تسنیم نوشت:

 ائتلاف مخالفان سوری حمایت کامل خود را از مبارزه مخالفان دولت سوریه با شبه‌نظامیان وابسته به القاعده در شمال سوریه اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاری فرانسه؛ جبهه ائتلاف ملی سوریه که اصلی ترین گروه مخالف دولت این کشور به شمار می‌رود امروز (شنبه) اعلام کرد که از مبارزه شورشیان با گروه‌های وابسته با القاعده در شمال این کشور حمایت می‌کند. این اظهارات پس از دو روز درگیری شدید میان معارضان سوری و شبه‌نظامیان افراطی  وابسته به القاعده مطرح شد.

ریاست این گروه در بیانیه‌ای گفت: "ائتلاف مخالفان سوری به صورت کامل از تلاش‌های عناصر وابسته به ارتش آزاد سوریه برای آزادسازی شهرهای مجاور به ظلم و ستم دولت اسلامی عراق و شام حمایت می‌کند."

درگیری داخلی میان مخالفان دولت سوریه به شدت افزایش یافته است. منابع خبری محلی در سوریه اعلام کردند که تعداد زیادی از تروریست‌های مسلح وابسته به گروه تروریستی داعش طی درگیری با گروه‌های تروریستی دیگر در حومه شمالی حلب و ادلب به هلاکت رسیده‌اند.

رامی عبد الرحمن مدیر مرکز دیده‌بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد که 36 تن از اعضای گروه تروریستی دولت اسلامی عراق و شام طی درگیری با گروه‌های تروریستی دیگر در حومه شمالی شهرهای حلب و ادلب کشته شده و بیش از 100 تن از آنان اسیر شدند.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 330788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =