واکنش کاربران خبرآنلاین به اظهارات باهنر مبنی بر عبور اصلاح طلبان از روحانی

باهنرمعتقد است که اصلاح طلبان مساله عبور از روحانی را کلید زده اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی که اکنون دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری نیز هست چند روز پیش در گفت و گو با مهر این مسئله را مطرح کرده و گفته است: « ما چون امروز این احزاب را نداریم در این امواج سیاسی، اوضاع و احوال به هم می ریزد. الان وضع ما اصولگرایان و هم اصلاح طلبان به هم ریخته است. یعنی از همین الان در اردوگاه اصلاح طلبان بحث عبور از روحانی شروع شده است تا اینکه چه کسی مجلس را در دست بگیرد، به عارف رضایت دهند یا به کس دیگر. این طرف هم همین گونه است.»

وی همچنین گفته است: «علی‌رغم آن که روحانی بسیاری از نیروهایش را از اصلاح طلبان استفاده کرد امروز خیلی از تندروهای اصلح طلب از روحانی راضی نیستند. بنابراین این که مجلس آینده چه شکلی می شود و کدام از این گروه ها اکثریت و کدام از آنها اقلیت می شوند زود است که تحلیل کنیم و به خیلی از رفتارها بستگی دارد.» ( ایـــنـــجــــا)

کاربران خبرآنلاین به این اظهارات محمدرضا باهنر واکنش نشان دادند. تا ساعت 17 روز چهارشنبه نزدیک به 40 نفر ذیل این خبر نظراتشان را ارسال کردند که اکثر آن​ها نظر باهنر را قبول نداشتند.

خیلی از کاربران خبرآنلاین معتقد بودند که این اظهارات  دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در جهت تفرقه انداختن میان اصلاح​طلبان است.

برخی دیگر از کاربران خبرآنلاین هم معتقد بودند که اظهارات نایب رئیس مجلس به خاطر این است که اصولگرایان شانس خود را پیروزی در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی پایین می بینند.

یک نظری که از جانب چند تن از مخاطبان خبرآنلاین تکرار شده بود این بود که چرا اصولگرایان که تا پیش از این روحانی را اصولگرا می دانستند اکنون فکر می کنند که روحانی اصلاح طلب است و برخی از اصلاح طلبان نیز می خواهند از او عبور کنند.

برخی دیگر از نظرات ارسالی به خبرآنلاین نیز معطوف به عملکرد دولت و مجلس اصولگرا بود و انتقاداتی را وارد کرده بودند.

تعدادی از کاربران هم نگاه حذفی به جریانات سیاسی را مورد نقد قرار داده بودند و گفته بودند این اظهارات آقای باهنر در راستای همین نگاه است.

 

27219

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 332928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 124
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    "چرا اصولگرایان که تا پیش از این روحانی را اصولگرا می دانستند اکنون فکر می کنند که روحانی اصلاح طلب است و برخی از اصلاح طلبان نیز می خواهند از او عبور کنند." به خاطر این که از وقتی روحانی اومده سخنان دیکتاتوری امثال حجاریان زیاد شنیده میشه و ما فکر میکنیم اینا خودشونو چسبوندن به روحانی.
    • بی نام A1 ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
      132 2
      جناب شریعتمداری خودتون هستین ؟
    • بی نام IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
      118 7
      اقای باهنر عزیز اگر احیانا امدی این صفحه رو خوندی فکر نکن که اینقدر طرفدار داری..چون این امار مثبت و منفی توسط چند نفر اصول گرای شکست خورده در انتخابات در کسری از ثانیه عوض میشه.گفتم بگم یهو فرض پر طرفداری نکنید...مردم پشت اصلاحات و روحانی هستن.ممنون میشم خبرانلاین تایید کنه چون حرف حق رو زدن نه حرف بی محتوی
    • بی نام A1 ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
      52 1
      نیم درصد هم نباید احتمال داد روحانی را بشود دور زد.
    • بی نام IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
      63 3
      وظیفه خودم میدونم که چیزی رو برای همه روشن کنم.دوستان عزیز امار مثبت و منفی در این صفحه و صفحه های اقای خاتمی میبینید که یکم غیر عادی میشه و زیادی کامنتای اصلاح طلبا منفی میخوره؟من یکی از همون افرادی هستم که گروهی به این صفحه های خاص.میایم و شروع میکنیم به رای منفی دادن و کامنت منفی دادن.وگرنه همه مردم طرفداره اصلاحات و هاشمی و زیبا کلام هستن.خواستم اینو بگم تا راحت شم.در واقع امار مثبت و منفی ها تغییر میکنه چون اصول گراها تنها تر از همیشه هستن که شاید جمعا 4 میلیون به زور رای داشته باشن.این کار هارو میکنند تا بگن ما هم هستیم ولی نمیدونند که اکثریت طرف اصلاحات هستن
  • بی نام IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    بنظرم اگر اصلاح طلبان به فکر پیروزی در انتخابات مجلس هستند افراد معقول و مردم پسند در شهرستانها معرفی کنند و فقط بر روی تهران تمرکز نکنند
    • بی نام IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
      82 78
      چه عجب واقعیت را فهمیدی. واقعیت اینه که در انتخاباتها معمولا شهرستانها خوب رای میدادن ولی تهران بود که یه عده ای رای نمیدادن. بنابراین نهایتا بتونید چند تا اصلاح طلب را از تهران انتخاب کنید.
