ایسنا نوشت:

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری عاملان تخریب اموال عمومی در محله ارامنه خبر داد.
سرهنگ علیرضا محرابی در تشریح جزئیات انهدام باند اراذل و اوباش و دستگیری عاملان تخریب خودروهای شهروندان شرق پایتخت گفت: در پی خبر واصله مبنی بر درگیری و تخریب توسط عده‌ای از اراذل و اوباش در محدوده خیابان اجاره‌دار و ایجاد رعب و وحشت، رسیدگی به این موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات اولیه دریافتند که حوالی ساعت 12 بامداد روز هفدهم دی ماه سال جاری تعدادی از اراذل و اوباش در حالی که تظاهر مستانه داشته و از تعادل روحی مناسبی برخوردار نبودند، با در دست داشتن انواع سلاح سرد از جمله قمه، چاقو، چوب و چماق در محله ارامنه با یکدیگر درگیر شدند، گفت: این درگیری باعث تخریب تعداد زیادی از اموال عمومی و خصوصی مردم شد.
رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ با بیان اینکه در مرحله اولیه با حضور عوامل کلانتری 106 نامجو، یکی از اراذل و اوباش سطح دو منطقه به نام وحید که در بدنش آثار ضرب و جرح دیده می‌شد، دستگیر شد، گفت: پرونده مقدماتی در روز هجدهم دی ماه برای ادامه رسیدگی تخصصی از سوی کلانتری مربوطه به پایگاه سوم پلیس امنیت تهران بزرگ ارجاع داده شد.
محرابی با بیان اینکه ماموران پایگاه سوم اطلاعات و امنیت در بررسی‌های خود با حضور در محل برای بررسی میدانی و تعیین میزان خسارات احتمالی و همچنین شناسایی عاملان درگیری دریافتند که این درگیری دسته‌ جمعی احتمالا بر اساس کدورت و کینه‌های شخصی اراذل و اوباش بوده است، گفت: بررسی میزان و شدت تخریب‌ها نشان از عدم تعادل روحی و مست بودن متهمان داشت.
وی با بیان اینکه بررسی‌ها نشان داد که وحید(فرد دستگیر شده) از جمله اراذل و اوباش سطح دو است که از سال گذشته به علت برخی اقدامات شرورانه، تحت تعقیب یگان‌های انتظامی قرار گرفته و متواری بوده است، گفت: بررسی‌ها نشان داد که وحید از سال گذشته جزو اراذل و اوباش استنکافی پایگاه بوده است که علی‌رغم اقدامات ویژه و فنی دستگیر نشده بود که این فرد در تحقیقات انجام شده عنوان داشت که شب محل وقوع جرم در محله ارامنه پاتوق داشته و در حالی که خودش مست بوده، سرنشینان پژو 206 به وی متلک می‌گویند و این فرد (وحید) نیز جواب راننده را می‌دهد و از آنجایی که راننده خودرو نیز مست بوده، هر دو با قمه و چاقو به یکدیگر حمله می‌کنند و در اثر این درگیری، طرفین از نواحی مختلف مضروب می‌شوند.
رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ افزود: بررسی‌ها نشان داد که طرفین دعوا به منظور ایجاد رعب و وحشت، با استفاده از سلاح‌های سرد، چوب و چماق به خودروهای پارک شده و یا عبوری، حمله‌ور و مبادرت به تخریب آنان می‌کنند.
محرابی با بیان اینکه در نهایت با اقدامات اطلاعاتی، چهار نفر از اراذل و اوباش شرق تهران که در این درگیری دخیل بوده‌اند نیز دستگیر می‌شوند، گفت: وحید، نادر، سیاوش و اردشیر که جرایم متعددی از جمله خرید و فروش و نگهداری مواد مخدر، مزاحمت نوامیس، زورگیری، ایجاد رعب و وحشت، آدم‌ربایی، تجاوز، عربده‌کشی مستانه و تخریب عمدی اموال عمومی و خصوصی را در کارنامه خود دارند، به همراه پرونده متشکله در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.
