جلسه علنی نداشته باشد، یک شیفت از ساعت 8 تا 12، شیفت دوم از ساعت 14 تا 18 و شیفت سوم نیز از ساعت 19 تا 23 بودجه بررسی خواهد شد و در روزهایی که جلسه علنی باشد، در 2 شیفت برگزار خواهد شد.
عضو کمیسیون تلفیق بودجه با بیان اینکه نمی‌توان ارزیابی دقیقی از زمان پایان زمان بررسی بودجه در کمیسیون داشت، گفت: این موضوع بستگی به میزان پیشنهادات ارائه شده از سوی کمیسیون‌های تخصصی دارد که چه میزان پیشنهاد ارائه کنند و آن پیشنهاد چقدر بین اعضا مورد بحث قرار گیرد. البته نمایندگان کمیسیون‌های تخصصی در کمیسیون تلفیق زمان را رعایت می‌کنند.
جلیلی در خصوص زمان بررسی گزارش تفریغ بودجه سال 91 در کمیسیون بودجه، خاطرنشان کرد: گزارش تفریغ بودجه که از سوی دیوان محاسبات ارائه می‌شود، ابتدا باید از سوی هیئت رئیسه اعلام وصول شده و سپس به کمیسیون بودجه ارجاع می‌شود؛ در کمیسیون بودجه نیز کارگروهی برای بررسی آن تشکیل می‌شود.
وی درباره اظهارات چندی پیش مصباحی مقدم مبنی بر اینکه سعی خواهیم کرد گزارش تفریغ بودجه 91 پیش از مطرح شدن بودجه در صحن بررسی شود، اظهار داشت: فکر نمی‌کنم این اتفاق رخ دهد و زمان برای بررسی گزارش تفریغ بودجه پیش از بررسی بودجه نیست و عملا تفریغ بودجه به بعد از تصویب بودجه موکول می‌شود.
عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در خصوص ارزیابی نخستین سفر استانی دولت یازدهم به این استان، تصریح کرد: این موضوع باید از سوی دولت اعلام شود که چه اهدافی برای این سفر در نظر گرفته شده بود و آیا این اهداف محقق شده و یا خیر.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 333316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • زال IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
    0 1
    این همه تلاش و همت از سوی نمایندگان واقعی مردم برای خدمت به ملت جای تشکر داره. خدا قوت.