تسنیم نوشت:

منابع خبری وابسته به تروریست‌ها اعلام کردند که ائتلاف معارضان سوریه در صدد تشکیل یک ارتش جدید از طریق جذب نظامیان جدا شده از ارتش سوریه هستند.
منابع خبری وابسته به گروه های تروریستی اعلام کردند که ائتلاف معارضان سوری اعلام کرده اند درنظر دارند تا یک ارتش جدید تشکیل داده و آن را تحت نظر به اصطلاح وزارت دفاع خود وارد سوریه کنند.

اسعد مصطفی از معارضان خارج نشین سوری که هم‌اکنون به عنوان وزیر دفاع دولت موقت سوریه در حال فعالیت است طی سخنانی اعلام کرد؛ درحال هماهنگی با برخی گروه‌ها و نظامیان جدا شده از ارتش سوریه است تا یک ارتش جدید تشکیل داده و آن را در سوریه فعال کند.

پیش از این نیز مناف طلاس از نظامیان جدا شده از ارتش سوریه به این ایده پرداخته بود و تاکید کرده بود که او در حال هماهنگ کردن و تاسیس این ارتش است.

او همچنین اعلام کرده بود که با تعداد زیادی از نظامیان و فرماندهان ارتش سوریه که به صورت پنهانی با معارضان همکاری می‌کنند در ارتباط است.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 332058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
    2 1
    مسخره ها هم خودشون رو نابود کردند هم کشور ارام و زیبای سوریه رو. ننگ بر تروریسم و عربستان و ترکیه و قطر
  • بی نام IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
    4 2
    تروریست و ترکیه برای هیچکس ازادی نمیارند ، اندکی مطالعه تاریخ کاشکی
  • بی نام IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
    4 2
    امریکا یه روز موافق تروریسته و پشت دست با مواضعش بهشون کمک میکنه بعد که زیاد گندش درمیاد نقش عوض میکنه میشه مخالف تروریسم بعد دوباره چند وقت دیگه یه گروه تروریستی دیگه یه جای دیگه ... و این بازی همچنان ادامه دارد !!