301282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 332231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 30
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    499 8
    اینهایی که اینقدر جرم در کارنامه خود دارند چرا تا به حال آزاد میچرخیدند.
    • محمد A1 ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
      40 11
      از نمایندگان مجلس خواهشمندیم با تصویب قانونی کسانی که برای بار دوم مرتکب دزدی و تخلف میشوند رو با مجازات حبس ابد تصویب کنن..متاسفانه بیشتر کسانی که مرتکب قتل و دزدی و تخلفات هولناک و تجاوز به عنف میشوند تو رسانه ها اعلام میشه که سابقه چندین مورد زندان رو دارن...اگه این افراد با 1.2 سال زندان شدن ادم بشو بودن که دوباره تخلف نمیکردن..پس لطفا حبس ابد.
    • بی نام IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
      12 25
      آقا محمد تند نرو.درسته که با اراذل و اوباش باید برخورد کرد اما برخورد احساسی هم نباید کرد.اولا مشکل اصلی عدم اجرای درسته قانونه .دوما با این طرح شما نیمی از کشور حبس ابد میخورن نیمی دیگه توی صف ملاقاتی اند!سوما این دزدی و تخلفی که شما گفتین باید یه تعریف مشخص داشته باشه که اگه کمی در مورد علم حقوق سررشته داشته باشین میدونین چی میگم ضمن اینکه اینجور طرح ها هرچند ظاهرا قابل قبول هستن اما در عمل اگر واقعا بخواد اجرا بشه خیلی حفرات قانونی داره که عملا باعث بی قانونی و هرج و مرج میشه. احساسی نظر ندیم.
  • ساکن اجاره دار IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    304 5
    چه فایده به دو هفته نکشیده ازادشون میکنن.خبر چاپ کن.
  • شهروند IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    346 3
    اگر قراره مجرمین بازداشت بشن بعداز مدتی دوباره روز از نو روزی از نو ،پس بهترین راه اینه از طریق دستبند های ردیاب کنترل بشن تا امنیت از مردم سلب نشه .خدایی ادم جرات نداره خانواشو تنهایی شبا ببره بیرون .
  • بی نام A1 ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    اینها را توی محله بگردونین و بهشون هم بگین اینها بی تربیتند تا آبروشون بره و از فردا روشون نشه خفت گیری کنن
    • بی نام IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
      108 8
      دلت خوشه هااا. فازت چیه؟
    • الهام A1 ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
      107 8
      اقا میگه اراذل اوبااش.شما میگی بچرخونین بین بی تربیتن؟؟؟ بچه 2 ساله میخوای ادب کنی؟
    • بی نام A1 ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
      9 1
      ینی نگرفتین که مزاح میکنه این دوست ما؟
    • محمد A1 ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
      25 1
      عزیزم اینا خودشون به صورت علنی تو خیابونا داد و فریاد راه میندازن میگن ما ارازل و اوباشیم اونوقت شما میگی بگردوننشون تو خیابون؟؟ تازه شاید برای تفریح و سرگرمی خوششون هم بیاد !!
    • nima A1 ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
      12 0
      بچه هاى بد . تجاوز نکنينا
  • بی نام A1 ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    87 2
    بیچاره مردم محل!
  • محسن ص IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    212 3
    توی جرمشان تجاوز هم هست بعد آزاد بودن ؟؟؟؟؟!!! عجب !!!!!
    • علی IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
      94 1
      این بار هم تصادفی دستگیر شدند مدتی بعد هم آزاد میشن . واسه همینه که معمولا نام کامل آنها را اعلام نمیکنند که فردا که آزاد شدند کسی متوجه نشه
    • از تهران A1 ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
      9 0
      کلکسیون جرمه!!!
  • بی نام DE ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    86 2
    موضوع خیلی بودار است .بهر حال یار آنها همان هایی هستند که آزادشان گذاشتند.
  • بی نام IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    76 2
    پلیس ان قدر دیر در محل حضور پیدا میکند که فقط یک نفر را دستگیر می کند !!!!!!!!!