  • م A1 ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    درود بر مهندس باهنر که همیشه حقیقت رو میگه .
    • بی نام A1 ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
      13 1
      درود بر رفيق خوب
  • با نام IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    روحانی مچکریم روحانی فدات بشیم روحانی دمت گرم روحانی عاشقتیم اما اصلاح طلبان براتون متاسفیم اصلاح طلبان برید اول خودتون اصلاح کنید بعد جامعه رو به آشوب بکشید خبر بچاپ نچاپی خیلی چاپلوسی :-)
    • بی نام IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
      این اصلاحات بود که با حمایت از روحانی باعث پیروزی آقای رئیس جمهور شد...اگر هم در انتخابات مجلس رد صلاحیت زیاد نباشه اصلاحات پیروز قطعی خواهد بود
    • بی نام IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
      15 77
      جناب "بی نام" اگر اصلاح طلبان خودشون جداگانه بیان تو انتخابات مجلس، اونوقت میفهمید که مردم به شما رای دادند یا به اعتدال.
    • بی نام IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
      59 3
      ما هم برای شما متاسفیم و برای موفقیت گفتمان اصلاح طلبی در جامعه دعا میکنیم.
    • بی نام IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
      70 1
      ایشان گفته تندرو های اصلاح طلب؟!؟!؟؟!؟؟ شوخی می کنند همه می دانند تندرویی فقط متعلق به بخشی از اصولگرا هاست، تندروی اصلاح طلب دیگر چیست؟! فکر می کنند می توانند با اسم و واژه ساختن و چسباندنش به اصلاح طلبان واقعیت را تغییر دهند. ما فقط اصلاح طلب داریم همین و بس.
    • بی نام IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
      2 88
      کل رای اصلاح طلب ها همون 14 میلیون سال 88 هست که نصفشون در انتخابات امسال شرکت نکردن
    • ایرانیم IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
      40 2
      نیت شما اصولگراها کاملا معلومه،نمونش همین جمله که دوست دارین بین طرفداران روحانی و اصلاح طلب ها تفرقه بندازین.ولی کورخوندین خدا رو شکر دیگه مثل گذشته نیست که تا یه خبر تو تلویزیون یا رادیو میگفتن همه قبول میکردن،حالا مردم منابعشون بازتر و بهتر نشده،پس زور بیخود نزنید.
    • یکی EU ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
      48 2
      یه سوال دارم اصلا میدونی اصلاحات چیه ؟
    • کورش A1 ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
      41 1
      دوست عزیز روح چاپلوسی در نوشتار شما بیشتر ملموس است تا اصلاح طلبان
    • بی نام IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
      43 2
      خبرانلاین یعنی اینقدر حرف مردم بی ارزش هست؟به این اشکاری دارن امار منفی مثبت رو تغییر میدن ولی شما هیچ کاری نمیکنی..اصول گراهای شکست خورده که همیشه بیشترین منفی رو میگرفتن حالا در عرض چند ثانیه 700تا مثبت میگیرن..چه جوری؟؟؟خب معلومه چون شکست خوردن میخواد بگن ما هم هستیم ولی اینو نمیدونند که اکثریت طرفدار اصلاحات هستن.خبرانلاین برای احترام به همه تایید کن
    • آرش A1 ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
      27 1
      یکی دو ماه که وضعیت مثبت و منفی ها خیلی خیلی واضح و روشن دچار تغییر شده، من این رو از روی ارزیابی 10-12 ماهه مستمر نسبت مثبت ها و منفی ها در مورد موضوعات مختلف سیاسی و اجتماعی که در خبرآنلاین مطرح میشه میگم خبرآنلاین لطفا خودت شفاف سازی کن، یا شما دارین دست می برین یا اینکه دوستان یه جایی خط گرفتند که مثبت و منفی ها رو کمی تعدیل کنند با یه حرکت خودجوش !
    • سینا IR ۰۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
      25 1
      گروه های خودجوش پاشون به اینجاهم بازشد.بماند.ولی خب شماجرات داشته باشن مهره هامون روتاییدصلاحیت کنیداونوقت ببینیم کی میتونه جلوی مردم روبگیر.شماهم بهترین مهرتون حتماجلیلی یه!
    • بی نام GB ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
      35 2
      روحانی مچکریم روحانی فدات بشیم روحانی دمت گرم روحانی عاشقتیم.اصلاح طلب موفق باشی.
    • بی نام IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
      32 0
      رای اصولگرایان هم همون 4 میلیون آقای ج در سال 92 است.
    • بی نام IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
      22 1
      جناب بی نام 16:46 رای اصولگرایان روی هم به اندازه رای آقای جلیلی در انتخابات امسال بود. رای اصلاح طلبان از شما بسیار بیشتر بود. منتها واقعیت رو نمی تونید قبول کنید، همش انگ های قدیمی رو می زنید. واقعیت رو قبول کنید.
    • بی نام IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
      26 1
      متاسفم برای گروهی که کارشان شده دستکاری مثبت منفی ها...
    • یار آشنا IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
      22 1
      اصلاحات: یه دوره باشکوه اقتصادی و سیاسی که متاسفانه یکی ظرف هشت سال دستاورداش رو نابود کرد.
    • بی نام IR ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
      20 2
      ببین چجور دارن با امار بازی میکنند.اصئل گراها بازنده اصلی انتخابات بودن داری چیو ثابت میکنی؟اصلاح طلب ها 18 میلیون رای اوردن که اونم روحانی بود که پیروز شد.تازه خیلی ها هم شرکت نکردن چون اگر شرکت میکردن حتی به 25 میلیون رای هم میرسید.در ضمن اگر اصول گراها با هم متحد میشدن باز ارای همه به سبد یک نفر نمیریخت.مثلا افکار اقای جلیلی با ولایتی خیلی فرق داشت.پس اگر همه اصول گراها با هم متحد هم میشدن امار روحانی و اصلاح طلب ها خیلی بیشتر ازین هم میشد.کلا اصول گراها شکست سنگینی تو این انتخابات خوردن ولی بعضی افراد نمیخوان شکستشون رو قبول کنند که البته تقصیر ندارن.چون بدجوری شکست خوردن.مردم به روحانی رای دادن به خاطره حمایت سید عزیز خاتمی و هاشمی بزرگوار.کلا اصول گراها 4 میلون هم تو کشور نیستن.واقعیته
  • سیدصالح A1 ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    خب بنده خدا راست میگه . این یک واقعیته که بعضی از چهره های تندرو اصلاحطلب دارن از روحانی عبور میکنن . این رو اطرافیان دکتر روحانی هم میگن . آدم که نباید چشمش رو به واقعیت ببنده ونظر بده خیلی از نظرهایی رو که دوستان دادن صرفا نگاه احساسی بوده در حالی که حقیقت همینه که مهندس باهنر گفته .
    • محمدامین A1 ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
      3 15
      حقیقت رو مهندس باهنر گفته واقعا هم بعضی از افراطیهای دوستدار دنیا دارن از روحانی رد میشن این یک حقیقت تلخه که باید قبولش کنیم .
  • وحید IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    با سلام به نظر من هم این حرفها برای ایجاد تفرقه بین اصلاح طلبان و دولت هستش و از طرفی هم نشون میده متاسفانه آقای باهنر هم برای منافع حذبی پا روی اخلاق میذارند .
  • بی نام A1 ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    آقای باهنر بهتره به اشتباهات اصولگرایان فکر کنه که چرا مردم تو این چند ساله ازونا رویگردان بودن
    • محسن IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
      30 4
      اینقدری که به آقای علی مطهری گیر میدن که داره نون اسم ِ پدرش رو میخوره و صدا و سیما هم کلی روی این موضوع مانُور میده، کسی تا حالا پرسیده که خودِ آقای باهنر اگه برادرِ "شهید باهنر" نبود، الان کجا بود؟؟؟!!!
    • بی نام IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
      3 18
      از زبان خودتون صحبت کنید نه مردم
    • بی نام IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
      20 0
      شما چند سال از زبان مردم همش صحبت کردید بس تان نبود بی نام 16:52؟ آنهایی که امسال به خیابانها ریختند و شادی کردند پس کی بودند؟ میشه بفرمایید؟
    • لعنت به افراطی IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
      9 0
      یه سوال بی نام دوم: مردم فقط شما هستید؟ میشه بگید بقیه چکاره اند؟ اتفاقا این شمایید که باید از طرف خودتان صحبت کنید.
  • صباغی A1 ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    این جماعت برای ابراز وجود سعی می کنند تشنج مجازی ایجاد کنند وا آب را گل آلود کنند تا ماهی بگیرند . علت آن هم معلوم است چون هنری ندارند. مثل 8 سال گذشته.
    • آنلاین IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
      20 0
      با هنر که دارند!!
  • زال IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    مهندس محمدرضا باهنر تحلیلی کاملا منطقی و از روی آگاهی و تجربه‌ی سیاسی ارائه کرده. تعجب می‌کنم چرا برخی طاقت ارزیابی‌های مخالف خود را ندارند.
    • مهرنوش A1 ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
      2 48
      من هم با این نظر موافقم مهندس باهنر سیاستمدار نخبه ای هستش .
    • بی نام IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
      35 2
      اینجا امار مثبت و منفی رو عوض میکنید تو انتخابات هم میخواهید تقلب کنید و عوض کنید امار رو؟؟نه دیگه اونجا نمیتونید کاری کنید و اصلاحات مثل انتخابات ریاست جمهوری پیروز میشن
    • بی نام IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
      8 0
      ادامه: که برای اختلاف اندازی ساخته شده.
  • اسکندر A1 ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    250 9
    مردم آگاه هستند و تحمیل عقاید را برنمی تابند مخصوصا عقاید افراطی را...
  • بی نام A1 ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    127 5
    آقای باهنر می خواهد شکست اصول گرایان با وجود اینکه مه و خورشید و فلک در این راستا همکاری می کردند، را با اصلاح طلبانی یکی کند که رد صلاحیت می شوند، کوچکترین حرف آنها به همراه هزار انگ و وصله کیهان و بقیه دوستان است. خیلی از دوستان شما خبر از تشییع جنازه اصلاحات می دادند، چه اتفاقی افتاده که اکنون با وجود اینکه به قول شما چند نفر از وزرا از اصلاح طلبان هستند و آنها راضی نیستند. اصلاحات یا هر اسم دیگه ای تا زمانی زنده خواهد که حرف مردم را بزند. نارضایتی های زیادی در جامعه وجود دارد که باید حل شود و همانطور که می دانید الملک یبقی مع الکفر ولا یبقی مع الظلم. پس به حرف مردم گوش دهید و گرنه شاهد تشییع جنازه تفکرات خود باشید.
    • بی نام A1 ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
      14 1
      عالي گفتيد ، مرسي
  • بی نام IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    دولت اعتدال رو اصلاح طلبان كاملا قبول دارند كنار كشيدن عارف به نفع روحاني حقيقت ماجرا رو نشون داد و مطمين باشيد الان هم مشكلي با هم ندارن بهتره به فكر تفرقه نباشيد البته روحاني و خاتمي خودشون كاملا آگاهند
    • بی نام IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
      به نظرم نقشه اصلاح طلبان این بود که پشت سر روحانی که شعار اعتدال داده و باعث جمع شدن رای زیادی برای خودش شد، قرار گرفتند و کم کم دارند خودشون را به اعتدال گرایان میچسبانند. یک نمونه از این کار هم معرفی مسجد جامعی توسط خاتمی در اوایل تشکیل دولت جدید بود. در حالی که فاصله زیادی بین اعتدال و اصلاح طلبان است.
    • بی نام IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
      62 8
      اصلاحات خاتمی محور به اعتدال نزدیکتر بود اما متاسفانه یک گروه خاص با رانت های مختلف چنان قدرت را در دست گرفته اند که به ناچار اعتدال اکنون جور دیگری تعریف می شود.
  • بی نام A1 ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    122 7
    اقای باهنر حرفها مرحوم عسکراولادی "مسلمان" را فراموش نکنید. خیلی زود دیر میشود.
  • سعید1 IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    زنده باد اصلاحات
    • بی نام IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
      4 65
      مرگ بر اصلاحات.
    • بی نام A1 ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
      52 0
      برادران سایبری یا هرکس دیگه ای که مثبت و منفی ها رو دستکاری میکنید،یادتون رفته به این کامنت و چنتا کامت دیگه حمله کنید،اینجوری که نمیشه،پس براچی حقوق میگیرید؟
    • بی نام IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
      35 3
      مرگ بر پوپولیست افراطی که کشور رو هشت سال به قهقرا برد. (خطاب به بی نام)
    • علی IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
      35 0
      زنده باد اصلاحات و لعنت بر افراطی گری.
    • فقط اینو بدون IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
      29 0
      درود بر گفتمان اصلاح طلبی و لعنت بر کسانی که کشور را به این حال و روز انداختند. من نه در این دنیا و نه در آن دنیا ازشون نمیگذرم.
  • بی نام IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    به این می گن اظهار نظر سیاسی به منظور فرار به جلو. شکست رو نمیشه به این قوم گمراه فهموند، بابا به چه زبونی بگیم مااااااا از شمااااا و افرادی که به منافع خودشون فکر می کنند و کاسب تحریم علیه ملتند رویگردانیم
  • علی IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    134 6
    جاله یکسری افراد خود جوش اصولگرا در هر جایی پیام میدن و بصورت خود جوش ابراز وجود میکنند!!!!!جالبه هیچ وقنم نام ندارن وبی نام هستن!!یکنفره 100تا نظر میدن!!!
    • بی نام IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
      9 93
      اصلا این طور نیست. اگر یه ذره فکر کنی میفهمی که اگر یک نفر بخواد با اسامی متفاوت بیاد نظر بده براش کاری نداره. پس توهم نزن.
    • بی نام IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
      13 0
      فعلا که نظر دادن با اسامی مختلف کار شما شده جناب بی نام!
  • بی نام A1 ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    14 2
    پی اصولگرایی بد جور به تن ملت خورد! هم دولت اصولگرا و هم مجلس اصولگرا. کارنامه شون بدجور پیش مردم سیاهه!
  • بی نام A1 ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    11 0
    با این حرفها نمیتوانید عملکرد خود را توجیه کنید. مجبور شدنتان به اینکه سال 88 خودتان هم نمیخواستید احمدی نژاد انتصاب شود نشانه درک صحیح مردم از شرایط موجود جامعه است.مردم هرگاه اراده کنند امثال شما باید نهایت هنر نماییتان( که قابل ذکر نیست) را خرج کنید تا ان نشود که مردم میخواهند برادر!!!
  • k A1 ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    14 0
    اصولگرایان یا در اصل محافظه کاران همیشه از اهرم به ظاهر قانونی وفرا جناحی که از بدو تشکیل این نهادها که قانونی اما هرگز فراجناحی نبوده اند برای موفقیت خود استفاده کرده اند چون اقای باهنر خوب میدانند اصول گرایان سقف رای ثابت و حداکثر پانزده درصدی دارند و در صورت مشارکت نسبی اصلاح طلبان کمترین شانسی برای جناح مقابل نیست از این رو سران اصول گرایان سعی حداکثری میکنند تا بین اصلاح طلبان ایجا تفرقه ودودستگی بکنند و اگر از این طریق نتوآنستند از اهرم های ظاهرا فراجناحی برای حذف رقیب استفاده میکنند به عبارت دیگر اصول گرایان همیشه پیروز این میدان بی رقیب خواهند بود.
  • بی نام A1 ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    نفرت از اصول گرایی در اوجه. احمدی نژاد نماینده این جریان فکری بود.
