فارس نوشت:

وزیر اطلاعات در پاسخ به سؤالی درباره سؤالات نمایندگان از وی درباره حضور هیأت پارلمانی و دیدار با دو تن از فتنه‌گران یادآور شد: ما در این زمینه در مجلس صحبتی نداشتیم و از من سؤالی نشده است.
حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات در حاشیه مراسم هفتم مرحوم پرورش که در مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد، در پاسخ به سؤالی درباره فیلتر شدن سایت علی مطهری اظهار داشت: مگر ما فیلتر کرده‌ایم؟

وزیر اطلاعات همچنین در پاسخ به سؤالی درباره سؤالات نمایندگان از وی درباره حضور هیأت پارلمانی و دیدار با دو تن از فتنه‌گران یادآور شد: ما در این زمینه در مجلس صحبتی نداشتیم و از من نیز سؤالی پرسیده نشد.

وزیر اطلاعات در پاسخ به سوالی درباره تعامل بین دولت و مجلس گفت: مجلس و دولت کار طبیعی خود را در مسیر لازم انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه بالاخره سوال‌هایی مطرح می‌شود و وزرا نیز به سوالات نمایندگان پاسخ می‌دهند، اظهار داشت: تنها چیزی که در این میان وجود دارد این مسئله است که سوالات بخش زیادی از وقت وزرا می‌گیرد و فرصت اینکه وزرا بتوانند کارهای خود را سر و سامان دهند و خدمتی به مردم انجام دهند باقی نمی‌ماند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا وزارت اطلاعات در خصوص مبارزه با ویژه‌خواران مشارکت خواهد کرد گفت: وزارت اطلاعات حتما این کار را انجام خواهد داد.

وزیر اطلاعات در ادامه در پاسخ به سوالی درباره ترور ماجد الماجد‌ تروریسم سعودی در لبنان گفت: هنوز اطلاعات دقیقی در این باره نداریم ولی می‌دانیم که اتفاق،اتفاق مشکوکی است.

علوی در پاسخ به این سوال که آیا ایران هیئتی را برای مشارکت در تحقیقات پیرامون مرگ این تروریسم سعودی به لبنان اعزام می‌کند یا خیر گفت: دستگاه‌ها با یکدیگر تعامل کرده و تصمیمی در این باره خواهند گرفت.

وی درباره اینکه آیا شما با سید‌محمد خاتمی رئیس‌جمهور سابق کشورمان دیداری داشته‌اید یا خیر گفت: من نه با سید‌محمد خاتمی دیداری داشته‌ام نه با سید‌احمد خاتمی. البته دیروز گفت‌وگوی تلفنی با سید‌احمد خاتمی داشته‌ام.

وزیر اطلاعات در پاسخ به سوالی درباره عملیات‌های تروریستی تکفیری در منطقه و گسترش آن گفت: خطایی که غربی‌ها انجام دادند و فکر کردند ترور از نوع تکفیری فقط منافع جمهوری اسلامی را هدف قرار می‌دهد امروز به ضرر آنها تمام شده و منافع آنها را تهدید می‌کند و عملا دنیا به این نتیجه رسیده است که یک اراده جهانی برای مبارزه با تروریسم تکفیری شکل بگیرد و با این پدیده شوم و ضدبشری و ضد اسلامی مقابله شود.

وی برخی سؤالات درباره بابک زنجانی را بی‌پاسخ گذاشت.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 331008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام JP ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    1 41
    درود بر دکتر احمد خاتمی
  • بی نام A1 ۰۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
    0 0
    "ماجد الماجد‌ تروریسم سعودی در لبنان"؟؟؟