۰ نفر
۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۹

تسنیم نوشت:

به گزارش ام تی وی؛ محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در جریان سفر رسمی خود به بیروت هم اکنون وارد به روضه الشهیدن رفت و از مزار شهید "عماد مغنیه"، از فرماندهان ارشد حزب الله بازدید کرد.
عماد مغنیه معروف به "حاج‌ رضوان" فرمانده شاخه‌ نظامی جنبش مقاومت اسلامی لبنان بود که در سال 2008 بر اثر یک عملیات تروریستی در سوریه به شهادت رسید.
گفتنی است وزیر امور خارجه ایران در دومین روز از سفر خود به بیروت قرار است امروز با در ساعت 11 پیش از ظهر به وقت محلی بیروت با میشل سلیمان رئیس جمهوری لبنان دیدار و گفت و گو کند.
بعد از این دیدار در ساعت 2 بعد از ظهر به وقت محلی بیروت با نبیه بری رئیس پارلمان لبنان در عین التینه دیدار و گفت و گو خواهد کرد.
بعد از دیدار با نبیه بری در ساعت 4 بعد از ظهر به وقت محلی بیروت وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با تمام سلام نخست وزیر مکلف به تشکیل دولت جدید دیدار خواهد کرد.
پس از تمام این دیدارها قرار است محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در ساعت 6 عصر به وقت محلی بیروت با عدنان منصور وزیر خارجه دولت لبنان در جمع خبرنگاران داخلی و خارجی کنفرانسی مشترک برگزار کنند و نتایج سفر میهمان ایرانی با مقامات لبنانی مورد بررسی قرار گیرد.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 332439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    4 0
    خدا ظریف را نگه دارد