    • بی نام A1 ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
      3 12
      اصول گرایان دو دسته اند منطقی تر و افراطی لطفا یکی نکنید.
  • سعید A1 ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    148 9
    به نظر من اگه رد صلاحیت عمومی نباشه و کسایی که حداقل شرایط و اصول کلی را دارند تایید بشند اصلاح طلبان پیروز انتخابات مجلش هستند
    • بی نام IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
      0 19
      شاید در مجلش پیروز بشن ولی در مجس خیر ...
    • بی نام IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
      اگر پیروز هستند پس چرا عارف کنار کشید و بعد از انتخابات خودشونو به روحانی نزدیک کردند؟ لطفا یک نفر توضیح بده.
    • بی نام IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
      21 1
      اگر پیروز نبودیم چرا برای جلوگیری از کاندیداتوری خاتمی خط و نشان کشیده شد و هاشمی هم رد صلاحیت شد.
    • امید EU ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
      22 2
      شما اگر دقیقه ای فکر کنی متوجه میشی که چرا عارف کنار کشید. روحانی نقطه اجماع و اتصال اصلاح طلبان و هاشمی بود. هاشمی و اصلاح طلبان به خوبی میدانند که بدون کمک و همراهی و حمایت یکدیگرر امکان ایستادن در برابر افراطیون و تمامیت خواهان ررا ندارند. پس از شخصی حمایت کردند که مورد توافق هر دو جریان باشد و در عین حال ز سابقه و برش کافی در حاکمیت برخورد باشد و بتواند برر روی افکار عمومی تاثیر مثبت بگذارد و در عین حال حضور همزان عارف و روحانی میتوانست باعث تشتت در آرا شود همچون سال 84 شود. شما اگر نظر سنجی ها رو نگاه کنی به وضوح میبینی که تا پیش از حمایت هاشمی و خاتمی از روحانی، قالیباف بیشترین شانس رو داشت و تنها حمایت هاشمی و خاتمی توانست کسانی را که قصد شرکت در انتخابات نداشتند را به صحنه بیاورد.
    • امید EU ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
      19 1
      و اما مشخص نیست شما تا کی میخواهید خودرا فریب بدهید و به خودتان دروغ بگویید؟ هم شما و هم ما میدانیم که بخش عمده پیروزی روحانی مرهون حمایت اصلاح طلبان است و اصلاح طلبان نیستند که بعد از انتخابات به روحانی چسبیدند این اصولگرایان هستند که بعد از انتخابات سعی کردند روحانی را اصولگرا معرفی کنند. در ایام انتخابات و مخصوصا بعد از حمایت خاتمی از روحانی تمامی فعالین اصلاح طلب وارد ستاد های روحانی شدند و برای جلب نظر رای دهندگان تلاش کردند. که میخواهید بپذیرید که جامعه ایران ذاتا اصلاح طلب است و آن 15 میلیون نفری هم که رای ندادند بالقوه آرا اصلاح طلبان و خواهان تغییر هستند که به دلیل نارضایتی از شرایط موجود با صندوق رای قهر کردند و در صورت لزوم آرا آنها در نهایت در سبد اصلاحات خواهد بود.
    • امید EU ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
      20 1
      و اما نکته جالب این است که تمامی رسانه های اصلوگرا پیش از انتخابات تلاش وافری کرردند تا بگویند حامیان اصلی روحانی حامیان موسوی و به قول خودشان فتنه گران هستند تا بخش های سنتی جامعه از رای دادن به روحانی بر حذر دارند تا جایی که حسن شریعتمداری یک روز قبل انتخابات روحانی را کاندیدای اصحاب فتنه نامید که به حمایت های فتنه گران افتخار میکند و اما دو روز بعد از انتخابات حسین شریعتمداری و تمامی اصولگرایان ناگهان تغییرر لحن دادند و در پی مصادره روحانی بر آمدند و این زشت ترین رفتار این دوستان است که حاضر به پذیرش این موضوع نیستند که تفکراتشان در بخش بزرگی از جامعه ایران دیگر خریداری ندارد.
    • بی نام A1 ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
      18 1
      بی نام عزیز... یادت رفته وقتی رئیس جمهور اولین سخنرانیش رو بعد از انتخاب شدن انجام داد از 2 نفر تشکر کرد؟؟؟آیت الله هاشمی،آقای خاتمی!!اجماع روی دکتر روحانی نشان از تدبیر و علم سیاست بالای اصلاحات داشت.البته منکر نیستم در اصلاحطلبان هم افراطی وجود دارد ولی اقلیت بسیار کمی هستند و قدرتی هم ندارند!!!مثل جبهه ی پایداری سنگ اندازی نمی کنند در راه دولت منتخب مردم!!!!
    • بی نام IR ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
      16 1
      یک تاکتیک سیاسی به نام اعتلاف برای پیروزی ؛ چیزی که اصولگراها به خاطر خدمت به مردم که نه ’ به خاطر خودخواهی شون نتونستن ازش استفاده کنند
    • بی نام IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
      13 1
      بی نام اول : 1) شما چکاره ای که اینجوری نظر میدی؟ ملت خودشان انتخاب می کنند. سخنگوی ملتی؟ 2) کناره گیری آقای عارف بیانگر یکسان بودن اهداف اصلاح طلبان و اعتدالگرایان (حداقل برای این 4 سال) است و به هیچ عنوان بعنوان شکست اصلاح طلبان محسوب نمی گردد.
    • بی نام IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
      14 1
      بی نام اول از طرف خودت صحبت کن... شما افراطیها امسال اوت شدید.
    • بی نام IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
      16 1
      بی نام دوم هروقت شما رای چهار میلیونی نماینده تان را در انتخابات امسال توجیه کردید، ما هم کناره گیری آقای عارف را برایتان شرح می دهیم.
    • بی نام IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
      13 1
      بی نام 23:41 خدمتشان را در این هشت سال مشاهده نمودیم!
  • بی نام A1 ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    126 7
    مدتهاست تعداد آرای مثبت ومنفی مشکوک می زند
  • سعید.م A1 ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    82 8
    این اصلاح طلبان یعنی کیا؟اگر قدرتی ندارند،پس این ترس عبور از کجاست؟اگر قدرتی دارند چرا ب عنوان ورشکسته ی سیاسی ازشون یاد می شه؟...اگر هم هم وجود دارند و هم ندارند،چه کار به آقا روحانی دارند؟اگر هم که...ببخشید دارند زنگ می زنند...
  • بی نام IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    97 4
    حرفهای خودتون رو نذارید در دهان مردم
  • سعید.م A1 ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    98 5
    این اصلاح طلبان یعنی کیا؟اگر قدرتی ندارند،پس این ترس عبور از کجاست؟اگر قدرتی دارند چرا به عنوان ورشکسته ی سیاسی ازشون یاد می شه؟...اگر هم هم وجود دارند و هم ندارند،چه کار به آقا روحانی دارند؟اگر هم که...ببخشید دارند زنگ می زنند...
  • بی نام IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    3 15
    اصلاح طلبان بالاجبار با روحانی هم نوا شدند و روحانی با رای اصلاح طلبان رای آورد ولی در اولین سفر نشان داد مواضعش به اصول گریان نزدیک تر است
  • بی نام IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    7 1
    اگه کسی میخواهداصولگرایان رابهتر بشناسد به سایت اقای هاشمی که دراون مصاحبه وزیرکشور سابق رامنشرکرده مراجعه کند خبرخواهشا منتشرکن
  • بی نام IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    18 0
    وای از این مثبت منفی ها که چقدر تابلو دارن کنترلش میکنن.
  • بی نام IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    12 0
    روحانی مچکریم از این یاس پراکنی ها نا امید نشو، همچنان ایران را سر افراز و آباد کن
  • بی نام IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    16 0
    ذاتا نوع نگاه دوستان اصولگرا به قضایا احزاب و گروه ها در کشور بر اساس متحد و دشمن بوده و هر کسی که موید نظرات این دوستان باشد خودی بوده و جز آن از دشمنان محسوب و یقینا از عوامل خارجی هستند که در موارد متعدد اتهاماتی را به اعضا و رهبران نشکل ها و گروههای غیر همسو با خود می زنند. به نظر می رسد که دوستان اصولگرا صلاحیت حضور و فعالیت دز یک نظام مبتنی بر رای و خواست مردم را ندارند چرا به کلیات موضوع معتقد نیستند فلذا این بیانات جناب باهنر در راستای عبور از فلان کس و بهمان کس هم در همین خط و جریان می باشد. ولی در کل جزیان پویای اصلاح طلبان که رهبران اصولگرا در 4 سال گذشته معتقد بودند پایگاه اجتماعی خود را از دست داده است و نمی تواند مجدد نفص بکشد و برخی از سران اصولگرا خبر از مرگ جریان اصلاح می
  • بی نام A1 ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    9 3
    مهندس هم خوب ميتو نه دو تا عكس رو با هم دعوا بندازه ها . ديگه از اين چهره هاي تكراري مگه چيزي هم مونده جز اظهار نظر هائيكه هيچ مشكلي روحل نميكنه و باري هم بدوش مردم ميذاره . باميد تغيير نسل
  • بی نام A1 ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    17 0
    مدتهاست تعداد آرای مثبت ومنفی مشکوک می زند خبر آلاین بررسی کن
  • محمود A1 ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    10 0
    اگه اینطور بود روحانی در انتخابات پیروز نمیشد .اصلاح طلب های واقعی که خاتمی رو قبول ندارند مثل اصولگراها نیستند.دیدیم که همه شما سنگ احمدی نژاد را به سینه میزدید و چطوری او همه شما را کنار گذاشت!!!!!؟؟؟
  • امیر IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    19 0
    مثبت ومنفی ها 10 -12 نظر اول مشکوک است. خبر انلاین کاری نکن از اعتبار بیفتی مردم آگاه هستند.
  • کامبیز A1 ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    14 2
    بهتر است به جای این تفرقه افکنی هاا آقای باهنر برید کمی به فکر لشگر شکست خورده اصولگرایان باشید که ماشااله همه در آن یک پا مدعی هستند و هیچ کس فرد دیگری را قبول نداره.............
  • میثم A1 ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    6 18
    من هم این صحبت مهندس باهنر رو قبول دارم و این جای تاسفه که داره اینگونه اتفاقی میافته .
  • علی A1 ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    7 19
    حرف حق رو باید گوش داد حالا از زبون هر کی باشه . من که دراین مورد با باهنر موافقم .
