روحانی: هرچه علیه دولت من می‌گویند غصه‌دار نشوید/ برخی از نقدها مانند ایراد گرفتن به خلقت خداوند است

رئیس جمهور در اهواز با بیان اینکه در مذاکره باید حداکثر هنرمندی را داشته باشیم، گفت: وضعیت به صورت میدان کششی است و دو طرف قوی هستند اما آن‌چه برای ما مهم بوده رعایت خطوط قرمز است چرا که این خطوط به امنیت ملی ما برمی‌گردد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت‌الاسلام  حسن روحانی که در جمع مدیران و کارکنان صنعت نفت در منطقه دارخوین صحبت می کرد با اظهار خوشحالی از فرصت حضور درمیان کارکنان صنعت نفت گفت: مسئله نفت در کشور ما و به‌ویژه در دنیا بسیار حائز اهمیت است، شما می‌دانید از دهه‌های پیش نقش نفت از اقتصادی فراتر بوده و نقش استراتژیک داشته است.

اهم سخنان رئیس جمهور در ادامه می آید:

* جنگ خلیج فارس جنگ نفت بوده و مبنای بسیاری از جنگ‌های دنیا بر مبنای نفت است، بنابراین اگر می‌گویند نفت دلیل جنگ بوده دور از واقعیت نیست؛ البته این بدان معنی نبوده که نفت بد است بلکه نفت سرمایه ارزشمند و تاثیرگذاری است. نفت چون انرژی است، نفت خون رگ‌های صنعت و پیشرفت است.

*جایگزینی نفت برای انرژی زمان می‌برد. حتی اگر جایگزینی برای نفت باشد اما باز نفت با ارزش‌تر است. بزرگترین حرکت ایران در برابر استثمار از همین صنعت نفت شروع شده و نهضت ملی نفت آغاز نخستین حرکت ایران در منطقه بود، ایران در دموکراسی، پارلمان‌سازی و قانون‌سازی اول بوده و مبارزه با استثمار هم جزء پیش‌تازها بوده‌ایم، حتی بحث کانال سوئز نیز از ایران اوج گرفت.

*در انقلاب اسلامی ضربه آخر به رژیم را کارکنان صنعت نفت زدند، وقتی که امام(ره) به دنیا اعلام کرد شیر نفت دست انقلاب است شرایط جدیدی ایجاد شد و غرب مشاهده کرد که انقلاب حتی سربازان ارتش و تمام نیروهای مسلح را جذب خود کرده است، دنیا مشاهده کرد فرمان نیروهای مسلح هم در اختیار انقلاب است، اینجا بود که دنیا تسلیم ملت و انقلاب شد.

*اگر اقتصاد از پایه‌های قدرت باشد در بخش اقتصاد، انرژی، گاز و نفت حرف اول را می‌زند، تولید یعنی میزان قدرت و بازیافت، یعنی توانمندی و قدرت ملی کشور نفت، بحث تلف شدن نفت و گاز مطرح نیست، تولید ما باید صیانتی باشد چرا که قدرت ملی و فناوری کشور و قدرت مدیریت کشور میزان تولید نفت است.

*ما اگر بخواهیم با دنیا از منافع ملی سخن بگوئیم این سخن بدون قدرت، بدون تاثیر و در حد شعار است، قدرتمند که شدید، توانمند که شدیدف دنیا خودش می‌فهمد و لازم نیست که حرف بزنید.

*بالا بردن ظرفیت نفت قدرت اول و صادرات قدرت دوم است، به‌طوری که هر اندازه صادرات بیشتر شود قدرت ملی نیز بیشتر می‌شود.بنابراین نفت تنها مسئله انرژی نیست بلکه نفت سرمایه استراتژیک و تاثیرگذار برای کشور است، در مقوله دیپلماسی نیز وقتی با دنیا حرف می‌زنیم باید قدرتمند باشیم، اگر ایران می‌توانست بخش بزرگی از گاز اروپا را تامین کند قدرتمند می‌بود.

*اگر نفت و گاز هم نداشته باشیم باز هم می‌ایستیم اما باید توانمندی خود را به دنیا نشان دهیم و با هزینه کمتر در برابر دنیا بایستیم.

