ایرنا نوشت:

 عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت : تا زمان ارائه تبصره مربوط به هدفمندی هیچ چیز قطعی نیست ولی درباره حذف یک دهک بالای جامعه از دریافت یارانه نقدی و افزایش 38 درصدی قیمت حامل های انرژی اجماع نسبی وجود دارد.

علی محمد احمدی با اشاره به دیدار امروز (پنجشنبه) حسن روحانی رییس جمهوری با اعضای کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت:کلیت این جلسه بحث و تبادل نظر درباره نحوه اجرای قانون هدفمندی یارانه ها بود و رییس جمهوری گزارشی از وضعیت اقتصادی و بودجه کشور ارائه کرد.

وی افزود: بنابر این بود که دولت در این جلسه از دغدغه های نمایندگان با خبر شود و اعضای کمیسیون نظرات خود را بیان کنند.

به گفته نماینده مردم دهلران دره شهر و آبدانان در مجلس شورای اسلامی بنای دولت این است که هدفمندی را در قالب یک تبصره به مجلس ارائه کند که این تبصره هفته بعد و یا بعد از آن ارائه می شود.

احمدی همچنین درباره مواردی از نحوه اجرای قانون هدفمندی یارانه ها که بین دولت و مجلس درباره آن اجماع وجود دارد، گفت: تا زمان ارائه تبصره مربوط به قانون هدفمندی هیچ چیز قطعی نیست ولی درباره حذف یک دهک بالای جامعه و افزایش 38 درصدی قیمت حامل های انرژی اجماع نسبی وجود دارد.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی همچنین درباره وضعیت سلامت در بودجه 93 و قانون هدفمندی یارانه ها گفت: کمیسیون تلفیق در نظر دارد تا یک درصد از مالیات بر ارزش افزوده را به این بخش اختصاص دهد که رقم آن حدود سه هزار میلیارد تومان می شود اما باید دید نمایندگان در صحن چه تصمیمی در این خصوص می گیرند.

/212 27

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 331838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بابک A1 ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
    13 0
    38 درصد افزایش ؟! پدر مردم رو شما ها در آوردید به خدا
  • بی نام A1 ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
    2 0
    اجماع خربزه وعسل