  • بی نام IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    13 1
    باور کنید این مثبت منفی دادنا اشتباه و دست طراحان سایته خیلی براتون متاسفم
  • بی نام IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    14 0
    آمار مثبت و منفی ها خیلی تابلوه شده خبر انلاین. اگه خودت دست بردی توش که حرفی نمیشه زد ولی اگر دست بردن تو آمارت بیشتر دقت کن.
  • رضا A1 ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    14 0
    ما و پيروان اصلاحات بر اين باوريم كه انسان هميشه نبايد يك راه غلط را ادامه دهد و هميشه فرصت خوب زيستن و خوب فهميدن وجود دارد كما اينكه خرد جمعي ما و كار و فرهنگ سياسي و گروهي ما سبب پيروزي در انتخابات شد و مردم نيز خود را از اصلاحات دانستند كه راي دادند آقاي باهنر عقايد و باور هاي بسته و اصولي خودش رو بيان كرده و حرف هاي ايشون مانند اصول اصول گراها كيلومتر ها با واقعيت من و امثال من اصلاح طلب فاصله داره اما شما اصولگراها كه حتي حاضر به بازبيني تفكرات و عقايد خود نيستيد و يك راه اشتباه را براي ساليان سال به بيراهه طي ميكنيد .. چون هيچ وقت حاضر به بازبيني رفتار و اعتقادات و باور هاي خود نيستيد ترسم نرسي به كعبه اي اعرابي........كين ره كه تو مي روي به تركستان است
  • بی نام A1 ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    15 3
    با این کارهات روح بزرگوار شهید گرانقدر باهنر را اذیت نکن و سعی کن باعث سربلندی شهید باهنر بشی و از منشی که داشت بهره ببری
  • محمد IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    19 1
    آقا به جز چند تا نظر اول که معلوم نیست تعداد آراش چی شده، تعداد آرای بقیه نظرات نشون دهنده پیروز هر گونه انتخاباتی در شرایط فعلیه.. زنده باد اصلاحات حالا چه از نوع خاتمیش چه از نوع روحانیش و چه از نوع فتنه ایش!!!...
  • مجید A1 ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    14 1
    چر اصولگراها خودشون رو زدن به خواب؟؟؟!! بابا یه نیگا به کابینه بندازین ببینین چندتاشون از وزرای اصلاحاتند..!
  • بی نام IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    14 0
    شما لایک خبرارو دستکاری میکنید فکر کنم
  • بی نام A1 ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    9 1
    تو رو خدا يه بررسي در مورد تناقض هاي عجيبي كه در مورد منفي و مثبت هاي نظرات هست بكنيد... نظر شخص (بي نام پنجشنبه 26 دی 1392 - 12:10:20) مثلا با نظر( م پنجشنبه 26 دی 1392 - 12:29:08 ) كه ميشه گفت در يك راستا هستند اما تناقض عجيبي دارند و نظرات ديگه من تصور ميكنم يا گروه هاي خودجوش فعال شدند يا از طريق نرم افزاري اين اتفاق مي افته...لطفا بررسي كنيد...ميشه مثلا از طريق آي پي ها يا چيزهاي ديگه مثل زمان اين هجمه و...
  • بی نام IR ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    15 1
    اقای باهنرفکرکرده اصلاح طلبان هم مثل اصولگرایا هستندکه به هم ناروبزنن وزیروروبکشند
  • محمد EU ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    14 1
    آراي مثبت و منفي به صورت تابلويي جعلي است !!
  • ناشناس IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    15 3
    اصولگراهایی که دامادعزیزشون راسرکارمی گذارندوکارت هدیه می گیرندازچه کسانی عبورمی کنند!!!
  • بی نام US ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    9 24
    اصلاح طلبان 7درصدی جایی دیگر برای اظهار نظر شما نمانذه فقط فتنه نکنید
    • بی نام IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
      19 1
      شما لطف نموده سکوت پیشه نمایید!
  • جواد A1 ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    14 1
    فقط یک سوالی ذهن منو مشغول کرده.چرا حتی در سایت های اصولگرا مثل خبرآن لاین و الف هم بدنه اجتماعی اصلاح طلبان در اکثریت است!!!!مثل خود من که اصلاح طلبم مجبورم در سرزمین آزادی های مطلق به سایت های اصولگرای میانه رو رجوع کنم!!!!
  • بی نام IR ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    18 0
    خیلی زشته که یک عده با دستکاری آرای منفی و مثبت می خواهند حقایق مربوط به افکار عمومی را مخدوش کنند. اما بدونید ما مردم هر روز همدیگر را می بینیم و با هم حرف میزنیم و می دانیم نظر اکثریت مردم جامعه چیست پس دست از تقلب بردارید!!!