* ما در انتخاب وزیر با توجه به وضعیت موجود تصمیم‌گیری کردیم، چرا که در بخش مذاکره با دنیا و قدرت دنیا دیدیم که چه مسائلی وجود دارد.

*به موقع همه حرف‌های خود را به ملت می‌گویم و الان زمان مناسبی برای این حرف‌ها نیست. یک عده نمی‌خواهند تحریم‌ها برداشته شود، متاسفانه به خاطر منافع گروهی خود مخالف برداشتن تحریم‌ها هستند، به موقع حرف‌ها را خواهم زد. ما باید به فکر ملت باشیم و خودمان را برای این ملت فدا کنیم.

*ما به امید خدا راه را با هم شروع کردیم و 24 خرداد دست به دست هم دادیم و ملت خادم خود را برگزید، این خادم با هر قیمتی باشد به عهد خود با ملت وفادار خواهد ماند، ما باید با هم این راه را ادامه دهیم و مردم باید در صحنه با هم باشند و اگر با هم باشیم می‌توانیم راه را تا پایان طی کنیم، ما وحدت و انسجام و مشارکت همه مردم مرا می‌خواهیم.

*ما حمایت مقام معظم رهبری و انقلاب را می‌خواهیم و علی‌رغم تمام مشکلات در اینکه موفق و پیروز شویم، تردیدی ندارم؛ باید کاری کنیم که نفت را ارزان‌تر تولید کنیم، از هیچ تهمتی نترسید، من همه آن‌ها را برعهده می‌گیرم اگر شرکتی کاری را برای ملت یک ریال ارزان‌تر تولید می‌کند حق با اوست.، از فشارهای این و آن نمی‌ترسیم.

*ما باید سریع‌تر نفت خود را در حوزه‌های مشترک تولید کنیم، حوزه‌های مشترک نفتی و گازی اولویت ملت است و دولت با تمام امکانات از آن حمایت می‌کند.

* بهترین شرکت‌ها و توانمند‌ترین آن‌ها با فناوری مدرنتر و بهتر و با قیمت کم هستند، با هیچ کشوری، شرکتی و فردی نه در داخل و نه در خارج حق اخوت نبستیم، هر کس بهتر و ارزان‌تر برای کشور ما کار کند دست به سوی او می بریم.

*هر چه علیه دولت من می‌گویند غصه‌دار نشوید، ما کار بزرگ را آغاز کردیم، می‌دانم بار حرف‌هایم چه اندازه سنگین است و آماج تیرها را می‌بینم اما نترسید و به خداوند اتکا کنید چرا که ما در مسیر حق قدم برمی داریم و خداوند یاری‌مان می‌کند.

* مخازن و معادن مشترک اولویت اول برای دولت هستند و هر برنامه‌ای در راستای این مخازن و معادن مشترک را باید زودتر انجام دهیم، ما مشکل منابع نخواهیم داشت و برای توسعه کشور تلاش می‌کنیم.

* فضای سیاسی با اجرایی شدن نخستین مرحله از توافق بین ایران و 1+5 تغییر می‌کند، اراده دولت این است طناب‌هایی را که به وسیله تحریم روی دست و پای اقتصاد ما بسته بودند یکی‌یکی قطع کند، که نخستین آن چند روز دیگر به سرانجام می‌رسد.

*با برداشته شدن تحریم‌ها فضای پتروشیمی باز می‌شود، کشتیرانی، بیمه و خودرو و بخشی از تحریم‌های بانکی نیز برداشته خواهد شد، اگرچه ساختمان تحریم باقی می‌ماند ولی یکی، دو پایه‌های آن را پائین می‌آوریم، قدم به قدم این کار را انجام می‌دهیم اگرچه کار سختی است.

*نقدها بعضی وقت‌ها قشنگ هستند ولی برخی از نقدها مانند ایراد گرفتن به خلقت خداوند است.در مذاکره باید حداکثر هنرمندی را داشته باشیم، آن مقدار که از سیاست خارجی ایران اطلاع دارم و در مدت 20 سال گذشته به طور مستمر ممارست داشتم افرادی لایق و با قوی‌ترین دیپلماسی برای سیاست خارجی انتخاب کردم،‌ وضعیت به صورت میدان کششی است و دو طرف قوی هستند اما آن‌چه برای ما مهم است رعایت خطوط قرمز است چرا که این خطوط به امنیت ملی ما برمی‌گردد.

