فارس نوشت:

اعضای شورای شهر تهران تاکید کردند باید معضل به وجود آمده در زیرگذر چهارراه ولی‌عصر برطرف شود تا مردم به راحتی در این مسیر تردد کنند.

 زیرگذر چهارراه ولی‌عصر هفته گذشته با حضور شهردار تهران و جمعی از اعضای شورای شهر تهران به بهره‌برداری رسید.

این در حالی است که پس از راه‌اندازی این زیرگذر معضلاتی برای تردد شهروندان تهرانی به وجود آمده که از جمله آن این است که که شهروندان تهرانی برای سوار شدن بر تاکسی از روی نرده‌ها عبور کنند.

در همین رابطه تعدادی از اعضای شورای شهر تهران ، با تأکید بر اینکه این معضلات باید برطرف شود، تأکید داشتند: متأسفانه شهروندان برای سوار شدن تاکسی از روی نرده‌ها عبور می‌کنند.

محمد سالاری رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه هفته آینده تعداد اعضای شورای شهر بازدیدی را از زیرگذر چهارراه ولی‌عصر خواهند داشت، اضافه کرد: طی روزهای گذشته اطلاعاتی از سوی شهروندان در خصوص تردد در زیرگذر چهارراه ولی‌عصر به اطلاع اعضای شورای شهر رسیده است.

 باید جلسه‌‌‌ای با حضور شهردار منطقه 6 برگزار شود و معضل به وجود آمده در زیرگذر چهارراه ولی‌عصر برطرف شود.

اقبال شاکری دیگر عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه معضل چهارراه ولی‌عصر قطعا به شورای شهر مربوط نمی‌شود، اظهار داشت: به هر حال هر پروژ‌ه‌ای در ابتدا با اشکالاتی روبرو است که به مرور این مشکلات برطرف می‌شود.

به همین منظور اعضای شورای شهر جلسه‌ای را با شهردار منطقه 6 طی روزهای آینده خواهند داشت تا این معضل مورد بررسی قرار گیرد.

دوستی دیگر عضو شورای شهر تهران نیز با تأکید بر اینکه معضل رفت و آمد در زیرگذر چهارراه ولی‌عصر به اطلاع شورای شهر رسیده است، گفت: به زودی جلسه‌ای را برای رفع این موضوع برگزار خواهیم کرد.

 هر حرکت ترافیکی محدودیت‌هایی را ایجاد می‌کند و در واقع مشکلاتی را به وجود می‌آورد که البته این مشکلات قابل حل است.

دوستی خاطرنشان کرد: زیرگذر چهارراه ولی‌عصر نخستین تجربه شهرداری بود که باید اشکالات آن برطرف شود و در ادامه زیرگذرهایی در میدان راه‌آهن، هفت تیر، تجریش احداث شود.

علیرضا دبیر رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران نیز، با اشاره به مشکل به وجود آمده در زیرگذر چهارراه ولی‌عصر گفت: شورای شهر قطعا این موضوع را پیگیری خواهد کرد.

301301

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 332405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اميد ايراني A1 ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    18 2
    انتهاي جاده مخصوص نرسيده به ميدان آزادي هم نه از پل عابر خبري هست نه از زيرگذر خواهشمند است مسئولين محترم شهرداري پيگيري كنند تا شهروندان براي رسيدن به مترو خيابانو مسدود نكنن.
  • توران IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    18 2
    نفهميديم مردم نبايد از نرده ها عبور كنند يا شهرداري بايد نرده ها را ببرد ؟ يا شايد هم تاكسي ها براي رفاه حال شهروندان بيايند داخل زيرگذر انها را سوار كنند ؟
  • بی نام US ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    11 8
    وقتی مدریت شهری فقط به سواره ها می اندیشد و پیاده ها وحقوق و رضایتشان مطرح نیست همین خواهد بود. هدر دادن پول و نارضایتی مردم.
  • محسن IR ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
    8 1
    سر چهار راه كه نميشه سوار تاكسي شد خلاف قانونه
  • بی نام IR ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
    3 0
    كلا ادماي تنبلي شديم حاظر نيستيم چند متر پياده بريم بعد نرده ها سوار تاكسي بشيم اين دوستمونم گفت سر چهارراه كه نميشه سوار تاكسي شد