چرا دیدارهای رئیس جمهور در استانداری اهواز برگزار می شود؟

عمده دیدارهای رئیس جمهور در نخستین سفر خود به خوزستان در استانداری اهواز برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین یکی از اهداف اصلی سفرهای روسای جمهور به استان های مختلف علاوه بر دیدارهای عمومی با مردم برگزاری نشست های مختلف با نخبگان، علما و فعالان اقتصادی است و در نخستین سفر داخلی حجت الاسلام حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور نیز شاهد چنین دیدارها و نشست هایی هستیم.

نکته قابل توجه این است که در سفرهای گذشته معمولا تلاش شده است تا دیدارها و نشست ها در محل های مختلف برگزار شده و بر همین اساس رئیس جمهور و هیات همراه در یک روز برای برگزاری دیدارهای مختلف به نقاط مختلف شهر سفر می کردند.

این در حالی است که در نخستین سفر داخلی روحانی به خوزستان شاهد تعدد مکان های مختلف برای برگزاری نشست ها نیستیم و تمام جلسات و دیدارهای رئیس جمهور با نخبگان و دانسجویان، علما و فضلا، عشایر و فعالان اقتصادی در سالن شهید هاشمی استانداری اهواز برگزار شده است.

البته رئیس جمهور در نخستین روز سفر خود به خوزستان پس از ورود به شهر اهواز به مصلی این شهر رفته و در میان مردم به سخنرانی پرداخت.

وی همچنین در دومین روز سفر خود به خوزستان به صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در لسگر 92 زرهی ارتش اهواز رفت و این دو برنامه تنها برنامه های رئیس جمهور بوده است که خارج از محل استانداری برگزاری شده است.

آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان نیز درباره علت برگزاری جلسه روحانی با علما و فضلا در سالن شهید هاشمی استانداری اهواز گفت: البته سالنی وجود دارد که گنجایش آن 3 هزار نفر است و می شد این دیدار در آن سالن برگزار شود اما به دلیل مسائل امنیتی و دیگر مسائل این دیدار در استانداری برگزار شد.

همچنین محمدرضا صادق مشاور مطبوعاتی رئیس جمهور در این رابطه به خبرآنلاین گفت: به دلیل این که مشکل برای مردم ایجاد نشود و حرکت رئیس جمهخور در شهر باعث ایجاد محدودیت می شود و رئیس جمهور برای این که این محدودیت ها ایجاد نشود و همجنین برای این که بتواند از وقت استفاده بیشتری داشته باشدعمده دیدارها در استانداری برگزار می شود.

مشاور رئیس جمهور تاکید کرد: تمام تمرکز و تلاش بر این است که با آمدن رئیس جمهور به استان خوزستان شرایط استان بهبود یابد نه این که هزینه ای به استان تحمیل شود.

 

27295

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 332937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
    12 0
    استانداری خوزستان نه اهواز بی سواد
  • بی نام RO ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
    8 0
    استانداری "اهواز"؟؟؟؟؟
  • حمید A1 ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    1 0
    آفرین بر این دولت که می گوید: تمام تمرکز و تلاش بر این است که با آمدن رئیس جمهور به استان ، شرایط استان بهبود یابد نه این که هزینه ای به استان تحمیل شود. دولت دهم می آمد در حالی که مدارس و ادارات را تعطیل می کردند و با ماشین های بیت المال طرفدارانش را به هورا کشیدن می بردند
  • بی نام IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    1 0
    امیدوارم اینطور باشد و همین رویه(عدم تحمیل هزینه)ادامه یابد.واقعا دیگه خسته شده بودیم از تعطیلی مدارس،اداره ها و... و همچنین خرج های بی مورد که از همه روستا ها و شهر های اطراف مردم را برای استقبال می آوردند تا بگویند ما خیلی محبوبیم و جالب اینکه این حرکات را خودجوش می نامیدند.هزینه بنر ها و پلاکارت ها هم هست و هزار هزینه ای که من و امثال من نمی دانیم
  • بی نام A1 ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
    0 0
    حالا مگه این کار چه مسئله مهمی بود که اونو تیتر کردین؟