*مسئله فناوری بسیار مهم است، تا زمانی که فناوری به دست ما برسد باید در قدم نخست تلاشمان داخلی باشد، اگرچه افرادی توانمندی در حوزه نفت داریم  و باید خودمان را با کشورهای پیشرفته مقایسه کنیم، در زمینه نخبگان و بحث‌های دانش‌بنیان گام‌های زیادی برداشته شده و در حال حاضر دستگاه‌های مختلفی با هم کار می‌کنند.

*مقام معظم رهبری تاکید کردند که از خام‌فروشی به‌تدریج باید فاصله گرفت، براساس این فرمایش مقام معظم رهبری باید تدابیر لازم اندیشیده شود.

* مردم بومی باید احساس کنند ذخایری که در استان وجود دارد به سود و منفعت کشور است، از نظر زیست محیطی اگر مشکلی ایجاد می‌کند باید حل شود، ما در پی آن هستیم تا مردم منطقه را خوشحال کنیم.

* از اختصاص درصدی درآمد نفت به خوزستان باید در دولت بررسی شود و من متخصص نیستم، بعضی‌ها در همه علوم بسیار متخصص هستند ولی بنده تا با کارشناسان صحبت نکنم تصمیمی نمی‌گیرم.

*پیامبر گل سرسبد عالم بود و خدا گفت برو با مردم در امور اجتماعی و حکومتی مشورت کن. خدا می‌خواهد به ما بگوید که هیچ کاری را بدون مشورت انجام ندهید.

* در همه صنعت‌ها بین افرادی که می‌خواهیم استخدام کنیم در شرایط مساوی حق با نیروی بومی است، درصدی از درآمد باید به مردم استان اختصاص یابد که باید این موضوع به صورت یک لایحه به مجلس ارائه شود تا هر آن‌چه خیر است به مردم برسد، مردم خوزستان کار بزرگی در دفاع مقدس انجام دادند و هر چه به آن‌ها خدمت کنیم باز هم کم است.

219219

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 333027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 59
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نورالدین A1 ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    6 11
    اینجور حرف زدن هیچ فرقی با حرفای احمدی نژادد نداره بیخود از تفاوت های این دو نفر ننویسید.
  • میثم A1 ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    4 2
    من متخصص نیستم، بعضی‌ها در همه علوم بسیار متخصص هستند ولی بنده تا با کارشناسان صحبت نکنم تصمیمی نمی‌گیرم.
  • بی نام A1 ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    دوست داریم دکتر
  • مصطفی IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    8 2
    عجب پس یعنی واقعا یه عده در داخل دوست ندارند تحریم ها برداشته بشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اخه به چه علتی حاضرن مردم تحت فشار باشن ؟؟؟؟؟؟ من خیال میکردم این حرفای رسانه هاست حالا رییس جمهور هم تایید کرد !!!!
  • علی IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    نتیجه اخلاقی: ایراد گرفتن به رفتار دولت روحانی برابر است با ایراد گرفتن به خلقت خداوند!! خیلی خب. این نیز بگذرد
    • بی نام A1 ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
      34 22
      دقیقا. من طرفدار روحانی هستم به همین خاطر اصلا نمی پسندم که مثل احمدی نژاد متوهم شود.
    • بی نام IR ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
      21 7
      خسته نشدید هی صفحه رو رفرش کردید لایک کردید نظرات خودتونو
    • بی نام A1 ۰۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
      28 4
      واقعا که!!! ایشان فرمودند بعضی از نقدها !!!! منظورشان افرادی است که مثل شما قصد خراب کردن دولت آقای روحانی دارید و چشمتان در برابر سایر کلمات کورشده است و گوشتان در مقابل حرفهای منطقی ایشان کر شده!!!سعی کن چشم و گوشت را بازکنی تا خداوند بر قلبت مهر مرده شدن را نزند
    • ;کاتب IR ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
      20 5
      نه خیر جناب اقای علی نتیجه اخلاقی این است هر طور که دلمان می خواهد خبر را تفسیر نکنیم ایشان گفتند بعضی از نقدها خوب است اما بعضی ایراد گرفتن از خلقت خداست یعنی با اساس کار مشکل دارن نه با شیوه کار این اسمش نقد نیست دخالت است
    • حقیقت گو IR ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
      12 2
      اگه منطق و اخلاق شما این نتیجه رو می ده خوب کاریش نمی شه کرد!!!! آقای روحانی عینا گفته اند برخی نقد ها خیلی خوب است اما برخی نقدها ...... بعد شما نتیجه ی "اخلاقی" اینطوری می گیری؟!!! خدا عاقبتت رو بخیر کنه با این "نتایج اخلاقی" که از حرف دیگران می گیری!!!!
    • بی نام IR ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
      14 4
      دوستان قبلا گفته بودم که وقتی اسم دو شخص علی و باقر میاد امار مثبت و منفی ها همون لحظه در کسری از ثانیه عوض میشه.خبرانلاین لطفا امار مثبت ومنفی هارو درست کن.مردم خسته شدن از دست این افراد که امار رو عوض میکنند به صورت اشکار.اکثریت پشت روحانی و اصلاحات هستن و این افراد جز همون افراطی ها هستن که به زور به 4میلیون نفر میرسن!
  • بی نام A1 ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    درود بر تو روحانی
  • بي نام A1 ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    خدا وکیلی اگر احمدی نژاد این جمله را میگفت واکنش شما چی بود؟ چیزی که به نظر ایشان غیر قابل نقد میباشد برای بعضی دیگر قابل نقد و برعکس . این جزء اصول دموکراسی است. نمیشود توی کشور گفت که باید فیسبوک رفع فیلتر شود و همزمان هفته نامه یالثارات را که اتفاقا به مواضع فرهنگی دولت قبل هم انتقاد داشت را توقیف کرد. البته ما از دولت راستگویان انتظار ............. داشتیم. خبر منتشر کن.
  • یک شرکتی منطقه ویژه عسلویه A1 ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    ای کاش ایشون یک مقدار به فکر رفع تبعیضی باشند که با اومدن ایشون بین ما همکاران شرکتی بوجود آمد.چرا الان همکاران ما یکی درمیون از شرکتی تبدیل وضعیت شدند و یکی درمیون شرکتی باقی ماندند؟چرا روند تبدیل وضعیتها متوقف شده یا اگه هم حرفش بیاد وسط شرطهایی میگزارند که شامل حال ما نشود؟آیا خون تبدیل وضعیتها از خون ما رنگی تره؟بس کنید و در جهت رفع تبعیض قدم بردارید نه در جهت منافع پیمانکاران که با این کار احمدی نژاد جیب آنها به خطر افتاد.اگه قرار باشد که این دولت در جهت منافع پیمانکاران قدم بردارد خیلی زود مردم دلشان برای احمدی نژاد تنگ خواهد شد.ما کسی رو میخواهیم به فکر کارگر باشد و توان مقابله با زیاده خواهی پیمانکاران رو داشته باشد
    • بی نام IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
      37 6
