خبرگزاری آریا نوشت:

.
حجت الاسلام حسین ابراهیمی،عضو جامعه روحانیت مبارز  درخصوص کارت زرد مجلس به وزرای روحانی گفت:ریاست مجلس برای حل این مشکل تدبیر لازم را اندیشیده اند لذا با توجه به تدبیری که بین دولت و مجلس صورت گرفته قرار بر این شده است که سوالات و تذکرات نمایندگان ابتدا در هیات رییسه مجلس مطرح شود.
وی افزود:قرار است از حالا به بعد تدبیرو تصمیم آقای لاریجانی در مجلس لحاظ شود لذا دولت و مجلس برسر این موضوع با هم تفاهم دارند بنابراین دیگر اختلافی میانشان وجود ندارد که بخواهیم به آن بپردازیم.
این فعال سیاسی خاطرنشان کرد:ورود بیش از حد به این مسائل جز آنکه به اختلافات دامن می زند ،کار دیگری نمی کند .
این نماینده مجلس هشتم اظهار داشت:بنده معتقدم آقایان لاریجانی و روحانی شخصیت های متینی هستند که با توجه به رویکرد اعتدالیشان با هم کنار آمده اند.بنابراین من فکر می کنم انشاالله مشکلات حل شده است.
وی تاکید کرد:باید پذیرفت نمایندگان مجلس نیز حقوقی دارند که کسی نمی تواند جلوی این حقوق را بگیرد بر اساس قانون اساسی نظارت،سوال و استیضاح وزرا از حقوق مسلم نمایندگان است اما با تدبیریی که اندیشیده شده است سوالات قبل از مطرح شدن در صحن مجلس در کمیسیون و هیات رییسه مورد بررسی قرار گیرد تا اگر قابل حل بود دیگر نیازی نباشد وزرا هرروز به مجلس بروند و بخواهند در صحن علنی مجلس پاسخگو باشند.

1717

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 332573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    0 4
    جالب است نمایندگان باید تسلیم قوه مجریه شوند این وکیل الدولگی نیست آقای لاریجانی؟؟
  • بی نام IR ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    2 0
    بهتره نمايندگان عزيز و مردمي يك سري فرم سوال از وزراي دولت يازدهم با فرمت از پيش تعيين شده چاپ كنن و هر چند روز يك مورد رو در دستور كار قرار بدن طوري كه تو سه ماه همه وزيرا يكبار رو مورد سوال مهرورزانه قرار گرفته باشند و همينطور چرخشي كار رو جلو ببرن، شايد كه در امور مملكت فرجي حاصل شود و بيگانگان و دشمنان ناراحت شوند!