ایرنا نوشت:

رییس دفتر رهبر معظم انقلاب گفت: اصل اساسی وحدت و یگانگی از اصول نبی مکرم اسلام (ص) بوده که مورد هجمه دشمنان قرار گرفته است.
آیت الله ˈمحمد محمدی گلپایگانیˈ روز سه شنبه در اولین همایش ˈوارثان نورˈ ویژه روحانیون معمر شیعه و سنی گلستان افزود: دشمنان درحال پخش بذر نفاق هستند و کسانی که خود را پیرو پیامبر (ص) و اهل کتاب می دانند فتوا و دستور قتل عام مسلمانان را صادر می کنند.

وی با اشاره به حضور معاون رییس جمهوری آمریکا در مراسم تشییع جنازه آریل شارون اظهار کرد: کسانی که پرچم حقوق بشر را بالای سر خود نگه داشته اند در مراسم قاتل مردم بی گناه صبرا و شتیلا حضور پیدا می کنند، شرکت کنندگان در این مراسم هیات رییسه مفسدین عالم هستند و هر چه فساد در دنیاست زیر سر آنان است.

رییس دفتر مقام معظم رهبری به قرارداد ننگین امنیتی افغانستان با آمریکا اشاره کرد و گفت: این قرارداد، احیای قرارداد ننگین کاپیتولاسیون است و آمریکا با این قرارداد می خواهد تمام اختیارات را از افغانستان بگیرد و قانون جنگل را در این کشور برقرار کند.

وی خاطرنشان کرد: اینها دوستان ما مسلمانان نیستند و کسانی که در گوشه و کنار کشور مدعی کنار آمدن آمریکا هستند باید به این مسئله توجه داشته باشند.

محمدی گلپایگانی گفت: کشور ما امروز اطرافش را آتش فرا گرفته اما ما در نظام جمهوری اسلامی به برکت ولایت فقیه در امنیت و آرامش کامل به سر می بریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در فتنه 88 اگر تدابیر ولی فقیه نبود مشخص نبود چه بلایی بر سر کشور می آمد و امروز شما روحانیون وظیفه دارید توده مردم را متوجه این خطرات کنید.

محمدی گلپایگانی یادآور شد: عشق و علاقه مردم به رهبر معظم انقلاب وصف ناپذیر است و شما روحانیون باید تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری را به گوش مردم برسانید.

وی به دستاوردهای های نظام اشاره کرد و گفت: کسب مقام هفتم جهان در نانو نشان از پیشرفت جمهوری اسلامی ایران دارد و بالا بودن جمهوری اسلامی ایران یک افتخار بزرگ محسوب می شود که در گذشته حتی یک سیم خاردار هم به ما نمی فروختند.

رییس دفتر مقام معظم رهبری به توجه معظم له به دانشگاه و عرصه علم اشاره کرد و گفت: ایشان در دیدارها و جلسات متعدد با دانشگاهیان، فرهیختگان، اندیشمندان و جوانان استعدادهای آنان را شناسایی می کنند و بر این مسئله تأکید دارند که دست نیاز امروز باید از غرب به شرق شود.

آیت الله محمدی گلپایگانی یادآور شد: ما باید شکرگزار این نعمت بزرگ الهی که همانا مقام معظم رهبری است، باشیم. انتخابات اخیر سالم ترین انتخابات بود و در نظام جمهوری اسلامی هر کس بتواند در خدمت، خودی نشان دهد بالا می آید.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 332697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =