بعداز هیات های پارلمانی ایتالیا و انگلیس، مجلس ابتدای هفته میزبان یک هیات ایرلندی و هیاتی مکزیکی در روزهای پایانی هفته است.

به گزارش خبرآنلاین، هر دو این هیات ها به دعوت علاء الدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به تهران می آیند. 

خبر حضور هیات ایرلندی را مشاور امور بین‌الملل رئیس مجلس رسانه ای کرده و گفته است:هیاتی که امروز وارد تهران می‌شود و اقامتی 4 روزه درایران خواهد داشت.
حسین شیخ‌الاسلام مشاور امور بین‌الملل رئیس مجلس شورای اسلامی گفت قرار است، رئیس کمیسیون سیاست‌خارجی پارلمان ایرلند، امروز پس از ورود به تهران، ابتدا دیداری با علاء‌الدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت‌ملی مجلس داشته و سپس با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کند.
به جز هیات ایرلندی، مجلس هفته آینده میزبان یک هیات مکزیکی هم خواهد بود. هیاتی که مدیرکل تشریفات مجلس شورای اسلامی خبر داده که براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، در روز چهارشنبه 25 دی‌ماه وارد تهران می‌شود.
محمد یثربی افزوده است: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، رئیس کمیسیون سیاست‌خارجی مجلس مکزیک روز چهارشنبه هفته آینده، در رأس هیئت پارلمانی به همراه 4 تن از سناتورهای این کشور وارد تهران می‌شود.
مدیرکل تشریفات مجلس تأکید کرد: قرار است هیئت پارلمانی مکزیک در اقامت 5 روزه‌ خود در تهران با مقامات پارلمانی و وزارت امورخارجه کشورمان دیدار و گفت‌وگوهایی داشته باشد.
یثربی خاطرنشان کرد: محور دیدارهای این هیئت پارلمانی با مقامات پارلمانی و وزارت امورخارجه کشورمان، گسترش روابط پارلمانی دوجانبه کشورمان در حوزه‌های مختلف است.

/212 27

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 331971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
    2 1
    یه دولت عاقل و بدون افراد افراطی و همراه با جامعه جهانی و پاسخگو واقعا عالی و مطمئنا پر برکت هست....انشالله در هشت سال پیش رو جبران عقبگردی که در دولت قبلی با رویگردانی ار جهان اتفاق افتاد جبران شود.....
  • بی نام IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
    2 3
    خوب که یه دولت اصلاح طلب و صلح طلب آمد تا با دنیا آشتی کنیم و این مجلسی های اصولگرا چهار تا آدم حسابی ببینند...
  • همایون IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
    2 2
    خدایا شکرت، یه چند تا کشور درست حسابی هم وارد ایران شدند و میشن... !!
  • amin A1 ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
    1 0
    چیه مگه دوره ی محمودم اینجوری بود فقط به جای کشور های اروپایی جزایر ادم خوار افریقا بودند
  • بی نام US ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
    0 3
    از یک طرف مجلس ما شیک و قشنگ ازیک طرف عرصه بر مردم تنگ ..................................... از خبرانلاین خواهش میکنم این شعر روی سایت بگذارد تا مردم بیشنر با اشعار فرخی اشنا شوند نه مثل بقیه اشعاری که گذاشتم حذفش کنید
  • ایرانی IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
    28 2
    کشوری رو به تعالی است که با دنیا با دنیا تعامل داشته و درعصر ارتباطات با همه ارتباط داشته باشد/روحانی مچکریم