مهر نوشت:

مسئول قرارگاه عمار با اشاره به دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد گفت:‌ احمدی نژاد پدر همه را درآورد و با ماشینی که حداکثر سرعت آن 180 کیلومتر در ساعت بود، 200 کیلومتر می رفت و این سبب می شد که همه در این ماشین فشار زیادی را تحمل کنند.

حجت الاسلام مهدی طائب شب گذشته در حاشیه همایش نهم دی در ورامین در پاسخ به سوالات مردمی درباره عوامل فتنه در جامعه اسلامی اظهار داشت: باید توجه داشت که فتنه شیعی و غیرشیعی ندارد بلکه فتنه یعنی گم کردن امام و مشابه حق را به میدان آوردن، به طوری که مردم فکر کنند که این حق است و حق را فقط با ایمان به ولی فقیه می توان شناخت.

عامل فتنه در بی بصیرتی افراد است

مسئول قرارگاه عمار افزود:‌ عامل فتنه در بی بصیرتی افراد است و باید توجه داشت که علم و بصیرت به معنای آگاهی است. بصیرت به دنبال مصداق شناسی است اما علم به شناخت کلی از مسائل اطلاق می شود. اگر می خواهیم بصیرت خود را بالا ببریم باید مصداق شناس باشیم. اگر ملت ایران می خواهد فتنه را از بین ببرد، لازمه آن بصیرت است و اگر زمان کافی برای کسب بصیرت نبود، ایمان به ولی منجی انسان و جامعه اسلامی می شود.

وی در پاسخ به سوال دیگری دباره نقش خواص در فتنه بیان داشت: خواص کسانی هستند که دارای بصیرت هستند اما عوام به افرادی اطلاق می شود که بصیرت ندارند و خواص باید نسبت به بصیر کردن عوام تلاش کنند و عوام نیز مطیع سخنان ولی فقیه شان باشند تا از گردنه های فتنه با سلامت بگذرند.

برخی در فتنه 88 در پازل دشمن حرکت کرده و برخی پازل گذار بودند

طائب در پاسخ به سوال دیگری با تشریح نقشه فتنه گران برای براندازی نظام اسلامی تأکید کرد: برخی در فتنه 88 در پازل دشمن حرکت کرده و برخی پازل گذار بودند اما اصل حرکت برای براندازی نظام اسلامی بود به طوری که برخی از این افراد از قبل هم می دانستند که رأی ندارند اما بر اساس یک طراحی از پیش تعیین شده در انتخابات شرکت کرده و تقلب را در دستور کار خود قرار دادند.

این استاد حوزه و دانشگاه یادآور شد: کسی این مسأله را مطرح کرد که نخست وزیر دوران امام بود و برخی را به شک انداخت که مگر می شود که این انسان دورغ بگوید و دقیقا همان فتنه زمان پیامبر(ص) در سال 88 پیاده گردید.

وی گفت: قطعا پازل گذار اصلی فتنه آمریکا و اسراییل بودند و فتنه 88 یکی از پیچیده ترین فتنه های تاریخ بود و این فتنه حاصل کار یک روز و دو روز نبود بلکه بر روی آن کار عمیق صورت گرفته بود.

ملت ایران باید به دنیا درس بصیرت را آموزش دهد

این کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد:‌ مقام معظم رهبری پس از فتنه سال 1388 فرمودند که ملت ایران باید به دنیا درس بصیرت را آموزش دهد زیرا در این فتنه، آنقدر دشمن سرمایه گذاری کرده بود که تصور نمی کرد مردم بتوانند مقابل آن بیاستند و حقیقتا نه دی نظام اسلامی را واکسینه کرد.

نرمش قهرمانانه مقام معظم رهبری دشمن را به مخمصه انداخته است

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره نرمش قهرمانانه مدنظر مقام معظم رهبری اظهار داشت: نرمش قهرمانانه رهبری از جنس صلح حدیبه پیامبر اسلام(ص) است و نرمش قهرمانانه مقام معظم رهبری دشمن را به مخمصه انداخته است و دشمن به هر طرف حرکت می کند، ضرر خواهد کرد و انشاالله پس از صلح حدیبه، فتح المبین ملت ایران رقم خواهد خورد.

طائب در پاسخ به سوال دیگری درباره رابطه ایران و آمریکا گفت: امام(ره) هیچگاه مذاکره با آمریکا را رد نکردند و بیان داشتند اگر این کشور آمد و تمام اموال ایران را پس داد و خواستار ارتباط برابر با جمهوری اسلامی شد، مذاکره خواهیم کرد و مقام معظم رهبری هم در حال رصد شرائط هستند که اکنون میزان قدرت ایران و آمریکا در کجا قرار دارد و باید در این مذاکرات نحوه صحبت کردن برابر بوده و آمریکا از خوی سلطه طلبانه خود دست بردارد اما مذاکرات ایران و آمریکا می خواهد این موضوع را ثابت کند که ایران به دنبال سلاح و بمب هسته ای نیست.

وی ادامه داد: در این مذاکرات سه موضوع به خوبی روشن می شود که اولا داستان هسته ای برای غرب بهانه است و ثانیا اگر امروز ایران تحریم است به خاطر بد حرف زدن ما نیست و ثالثا برای همه جهان حقانیت ایران و ظلم مستکبران مشخص خواهد شد.

این مسئول با انتقاد از برخی از مسئولین که معتقدند با حمله اتمی آمریکا به ایران سیستم دفاعی ما دچار مشکل می شود تصریح کرد: امروز بمب اتم کارایی ندارد و جوانان این مرز و وبوم در هشت سال دفاع مقدس با کم ترین امکانات دشمن را بر زمین زد.

مسئول قرارگاه عمار با اشاره به دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد گفت:‌ احمدی نژاد پدر همه را درآورد و با ماشینی که حداکثر سرعت آن 180 کیلومتر در ساعت بود، 200 کیلومتر می رفت و این سبب می شد که همه در این ماشین فشار زیادی را تحمل کنند.

فتنه فرهنگی به دنبال تغییر سبک زندگی اسلامی است

طائب در پاسخ به سوال دیگری درباره فتنه فرهنگی دشمن نیز اظهار داشت: فتنه فرهنگی رییس داخلی ندارد و مستقیما از مرکز فتنه یعنی آمریکا و اسراییل هدایت می شود که به دنبال تغییر سبک زندگی اسلامی و قطع ارتباط مردم با ائمه اطهار و دین است.

وی یادآور شد: دشمن بدون دلیل بر روی ماهواره و اینترنت سرمایه گذاری نمی کند و سعی دارد تا جوانان این مرز و بوم را بی حیا کند که اگر به این هدف برسد، دین دچار تزلزل می شود.

/212 27

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 330939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 65
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • م IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    29 2
    واقعا؟
  • عرشیا A1 ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    23 2
    انروزهایی که تمام و کمال از محمود حمایتهای محیرالعقول میکردید رو الان چگونه توجیه میکنید ؟
  • مصطفی IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    14 2
    صحنه ای از فیلم "جنگ جهانی زد" تصویر خارجی ، نیویورک : کامیونی از وسط خیابان با سرعت تمام حرکت می می کرد و یکی یکی ماشین های سواری که تو ترافیک بودند رو له می کرد و جلو می رفت ، تصویر داخلی ، کامیون : یک زامبی مدام در حال فشاردادن پدال گاز بود و خودشو به در و دیوار اتاق کامیون می زد و جیق های جهانی می کشید ، هیچی دیگه گفتی 200 تا یاد اون فیلم افتادم فکر کنم سرعت اون کامیونه هم 200 تا بود
  • سوخته IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    28 3
    حق را در درجه اول فقط با ايمان به خدا ميشود شناخت جناب طائب!
  • بهروز جلیلوند A1 ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    21 2
    نه بابا ...!؟
  • بی نام IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    35 2
    تا الان كجا بودي آقاي طائب. راه گم كردي. از اين طرفها
  • بی نام IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    62 1
    همه همین رو میگن ! اما چرا کسی تو اون 8 سال جلوشو نگرفت؟ !
  • بی نام IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    103 2
    البته پدر شما در نيومد بلكه پدر مردم از گراني در اومد
    • بی نام SE ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
      20 6
      فقط تقصیر احمدی نژاد بوده ؟؟؟؟
    • بی نام US ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
      12 5
      بی بصیریتی یک عده و سکوت شان و طرفداری از احمدی نژاد پدر ملت رو درآورد
  • بی نام A1 ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    39 2
    عجب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ببیی A1 ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    41 2
    شیخ ما چشم بسته غیب فرمودند؟! همیشه نوشدارو پس از مرگ سهراب !
  • بی نام IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    2 33
    درود بر تایب
  • پدرام SE ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    4 36
    دلمون بدجوری برای رئیس جمهور مردمیمون تنگ شده. یادش بخیر.
  • بی نام IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    3 6
    عجب !!!!!!
  • بی نام IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    42 2
    عجب!!!!قسم حضرت عباس را قبول کنیم یا دم خروس را؟
  • بی نام A1 ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    19 2
    دیگه دیره برای این اظهار نظرها
  • نرگس IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    22 4
    خدایی پدرهمه رو درآورد...
  • بی نام A1 ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    94 1
    تا ديروز كه رو قدرت بود خوب بود الان بد شد؟
  • بی نام A1 ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    15 2
    صبح بخیر..
  • بی نام A1 ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    27 1
    در 8 سال گذشته شما خواب تشریف داشتین؟؟؟ چرا اون زمان حرفی نمی زدید؟؟؟ چرا اون زمان اینقدر حمایت کردید؟؟؟؟
  • دولت آبادی A1 ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    88 1
    حمایتهایت از احمدی نژاد یادمون نرفته . تمام حرفهات ضبط شده . مدارکش هم موجوده . مردم رو چی فرض کردی ؟
  • کورباطن US ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    18 3
    پدر درآوردن یعنی چه؟ «در مصر باستان اگر کسی از کسی پولی وام می‌گرفت و بدهکار می‌شد ضمانت بدهی جسد مومیایی پدرش بود و اگر نمی‌پرداخت طلبکار حق داشت مومیایی پدر را بسوزاند. به این دلیل کسی که از نظر مالی بدهکار و ورشکست بود پدرسوخته نامیده می شد . پدر کسی را در آوردن هم به معنی در آوردن پدر مومیایی فرد بدهکار از تابوت میباشد. لغت نامه دهخدا» حالا شما بفرمائید احمدی نژاد پدر چه کسی را درآورد؟
    • يكي IR ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
      6 2
      داداش پدرمان كه هيچ، خودمان را هم دوهيچ، بلكه چندين نسل ايران را گور بگور كرد، و خاكسترش را به باد داد
  • سید US ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    8 3
    ازاظهارنظرهاتعجب نکنید آقای منتظری دادستان دادگاه هانیز قبلادولت قبل رادروغگوخوانده بود اینشاءالله درآینده صحبتهای بیشتری خواهیم شنید
