ایسنا نوشت:

ادعا شده که معشوقه رئیس‌جمهوری فرانسه باردار است.

به نوشته روزنامه دیلی میل، یک وبلاگ‌نویس فرانسوی به نقل از منبعی که یکی از خبرنگاران شبکه خبری "M6" معرفی شده، مدعی شده است "ژولی گیه" 41 ساله، بازیگر و معشوقه فرانسوا اولاند، رئیس‌جمهوری فرانسه چهار ماهه باردار است و انتظار دارد که در ماه ژوئن سال جاری میلادی فرزند خود از اولاند را در آغوش بگیرد.

اولاند 59 ساله دیده شده که با موتور سیکلتش از آپارتمانی که در آن با خانم گیه دیدار داشته، رفته است. این آپارتمان در 150 یاردی کاخ "الیزه" قرار دارد، جایی که اولاند با "والری تریروایلر، بانوی اول فرانسه و شریک زندگی‌اش زندگی می‌کند.

گفته شده که ژولی گیه چندین شب را با اولاند گذرانده و این اطلاعات از سوی یکی از خبرنگاران شبکه تلویزیونی "M6" تایید شده است.

از شب گذشته به دنبال پیام‌هایی که از سوی وبلاگ‌نویس فرانسوی موسوم به "Le Reel" در اینترنت منتشر شد، هیچ تاییدیه یا انکار رسمی در رابطه با ادعای بارداری ژولی گیه مطرح نشده است.

و این مساله زمانی گسترش یافت که "لوئیز منش"، نماینده سابق حزب محافظه‌کار انگلیس در پارلمان در سایت توییتر خود نوشت: وبلاگ‌نویس فرانسوی می‌گوید ژولی گیه چهار ماهه باردار است. از قرار معلوم والری تریروایلر دیگر بانوی اول فرانسه نیست.

یکی از سخنگویان شبکه خبری "M6" نسبت به این شایعات ابراز بی‌اطلاعی کرد. سخنگوی کاخ الیزه نیز گفت، نسبت به چنین موضوعاتی اظهار نظر نمی‌کند.

والری تریروایلر 48 ساله از زمان افشا شدن روابط عاشقانه شریک زندگی‌اش دچار شوک شدید شده و در بیمارستان بستری است.

اما اولاند در کنفرانس خبری که در روز گذشته داشت هیچ اشاره‌ای به والری تریروایلر نکرد و از گفتن اینکه وی هنوز بانوی اول است یا خیر امتناع کرد. وی تنها اذعان کرد که در برهه سختی از زندگی خصوصی‌اش به سر می‌برد.

اولاند نسبت به افشای رابطه‌اش با ژولی گیه ابراز عصبانیت کرده و اعلام کرد که از مجله "Closer" شکایت می‌کند.

 

عکسها از دیلی میل

52261

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =