مهر نوشت:

امام جمعه مشهد گفت: مردم ما زنده و بیدار هستند و دوستی با انگلیس را نمی پذیرند.
 آیت الله احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه مشهد مقدس در که در جوار بارگاه منور رضوی در جمع نمازگران برگزار شد، اظهار کرد: تمام هویت انقلابی ما به استقلال است بعد از 35 سال از انقلاب مردم ما پای انقلابشان ایستاده اند.

امام جمعه مشهد با اشاره به یکی از بیانات مقام معظم رهبری گفت: همانگونه که ایشان می فرمایند دشمن ممکن است از دشمنی عقب بکشد اما از دشمنی دست نمی کشد.

علم الهدی افزود: دوستی با انگلیسی به چه معنی است که هیئت دوستی انگلیسی با ایران و هیئت دوستی ایران با انگلیس در کشور راه افتاده است.

وی گفت: آیا مردم به نمایندگان رای داده اند که به مجلس بروند و با انگلیس دوست شوند، یک هیئت انگلیسی به کشور آمده است که جک استراو که از سرسخت ترین دشمنان ملت ایران است در راس این هیئت قرار دارد.

امام جمعه مشهد افزود: آیا باید کار به گونه ای باشد که این فرد که باعث اصلی رفتن پرونده ایران به شورای امنیت شد بیاید و با نمایندگان ما دست دوستی بدهد.

آیت الله علم الهدی اظهار کرد: از زمان قاچار هر کسی با انگلیسی ها دست دوستی داد شغال السلطنه و گرگ الدوله از کار درآمد و مملکت را به انگلیسی ها فروخت.

وی با اشاره به ظلم هایی که بر اهل بیت در طول تاریخ وارد شده است، گفت: این ظلم ها نشان می دهد ظهور امام زمان جز با آمادگی مردم و بستر قدرت امکان ندارد.

امام جمعه مشهد اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما و نظام ما در واقع باید بستر ساز ظهور امام زمان باشد اما مسئولان و کارگزار ما انگار فراموش می کنند که این نظام برای بسترسازی ظهور امام زمان به وجود آمده است.

آیت الله علم الهدی افزود: خیال می کنند می خواهند یک نظام لائیک را اداره کنند اما باید بدانند این مردمی که پای نظام ایستاده اند مردم متدین هستند، این مردم متدین هستند که به شما رای داده اند که دولت تشکیل دهید و به مجلس بروید، شما باید مطالبات این مردم را پیگیری کنید.

وی تصریح کرد: چه کسی گفته در این مملکت هنر آزادی نیست، این مردم مخالف ابتذال هستند نه هنر، اینکه یک عده به اسم هنر، به استخدام هرزگی درآمده اند و از هنر استفاده می کنند تا ریشه خانواده ها را بزنند خائنین به هنر هستند نه هنرمند و این افراد در قالب فیلم سازی در واقع هرزگی می کنند، آنوقت شما می گویید دولت در هنر دخالت نکند، دولت وظیفه دارد پاسخگوی مردم باشد.

امام جمعه مشهد افزود: این مملکت به هیچ عنوان بی دینی را تحمل نمی کند، این متدین ها رای دادند و در انتخابات شرکت کردند و شما را در راس کار قرار دادند و شما باید پاسخگو باشید، دولت منتخب مردم وظیفه دارد از ابتذال پرستی و ابتذال پروری یک عده جلوگیری کند.

آیت الله علم الهدی با بیان اینکه هنر یک فضیلت است گفت: هنر در کنار علم فضیلتی است که دولت که مسئول فرهنگ این نظام است باید بر آن نظارت کند، دولت باید این هنر را از دست خائنان دور کند .

/212 27

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 331935

برچسب‌ها