روزنامه کیهان در ستون خبر ویژه خود آورده است:

عضو فراکسیون 8-9 نفره اصلاح‌طلبان در مجلس مدعی شد اصلاح‌طلبان مجلس ملاحظه رئیس مجلس و فراکسیون رهروان را می‌کنند!
محمدرضا تابش خواهرزاده خاتمی در مصاحبه با مجله مثلث مدعی شد با نزدیکی انتخابات مجلس‌آرایش سیاسی مجلس صد درصد تغییر می‌کند و حتما قدرت فراکسیون رهروان ولایت شکسته می‌شود.
او در پاسخ این سوال که آیا احتمال یکی شدن فراکسیون اصولگرایان و رهروان ولایت وجود دارد؟ گفت: بله، همین‌طور است زیرا آنها در هر صورت متوسل به هر فعل و انفعالی می‌شوند تا این وضعیت را حفظ کنند، البته در حال حاضر نظر افکار عمومی این نیست، مگر آنکه دولت نتواند به خوبی عمل کند.
خبرنگار پرسید «یعنی اصلاح‌طلبان و حامیان دولت از فراکسیون رهروان ولایت جدا می‌شوند و یک فراکسیون جدیدی تشکیل می‌دهند؟» و تابش جواب داد: متوجه نمی‌شوم، اصلاح‌طلبان و حامیان دولت چه کار به رهروان ولایت دارند؟ (خبرنگار: قبول ندارید در حال حاضر بخشی از اصلاح‌طلبان و حامیان دولت در فراکسیون رهروان ولایت حضور دارند؟» تابش:) الان ما ملاحظه رهروان ولایتی‌ها را کرده‌ایم تا وزن و احترام رئیس مجلس حفظ شود(!)
وی همچنین گفته که اگر ناطق نوری وارد انتخابات شود و در طیف اصلاح‌طلبان و اعتدالیون قرار گیرد هزینه‌های زیادی را به اصولگرایان تحمیل خواهد کرد. تابش گفت: بنده شخصیت آقای ناطق نوری را خیلی می‌پسندم و همیشه از ایشان ذکر خیر داشته‌ام اما هنوز زود است که بگوییم چه کسی می‌خواهد سرلیست اصلاح‌طلبان در انتخابات شود.
انتخابات مجلس اسفند سال 93 برگزار می‌شود.
اظهارات تابش در منت‌گذاری بر سر فراکسیون رهروان و حفظ احترام رئیس مجلس در حالی است که اصلاح‌طلبان به خاطر انگشت‌‌شمار بودنشان، برای تشکیل فراکسیون احساس خجالت کردند و ترجیح دادند جذب فراکسیون 200 نفره رهروان شوند ضمن اینکه تشکیل دولت یازدهم هیچ نسبتی با اصلاح‌طلبان ندارد و وزن اجماعی آنان نهایتا همان 7 درصدی است که در نظرسنجی‌های انتخابات ریاست‌جمهوری کسب کردند.

2323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 331044

برچسب‌ها