  • م ع - ح IR ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
    14 1
    جدیدا یه عده هستن اول یه خبر میان و آمار مثبت و منفی رو دستکاری میکنن و بعد از چند ساعت تو نظرای بعدی آمار واقعی معلوم میشه. توی همین خبر اگه به نظرات اولی دقت کنید آمارها مثبت و منفی برعکس منطق و انسانیت و شرافت و اعتدال داره و آدم تعجب میکنه ولی تو نظرای بعدی که مثبت و منفیش واقعیه و واقعیت جامعه رو نشون میده . این نشون میده احتمالا یه عده ساعتی کارمیکنن و دستور میگیرن برن فلان سایت و فلان خبر رو لایک و دیسلایک کنن نظرا رو به نفع خودشون. نهایتا حرفم اینه که با این کارا نمیتونین واقعیت رو قایم کنید. اون زمان که با دستکاری آمار و دروغ گفتن همه چی رو به نفع خودتون اعلام میکردید تموم شد. الان دیگه دوره انسانیت و شرافت و اعتداله و دولت دست ادمای نجیب زاده ست و مردم هم خوشحالن و امیدوار
  • بی نام IR ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
    13 2
    خيلي جالب است جناب باهنراززبان ديگران نيز صحبت مي كندحداقل تاهشت سال راحت باش
  • رضائی IR ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
    13 2
    آقای باهنر این ترفند ها دیگه نخ نما شده ملت هوشیارن وبا این طناب ها دیگه توی چاه نمیرن .شما به فکر آینده سیاسی همفکرانتان باشید وکاری هم به کار اصلاح طلبان نداشته باش
  • بی نام A1 ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
    13 2
    اقای انتخاب سیستم منفی مثبتت ظاهرا هک شده. این ناشیا هم خوب رد پا میذارن. فقط کامنتای اول رو دستکاری میکنن. این بلاهتشون منو کشته. حتی بلد نیستن مثل آدم تقلب کنن.
  • رکسانا IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
    11 3
    خبرآنلاین، اینقدر مثبت و منفی ها رو دستکاری نکن! با این کارا تیشه به ریشه خودت می زنی!
  • 0000 IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
    19 1
    توهمات جناح راست تمامی ندارد!!!!!!!!!!!!
  • محسن IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
    13 0
    این مسخره بازیا چیه بابا مردم فقط زندگی راحت میخوان مردم فقط حقشون رو میخوان حالا از هر جناحی که این حق به مردم داده بشه استقبال میکنیم بخدا ما نه اصولگراییم نه اصلاح طلب ما فقط مردم این جامعه هستیم.
  • سعید گودرزی US ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
    9 18
    شما اصلاح طلبان 7درصد جامعه رو تشکیل میدادیدخودتان رو به روحانی وصل نکنید شما انتظار داریم فقط فتنه جدید نکنید
  • شمس A1 ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
    12 1
    با مصاحبه اي كه تركان با آرمان انجام داد بايد ادعا كرد كه كار مجلس اصول گرا تمام است
  • بی نام IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
    7 14
    اصلاح طلبان عادت دارن یه زمانی به اقای هاشمی وحشتناک ترین توهین ها وتهمت ها رو زدند بعد برای اینکه قدرت از دستشون نره امسال حمایت کردن 4 اومدن اومدن گفتن به هاشمی توهین شده توهین های خودشون یادشون رفته که میگفتن هاشمی قاچاقچی مواد مخدره سال دیگه هم به روحانی تهمت خواهند زد تا قدرت رو بدست بگیرن
  • بی نام A1 ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
    10 8
    حساب اصولگراهای واقعی ازاصحاب مدیریت8سال گذشته جداست همانطورکه حساب اصلاح طلبان واقعی ازفتنه گران جداست.لطفابی طرف قضاوت کنید
  • بهمن IR ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
    5 4
    فکر کنم مردم تو خواب خرگوشی هستن خوب تا بحال چه خوبی از این دو گروه بهتون شده ؟؟ جز زندگی زیر خط فقر البته به گفته خودشون هیچ وقت درست شدنی نیستن پس زیاد جوش نزنید چون مردم بازیچه ای بیش نیستن براشون امیدوارم نظرم ثبت بشه
  • واقع بين IR ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
    9 1
    آقاي گودرزي از امريكا.. شما چه مي دانيد در ايران مردم طرفدار اصلاح طلب هستند يا اصول گرا ؟ اين آقاي روحاني بود كه خودش رو با اصلاح طلبان وفق داد كه راي آوردند.همه مي دانند.جوانان ما بيشتر خواهان اصلاح طلبي هستند تازه اصلاح طلب تندرو نداريم اون اصولگرا تندرو هست .در ضمن !!اصلاح طلبان نيازي به چسبيدن به كسي ندارند چون خيلي طرفدار دارند.
  • علی A1 ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
    4 3
    طرفداران اصلاحات مثبت بزنند
  • علی IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
    1 3
    اقای باهنر مجلس اینده نوعی رفراندوم در مورد شما نمایندگان فعلی مجلس است. از همین الان برای شماها در سایر عرصه ها آروزی موفقیت میکنم
    • بی نام A1 ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
      0 0
      خواب دیدی خوش باشه .
  • سویل IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
    0 1
    باید دید کشور به چی نیاز داره و چه کسانی بیشتر می تونن با مدیریت صحیح این کشور رو به سوی ثبات و آرامش ببرند . اینکه بگیم فرقی نمی کنه که جناح راستی بیاد یا چپ درسته .. ولی توی سالهای قبل تیم احمدی نژاد نشون داد که نه تنها وضعیت معیشت مردم و بد و بدتر کرد بلکه توجهی هم به آمار و ارقام واقعیدر مورد وضعیت موجود در کشو نداشت . البته این در اواخر سالهای ریاست جمهوریش پیش اومد وقتی که با برخی مسئولین اختلاف نظر پیدا کرد . به هر حال باید به این گروم هم فرصت داد . هر چند که نباید به این کشور و مردم به چشم آزمایشگاه و موش آزمایشگاهی نگاه کرد .