تسنیم نوشت:

 وزیراطلاعات گفت: تلاش دشمن برای ایجاد فرقه‌های انحرافی در نقاط مرزی بویژه مناطق عرب نشین است تا انتقام خود را از مذهب تشییع بگیرد.

حجت‌الاسلام سید‌محمود علوی وزیر اطلاعات در جمع سران عشایر شهرستان شوش با بیان اینکه خـوزستـان در صف مـقدم مبـارزه بـا استکبار و استعمار بود و عشـق به اهل بیت در دل همه شیعیان اعم از عرب و فارس همیشه وجود داشته و دارد، گفت: این عشق باعث پیروزی در انقلاب و جنگ 8 ساله دفاع مقدس شد .

وی دلیل سفر رئیس جمهور به استان خوزستان را نگاه خاص برای حل مشـکل ایـن استان عنوان کرد و افزود: خوزستان از زمان مبارزه با استعمار انگلیس و پرتقال همواره در صف مـقدم مبارزه بـا استعمار و استکبار جهانی بوده است و مردم غیور این استان به ویژه دلاوران عرب این خطه در طول 8 سال دفاع مقدس به خوبی از مرزهای کشور دفاع کردند و دشمن را بیرون کردند.

وزیر اطلاعات، خوزستان را دروازه ورود تشیع به کشور دانست و افـزود: عشق به اهل بیت در استان خوزستان تازگی ندارد، بلکه تاریخی است و بعد از انقلاب این عشق بود که توانست در 8 سـال دفاع مقدس مفید باشد چه بسا اگر این عشق به اهل بیت در دل مردم این خطه نبود، مشکلات این استان در جنگ 8 ساله دفاع مقدس بیشتر از کردستان می‌شد.

حجت‌الاسلام علوی با بیان اینکه دشمن از نفوذ مذهب تشییع در دنیا خشمگین است، اظهار داشت: تلاش دشمن برای ایجاد فرقه‌های انحرافی در نقاط مرزی بویژه مناطق عرب‌نشین است تا انتقام خود را از مذهب تشییع بگیرد.

وی گفت: دشمن در نیات خود در رسیدن به اهداف، کور خوانده است و مردم ولایت‌مدار این خطه با تمام وجود دوستی خود را با اهل بیت نشان می‌دهند.

وزیر اطلاعات در ادامه خطاب به عشایر شهرستان شوش، افزود: ما به شما کاملا اعتماد داریم و دولت قول داد تا تمام تلاش خود را برای آبادانی و رفع مشکلات خوزستان و به ویژه مناطق عرب نشین به کار گیرد.

حجت‌الاسلام علوی ادامه داد: خوزستان به دلیل داشتن علمای دینی‌اش که نقش برجسته‌ای در گسترش فرهنگ تشیع داشته‌اند، همواره مورد توجه نظام است.

219219

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 333080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهرام IR ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    0 0
    ما که آخر نفهمیدیم این "دشمن" کیه !