    • مسعود A1 ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
      13 0
      همیشه همینه ... مگه تو جنایت سعادت آباد که قاتل مدت زیادی با عربده کشی و تهدید جلوی کمک به مضروب رو گرفت عملکرد پلیس همینطور نبود؟؟ تو شهرستان نیم وجبی ما تو عملیات سرقت مسلحانه از طلا فروشی که منجر به قتل شد هم پلیس اینقدر تعلل کرد تا مردم خودشون اشرار رو تعقیب کردن.تازه خارج از شهر سرو کله اونا پیدا شد. خبر تورو خدا تایید کن.مردم از پلیس انتظار ایجاد امنیت دارن
  • عباس IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    45 25
    انصافا نباید دستشون قطع بشه
  • بی نام IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    13 0
    من خودم بچه اون محلم و یکی از پرشورترین محله ها از لحاظ ارازل و اوباشه
    • عجب A1 ۰۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
      4 0
      خوش به حالتون، چه پرشور!!!
  • بی نام A1 ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    20 0
    نقاط زیادی در وسط کویر و در جزایر نیاز به سازندگی دارد از این افراد میتوان جهت سازندگیو جهت تولید وبیگاری در این مناطق استفاده کرد بعد از چند سال که عاقل وارام شدند انوقت برگردند
    • بی نام A1 ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
      9 0
      موافقم کار اجباری سخت همه انرژی توی بازوهاشون رو می گیره دیگه جون این جور کارها نخواهند داشت
    • بی نام A1 ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
      1 0
      منم موافقم و امیدوارم اجرا شه
  • بی نام IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    55 3
    اراذل و اوباش باید از نیروی انتظامی بترسند . در زورگیری از استاد دانشگاه ، سردسته باند از اینکه به سرنوشت اراذل خیابان خردمند (اعدام ) دچار شود نگران و پشیمان بود ، باید همه اراذل بدانند نتیجه چنین کارهایی اعدام است و واقعآ هم به سرعت محاکمه و اعدام شوند تا از ترس جانشان به مردم بی پناه آسیبی نرسانند.
  • کاشانی A1 ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    23 0
    بخدا اعصاب برای ما نمونده از دست این اراذل و اوباش منطقه! پاتوق باندهای توزیع مواد مخدر و مشروبات الکی و هزار فسق و فجور شده اند! راستشو بخواید رئیس کلانتری 106 نامجو فرد نظامی بسیار خوب و سالمی هست ولی این همه مراعات و صبور ریاست محترم کلانتری منطقه؛ باعث شده است مجرمین به این منطقه از شهر پناه بیاورند. حدود 20 سال هست سیاست تربیت و برخورد آرام و دوستانه از سوی ریاست محترم کلانتری در این منطقه سرلوحه کار قرار گرفته است. ماحصل آن رشد باندهای جنایتکار در منطقه نظام آباد و نامجو و اجاره دار گردیده است. احداث اتوبان صیاد شیرازی نیز به دنج تر شدن این منطقه برای خلافکاران کمک شایانی کرده است. ترافیک سنگین منطقه باعث می شود تا یگان انتظامی پس از 30-45 دقیقه در محل وقوع جرم حاضر شود!
  • شفیعی A1 ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    22 0
    اینها آبرو ندارند ... اینها هیچ چیزی برای باختن ندارند. تمام منطقه خواجه نظام و گرگان و نظام آباد اینها رو می شناسند و ازشون حساب می برند. هیچ کس جرات نداره توو این منطقه به جنگ اینها بره. همه جور فسق و فجور هم در کارنامه شون دارند. افتخارشون این هست که کلانتری محل و قانون حریف شون نمی تونه بشه. خیلی هاشون به این منطقه لقب " لیانگ شامپو " دادند! تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمّل ...
  • بی نام A1 ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    7 3
    حالا اینارو هم بگیرند اصن 100 نفر دیگرو هم بگیرند چه فایده ای داره ؟! باید ریشه یابی بشه ببینن مشکل کجاست
    • بی نام IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
      3 2
      وقتي از يكيشون چاقو خوردي،بشن قشنگ ريشه يابي كن
  • تبریزی IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    9 3
    فقط اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام