تسنیم نوشت:

گروه های مسلح وابسته به القاعده در سوریه موسوم به "داعش" سر افراد مسلح وابسته به ارتش آزاد سوریه را در شمال این کشور از تنشان جدا می کنند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری العالم؛ خبرنگار این شبکه از سوریه اعلام کرد: نیروهای وابسته به سازمان دولت اسلامی در عراق و شام "داعش" سر شماری از افراد مسلح وابسته به جبهه آزاد را از بدنشان جدا کرده و این سرها را در ورودی شهرهای "الدانا"،"دار عزه" و "الباب" در استان حلب آویزان کرده است.
این درحالی است که ارتش آزاد سوریه هم که هم اکنون با نیروهای "داعش" می جنگند، موفق شدند ابو عبدالعزیز القطری امیر جند الاقصی که وابسته به "داعش" است در حومه حلب به هلاکت برسانند.
درپی این درگیری های خونین نیروهای وابسته به "داعش" تهدید کردند به نیروهای مخالف نظام سوریه که با "داعش" می جنگند تنها 48 ساعت مهلت می دهد تا دست از جنگ با اعضایش بردارند در غیر این صورت استان حلب را برای ورود ارتش سوریه باز می گذارد.
گفتنی است در درگیری های صورت گرفته بین نیروهای "داعش" با نیروهای موسوم به ارتش آزاد سوریه که مخالفان مسلح نظام حاکم این کشور هستند تاکنون ده ها تن از اعضای "داعش" در حومه حلب و ادلب به هلاکت رسیده اند.
هم اکنون نیروهای ارتش آزاد موفق شدند در چندین منطقه از خاک سوریه نیروهای "داعش" را از مناطق مختلف خارج کنند، اما در این بین نیروهای وابسته به "داعش" با انجام چندین عملیات انتحاری شماری از رهبران ارتش آزاد سوریه را در دو منطقه حریتان و الارتاب به هلاکت برسانند.
گفتنی است ارتش آزاد سوریه به اتفاق 8 گروه مسلح دیگر مخالف نظام سوریه درپی جنایات و قتل عام های گروه های وابسته به "داعش" در این کشور تصمیم گرفتند با تشکیل جبهه واحد به مبارزه با این گروه وابسته به القاعده مبادرت کنند.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 330975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدرضا A1 ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    6 2
    این تروریست ها الان تو فلوجه عراق هستن، دیر بجنبیم می رسن لب مرز های ما ! الان دیگه بحث خوبی و یا بدی بشار اسد نیست بحث سر امنیت ملی 75 میلیون ایرانیه
  • سینا IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    9 1
    به امید روزی که سر بریده بندر بن سلطان نیز شاهد باشیم.
  • بی نام IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    2 1
    چه خر تو خریه!
  • بی نام US ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    7 1
    یه بار نشد این این عربستان سعودی چیزی غیر از نفت و تروریست وحشی صادر کنه.
  • بی نام A1 ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
    2 2
    تبریک به امریکای تروریست!!