مهر نوشت:

منابع سوری از عملیات ویژه نیروهای ارتش علیه مخفیگاههای تروریستها در حلب و حومه دمشق و هلاکت سرکرده گروه تروریستی لواء النصر در تلبیسه و همچنین خنثی شدن نفوذ تروریستها از لبنان خبر دادند.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری سوریه(سانا)، نیروهای ارتش سوریه در چندین عملیات خود علیه تجمعات تروریستها در حومه دمشق، شماری از آنها را به هلاکت رسانده و سلاحها و مهمات آنها را هم منهدم کردند.
همچنین در روستاها و مناطق معاره الارتیق،المنصوره، مایر و حیلان در حومه حلب، تمام تروریستهایی که به ایجاد رعب و وحشت در میان مردم دست می زدند، به هلاکت رسیده و سلاحها و مهمات آنها هم منهدم شد.
نیروهای ارتش سوریه همچنین سرکرده گروه تروریستی موسوم به لواء النصر وابسته به جبهه النصره ملقب به ابوحمدو را در منطقه تلبیسه به هلاکت رساندند.
از سوی دیگر نیروهای ارتش سوریه، تلا ش دو گروه تروریستی مسلح برای نفوذ به محله های السید علی و العامریه را ناکام گذاشته و شمار زیادی از تروریستها را به هلاکت رساندند.
منابع سوری از هلاکت شماری از تروریستها در درعا و حومه ادلب و انهدام مهمات و سلاحهای آنها خبر دادند.
شبکه المیادین هم از تشدید درگیری میان گروه های مسلح در سوریه به ویژه میان داعش(گروه تروریستی موسوم به دولت اسلامی عراق و شام) و گروه موسوم به ارتش آزاد خبر داده است.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 330889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
    2 0
    جمع کنید این مسخره بازی ها رو ارتش ازاد ، ارتش ازاد !!!!!!!!!!!!! کدوم ارتش ازاد کدوم ازادی !!! اینا سوریه و هرچه ازادی اونجا بود رو نابود کردند چرا دست نمی کشند.
  • ملت ایران A1 ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
    3 0
    درود بر ارتش سوریه...درود بر حزب ا... لبنان ودرود بر ارتش عراق و درود بر سپاه قدس ایران.