  • بی نام IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    2 21
    اگه احمدی نژاد پدر همه را در آورده پس ...
  • کورباطن US ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    5 2
    سابقه استفاده پدر در آوردن در ایران: ریشه این اصطلاح در اصل به دوره صفویه بر میگردد که جسد ها را از قبر در می آوردند از جمله قبر ابونعیم اصفهانی را نبش کردند قبر ابوحنیفه کوفی را و مرقد عبدالرحمن جامی را ابتدا آتش زدند و سپس قبرش را نبش کردند .«تاریخ نگارستان، متن، ص: 362 ،قاضی احمد غفاری، کتابفروشی حافظ ،تهران و چند منبع دیگر منجمله : اسناد و مکاتبات تاریخى از تیمور تا شاه‏اسماعیل، متن، پاورقی ص: 406 ،عبدالحسین نوایی، بنگاه ترجمه و بنگاه ترجمه و نشر کتاب‏، تهران،ط1» - منبع لغت نامه دهخدا ذیل «پدر در آوردن» نظر یک کاربر.
  • حمید A1 ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    16 3
    همین اقای طائب که بعد ریس جمهورشدن احمدی نژا کلی تعریف وتمجید ازش کرده بود حالا این حرفا بهش نمیاد!
  • سیدمهدی موسوی IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    47 3
    جناب طائب این جوری بگید بهتره ما با کمک احمدی نژاد توانسیم پدر ملت ایران را در بیاریم و کاری که صدام طی 8 سال جنگ نتوانسته بود را به کمک برو بچ توی 8 سال به انجام رسانیدیم.
  • بی نام JP ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    67 1
    آقای طائب شما نبودی که میگفتی احمدی نژاد از یاران امام زمانه و شایسته ترین فرده و ....... ایشالا یه جایی جواب باید بدن یه عده
  • بی نام IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    51 0
    کاری که شما ازش توقع داشتید را انجام داد....
  • بی نام IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    49 2
    احمدی نژاد اصلا در سیاست رانندگی بلد نبود . همین شماها رانندگی سیاسی را دست این دیوانه سپردید و هی در مقابل نخبگان شیرش کردید .خدا را شکر که تو سرتان خورد
  • حامد IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    12 2
    نخیرجناب طائب ایشان با ماشینی که میشد حداقل با سرعت 70 کیلومتر رو به جلو حرکت کرد زده بود دنده عقب وگازشو گرفته بود
  • بی نام A1 ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    9 2
    جناب تائب باید با احترام عرض کنم اینجا هم انصاف را رعایت نکردید و با گفتن حرف دو پهلو سعی بر تطهیر احمدی نژاد دارید از یک جهت به مخاطب تفهیم میکنید که احمدی نژاد سرعت اعمالش بالا بود که کسی از این عمل بدش نمی اید و اینکه باید بفرماییدادم عاقل هیچگاه با این سرعت رانندگی نمیکند انهم در جاده کندوان اگر توجه داشته باشید دقیقا حرفها و اعمال احمدی نژاد هزینه ها را بسیار گرانتر کرد میز غذایی که برای ما چیده بودند اگر بفرض با یک میلیون تمام میشد او این میز را با سفارشهای غیر ضرور به ده میلیون افزایش داد چرا که هزینه همه سفر چند سال در جیب او بود و او تصمیم داشت حتی اگر بشود با قرض قول هم سفره انچنانی بچیند تا امثال شما به به و چه چه راه بیاندازید.
  • علی ام A1 ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    7 54
    دلم به حال ساده لوحانی میسوزد که با توپ آمریکا و اسرائیل در سال 88 بازی کردند و شکستند سختی هم خوردند. راستی خیلی جالب بود! طرف میزان رای که آورده از آرائ باطله کمتر بوده بعد اومده ادعای تقلب کرده!!! سال 88 رو میگم ها!
  • بی نام A1 ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    14 2
    اگر احمدی نژاد 200 تا میرفته چرا در زمان خودش او را جریمه نکردید.همه جای دنیا سرعت غیر مجاز جریمه دارد.
  • بی نام A1 ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    18 3
    نه اینکه خودت از اون بهتری
  • بی نام RO ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    2 34
    ای ول حاج آقا دمت گرم
  • بی نام A1 ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    12 3
    اقای طائب شما را بسیار علاقه مند به مسائل تاریخ اسلام میبینیم حال که همه مسائل پیش امده و جاری مملکت را با صدر اسلام قیاس میکنید یک جواب از شما میخواهیم چرا محمد ابوبکر با انکه مولا علی(ع) نیز او را محترم میشماردند اما در مناصب از او استفاده نکردند اما از میشائیل شوماخر وطنی ما که سرعت ماشینش حتی از درجه غیر مجاز امپرش هم رد میشده (به زعم شما)با همه هزینه هایی که به بار اورد باز مورد عنایت و حمایت قرار میگرفت تا شما هم امروز در ذل سخنانتان دریده گوییهای او را دلیلی بر فشارهای بین المللی نبینید و این همه فشار بر کشور را از بصیرت بالای دوستان لابد میدانید
  • بی نام A1 ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    28 3