      شما کارگرا آخر مارو بدبخت می کنید ..نیاز به تهدید نیست رای بدید بیاد دوباره چندرغاز بهتون بده ده برابر ازتون بگیره ککتونم نگزه فقط به اون چندغاز فک کنید و احساس کنید به قشر کارگر احترام گذاشته شده ..
  • ali A1 ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    درود به شرفت ناجی ملت و ایران اسلامی.ومردم این مرز و بوم دعا گویت.
    • بی نام IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
      26 9
      احمدی نژاد یه کابوس بود و بس .. لطفا اینقدر اسمشو نیاورید .. اون دیگه تموم شد ..
  • علی A1 ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    2 14
    بازم دروغ
  • عادل IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    درود بر شرفت که فقط دعوت به آرامش می کنی.
    • بی نام A1 ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
      8 15
      من نمي دونم چه ويروسي بين مقامات اين دولت افتاده كه حتما بايد انگليسي و عربي و .... حرف بزنن، خب يا اول ياد بگيريد يا فارسي حرف بزنيد، اين " تتعبروني" ضايع چي بود كه گفتين آخه!!!!! ياد انگليسي حرف زدن آقاي زنگنه تو اوپك افتادم.
    • بی نام IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
      8 17
      عجب استقبال خودجوشی از روحانی کردند!!!! رجا نیوز نوشته 37 دستگاه اتوبوس مردم را از آبادان به خرمشهر آوردند.یه عکس هم زده که جمعیتی از سربازان اومدن استقبال.
  • بی نام IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    منت نگذار کارت را درست انجام بده رئیس جمهور
    • بی نام IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
      ادب مرد به ز دولت اوست
    • ای بابا IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
      3 13
      اه اه نق نقو
  • بی نام IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    آقای روحانی نکنه یادتون رفته سیاهنمایی ها موقع انتخابات علیه احمدی نژاد را. شاعر میگه: گهی زین به پشت و گهی پشت به زین.
    • بی نام A1 ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
      5 4
      گهی پشت زین و گهی زین به پشت. تن شاعر توس رو تو گور نلرزون!!
    • redsong IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
      23 4
      یعنی هنوز از دولت نهم و دهم دفاع میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شاید ایران زندگی نمیکنی
  • امیر IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    زیبا بود امیدوارم عملی هم بشود
  • بی نام GB ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    5 6
    آقای روحانی لطفا مراقب حرف زدن دوربری هاتون باشین تا دچار مشکلات دلت قبل نشوید.بی قانون خوندن 49 درصد مردم توسط مشاور شما یعنی چی ؟ جزو اعتداله یا تدبیر یا برای تزریق امید؟
  • کوروش کبیر IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    16 2
    خداوکیلی تواین هشت سال اصوگرایان برای قشر ضعف جی کار کردن وضعیتو ببینین دیگه چرا تعصب الکی دارین واقع بین باشین راهتترین
  • بی نام A1 ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    18 6
    الهی زنده باشی دکتر روحانی♥از روزی که پابه این عرصه گذاشتین امید و آرامش به مردم دادین♥
  • فرزاد EU ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    1 14
    وزرای پول دار شما روحانی باسواد کشور را با کلک حیله وچاپلوسی از ملت می چاپند ومدرکی هم از خودشان به جا نمی گذارند چون همه انها در حوزه تخصصیشان با خانواده شرکت دارند که جنس وارد کنند باسوپسیت دولت
  • فریاد A1 ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    38 81
    "نقدها بعضی وقت‌ها قشنگ هستند ولی برخی از نقدها مانند ایراد گرفتن به خلقت خداوند است." این حرف خوبی نیست. همه نقد ها حتی نقد های مغرضانه از طرف بعضی آقایون . . .. رو هم باید شنید. این جوری که ایشون می گن هر نقدی به مذاقشون خوش نیومد برچسب غرض ورزی و ایرادگیری و تخریب بهش می خوره. در حالیکه به نظر من زمانی جامعه ما به سمت پویایی حرکت می کنه که همه نوع نظر و نقدی حتی از نوع غرض ورزانه ش مورد توجه قرار بگیره
    • بی نام IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
      7 0
      احترام باید دوطرفه و متقابل باشد
    • علی A1 ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
      1 0
      جواب نظرتون از تعداد موافقین و مخالفین روشنه
  • بی نام IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    5 5
    انتقادات به دولت به سمت بهانه گیری و افراطی گری پیش می رود.
  • بی نام IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    2 8
    دیر یا زود نتیجه غرور کاذب و من من کردن را خواهیم دید زنرال
  • بی نام SE ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    7 1
    دکتر روحانی بسیار عزیز هستن. امیدوارم وضع زندگی مردم بهتر بشه که انقد افسوس رفاه مردم بعضی کشورها رو نخوریم. امید است وضعیت امنیت شغلی و احترام بیشتر بشه. لطفا این منفی و مثبت ها هم چک بشن بعضی وقتا مشکوکن :)
