۰ نفر
۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۱

آیت الله جنتی در احکام جداگانه ای عباسعلی کدخدایی و محمدحسن صادقی مقدم را به سمت مشاورت خود منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان دکتر عباسعلی کدخدایی، با حکم حضرت آیت الله جنتی، به عنوان مشاور عالی دبیر شورای نگهبان در امور حقوقی و سیاسی منصوب گردید.

 متن این حکم به شرح زیر می باشد:

جناب آقای دکتر عباسعلی کدخدائی

سلام علیکم

با عنایت به مراتب تدین، تعهد و توانمندی‌ها، سوابق و تجربیات ارزشمند جنابعالی در سمت حقوقدان، قائم مقام دبیر، معاونت اجرائی و امور انتخابات و سخنگوی شورای نگهبان، به موجب این حکم به عنوان مشاورعالی اینجانب در امور حقوقی و سیاسی منصوب می‌شوید.

امید است در سایه توجهات حضرت بقیه الله الاعظم(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و عنایات ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) در رعایت موازین اسلامی و ضوابط و مقررات و انجام امور محوله موفق باشید. از خدمات مخلصانه جنابعالی در سمتهای فوق تشکر می‌کنم و اجر الهی را برای شما مسألت می‌نمایم.

احمد جنتی

دبیر شورای نگهبان

همچنین دکتر صادقی مقدم، با حکم حضرت آیت الله جنتی، به عنوان مشاور عالی دبیر شورای نگهبان در امور حقوقی و سیاسی منصوب گردید.

متن این حکم به شرح زیر می باشد:

جناب آقای دکترمحمدحسن صادقی مقدم

سلام علیکم

با عنایت به مراتب تدین، تعهد و توانمندی‌ها، سوابق و تجربیات ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان مشاورعالی اینجانب در امور حقوقی و سیاسی منصوب می‌شوید.

امید است در سایه توجهات حضرت بقیه الله الاعظم(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و عنایات ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) در رعایت موازین اسلامی و ضوابط و مقررات و انجام امور محوله موفق باشید.

احمد جنتی

دبیر شورای نگهبان

27219

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 331458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • خسته IR ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
    8 0
    آقای جنتی . خودشان چطور نمیخواهند استراحت کنند