    جناب آقاي طائب در گذشته اذعان داشته است که خودش همراه آقايان زاکاني، حسين فدايي، توکلي، باهنر و... احمدي نژاد را از اردبيل به پاستور آوردند. مشروح ماجرا را در آدرس زير بخوانيد: «چه کسانی آقای احمدی نژاد را از استانداری اردبیل به پاستور آوردند؟!» (( varsee.persianblog.ir/post/30 ))
  • بی نام IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    16 2
    چرا ازش حمایت کردید ؟
  • يه مامانه RO ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    18 2
    توتاحالاكجابودى؟
  • بی نام IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    44 2
    شما دیگه صحبت نکن که هر چی ملت میکشه از دست شما و حمایتهاتون از آقای احمدی نژاده. حافظه مون رو از دست ندادیم هنوز
  • بی نام A1 ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    30 2
    احمدی نژاد با سرعت 200 دنده عقب میرفت مشکل این است!!! مملکت را چندین و چندسال به عقب راند و وضعیت معاش مردم را به بدترین شکل و حتی بدتر از زمان جنگ رساند
  • مرتضی IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    46 3
    حالا بگین ببینیم بی بصیرت کیه؟؟؟؟؟
  • علی A1 ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    41 2
    الان یادت اومده ؟!!!!!!!!!!!
  • بی نام IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    63 2
    تو بزرگترین طرفدارش بودی و نگذاشتی کسی از او انتقاد کند. تو بیشتر از احمدی نژاد مقصر هستی
  • بی نام IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    78 7
    ما اصلاح طلب های بی بصیرت از 84 گفتیم احمدی نژاد کج راهه می رود، شما با بصیرت ها 91 فهمیدید...
  • بی نام EU ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    26 3
    خودت هم دست کم از احمدی نژاد نداری ، چرا حالا یادت افتاده؟
  • محمد EU ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    14 2
    به این می‌گن نمونه‌ی بارز یک تیتر زرد! عبارتی رو از متن کشیدی بیرون که در نگاه اول مفهوم دیگری از آن استنباط می‎شود!
  • محسن RU ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    46 2
    ایشون احیاناً همونی نیستن که عرض کرده بودن"سوريه استان سي و پنجم ماست و اگر دشمن به ما هجوم كند و بخواهد سوريه يا خوزستان را بگيرد اولويت با اين است كه ما سوريه را نگه داريم"
  • بی نام A1 ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    14 3
    حالا به این نتیجه رسیدید که احمدی نژاد پدر همه رو در آورد؟
  • یغما A1 ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    11 2
    امشب اینقدر دل گرقته بود دارم دیوانه مشم درسم تموم شده دنبال کار میگردم امدیم خونه کرایه کنم اجاره ها اینقدر بالا
  • هاشم A1 ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    3 34
    سلام از تحلیل دقیق و موشکافانه شما ممنون خداییش نفست حقه
  • ماهان آسیا گیل A1 ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    43 2
    اول شما پدر ملت را در آوردید بعد کسی دیگه شما خودتون فقط ادعا میشه اینجا همه منم منم میکنن
  • بی نام A1 ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    32 2
    4سال دیگه یادتون میفتاد حاج آقا!!!!!
  • بی نام A1 ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    27 3
    همين شماها بوديد كه تمام قد ازش دفاع مي كرديد
  • بی نام A1 ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    19 2
    صاحبان بصیرت بعدچهارسال به گفته های بی بصیرتها رسیدن یعنی اینها هنوزهم نفهمیدن که درکی ازمسایل ندارن
  • مسعود -ر A1 ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
    4 1
    بیچاره احمدی نژاد... حجت الاسلام جان چرا همون موقع این حرفارو نزدی؟!
  • سالاری US ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
    7 2
    حالا که مملکت را نابود کرد یادتان افتاده است . اون موقع که سرکار بود که چه چه و به به می کردید. خدا ازش نگذرد .
  • ali A1 ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
    0 4
    آقای حجت الاسلام شماچرا ؟
  • حج علی قشنگ IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
    4 8
    درود بر احمدی نژاد که در دو جبهه جنگید و پیروز شد 1-جبهه نفاق داخلی که فتنه 88 اوج ان بود 2-جبهه بیگانه که انرژی هسته ای نماد ان بود. با تشکر.
    • مریم A1 ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
      0 0
      آقا قبول نیست توتقلب کردی.خودت تنها ننوشتی کمک گرفتی.
  • ممسنی A1 ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
    5 2
    صبح بخیر
  • بی نام IR ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
    3 5
    ظاهرا یادتان رفته چه جوری چشم بسته از احمدی نژاد حمایت می کردید هر چند وی را قبول نداشتم ولی خیلی مرد بود ...