  • بی نام IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    8 9
    طرفداران احمدینزاد تونستندمنفی ومثبتهای خبروحک کنند خبرخواهشا کاری بکن چون معلومه منفی ومثبتها مشکوکند
  • بی نام A1 ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    16 6
    خبر آنلاین مثبت و منفی ها مشکوک می زنه ، اگه ممکنه پیگیری کنید
  • بی نام IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    21 7
    روحانی مچکریم...........
  • بی نام A1 ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    26 7
    درود بر روحانی
  • بی نام FI ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    17 3
    جناب رییس جمهورممنون که جلوی کاسبان تحریم ایستاده ای
  • علی A1 ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    4 7
    جسارتا ما انتظار داشتیم این مدل جرف زدن ها تو دولت جدید جایی نداشته باشه !! خلقت خداوند ؟!
  • احمد A1 ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    4 1
    ایکاش به قول خود آقای روحانی مثه دولت قبل قول و وعده و شعار و ... در کار نباشه ... چرا بعضی از مسئولان ما احساس می کنن با قول و وعده ها می تونن مردم رو از خودشون راضی کنند واقعا این یه معضله تو کشور ما ...
  • بی نام IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    3 8
    به قول مازنی ها اوووواااا...داداش تخته گاز نرو..نعوذبالله..هروقت شما خدایی کردی....
  • بی نام IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    2 8
    آقا شما خدا همه کاراتونم خلقت خدا باشه باشه
  • شهره IR ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    18 1
    آقای روحانی ؛ من فقط تعجب می کنم ، شما کشور را با آرامش به جلو می رانید . آرام آرام مشکلات را ان شا الله حل می کنید. ولی در زمان احمدی نژاد دیوانه بازی ، بگم بگم و مملکت را به این روز انداخت . کسی ایراد نمی گرفت. حتی مجلس ، حتی روزنامه کیهان همه صدایشان بسته بود .
  • امید A1 ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    6 0
    به موقع همه حرف‌های خود را به ملت می‌گویم و الان زمان مناسبی برای این حرف‌ها نیست. یک عده نمی‌خواهند تحریم‌ها برداشته شود، متاسفانه به خاطر منافع گروهی خود مخالف برداشتن تحریم‌ها هستند، به موقع حرف‌ها را خواهم زد. ما باید به فکر ملت باشیم و خودمان را برای این ملت فدا کنیم. کاملا درست است
  • بی نام IR ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
    7 0
    خبرانلاین خواهشا نظرا رو باز بگذار. شما که میبینی مثبت و منفیا دستکاری میشه ولی این ادمها ساعتی کار میکنند و فقط اولش میان دستکاری می کنن ولی اگه نظرا رو باز بگذاری ارای واقعی مردم خودشو نشون میده و مثبت و منفیا واقعی میشه ولی اینجوری که شما انجام دادی همون اول که ادمای مزدبگیر اومدن مثبت و منفی رو جابجا کردن نظرا رو باز کردی ولی بعدش بستی و اینجوری مردم میان نظرا رو میخونن و واقعا فک میکنن که شما هم همدست ادمای افراطی و دروغگو هستید
  • بی نام IR ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
    10 4
    سلام ودرودبرروحاني
  • محمد A1 ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
    7 2
    زنده با روحانی . درود بر ایشان . ملت می خواهد زندگی توام با ارامش داشته باشد .8 سال این زندگی را از ملت گرفتند و فقط شعار دادند
  • علی IR ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
    2 3
    من از آذربایجان -شهر اهر با آقایی از عسلویه رای دادند موافق هستم .دعا میکنم که همه شرکتیها رسمی بشوند. از دولت محترم هم تقاضا دارم به فکر کارگر مظلوم باشید .
  • بی نام IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
    4 0
    بعضی‌ها در همه علوم بسیار متخصص هستند ولی بنده تا با کارشناسان صحبت نکنم تصمیمی نمی‌گیرم یاد اون بعضیا به خیر ، خیلی هنرمند بودن حرف که میزدن آدم در آن واحد هم میخندید هم گریه میکرد !
  • بی نام IR ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
    3 5
    آقای روحانی ماشین جدیدتون مبارک
  • بی نام A1 ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
    4 0
    آقای روحانی مردم شما را انتخاب کردند و همواره همراه شما و در کنارشما هستند دیگر اجازه نمیدهیم 8 سال قبل و مسایلش تکرار شود واقعا زده شدیم!
  • بی نام IR ۰۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
    1 6
    زیاد دوستت نداریم
    • آناهیتا FI ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
      1 0
      تو از طرف خودت حرف بزن لطفا!
  • يونس A1 ۰۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
    1 1
    ايا طاقت شما هم مثل خداوند است كه هر چه به او بگويند خم به ابرو نياوريد وغيبت نكنيم وافترا به كسي نبنديم