تسنیم نوشت:

منابع خبری محلی در سوریه گزارش دادند، طی درگیری میان دو گروه تروریستی داعش و جیش المجاهدین دست‌کم ۳۶ تن از تروریست‌های دولت اسلامی عراق و شام به هلاکت رسیدند.
به گزارش العالم، منابع خبری محلی در سوریه اعلام کردند که تعداد زیادی از تروریست‌های مسلح وابسته به گروه تروریستی داعش طی درگیری با گروه‌های تروریستی دیگر در حومه شمالی حلب و ادلب به هلاکت رسیده‌اند.

رامی عبد الرحمن مدیر مرکز دیده‌بان حقوق بشر بحرین اعلام کرد که 36 تن از اعضای گروه تروریستی دولت اسلامی عراق و شام طی درگیری با گروه‌های تروریستی دیگر در حومه شمالی شهرهای حلب و ادلب کشته شده و بیش از 100 تن از آنان اسیر شدند.

از سوی دیگر گروه تروریستی "جیش المجاهدین" که به تازگی تاسیس شده علیه دولت اسلامی عراق و شام اعلام جنگ کرده است.

این گروه تروریستی اعلام کرده است تازمانی که داعش اعلام انحلال کرده و یا به دیگر گروه‌های تروریستی بپیوندد با آن مبارزه خواهند کرد.

همچنین نیروهای ارتش سوریه روز گذشته مواضع گروه های تروریستی گروهک موسوم به "لواء التوحید" در منطقه الصاخور، واقع در مرکز حلب را بمباران کردند.

از سوی دیگر شبکه روسیا الیوم به نقل از یک منبع نظامی ارتش سوریه گزارش داد که در این بمباران هوایی 40 تن از عناصر "لواء التوحید" در منطقه الصاخور حلب کشته شدند.

بنا به این گزارش، یگان های ارتش همچنین تجهیزات جنگی و خودروی های مجهز به دوشکای آنها را منهدم کردند.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 330784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
    8 44
    همچنین نیروهای ارتش سوریه روز گذشته مواضع گروه های تروریستی گروهک موسوم به "لواء التوحید" در منطقه الصاخور، واقع در مرکز حلب را بمباران کردند. به بمب هاتون بگید آدم های بیگناه رو نکشن
    • رند IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
      42 2
      باشه میگم..فقط بگم گی گفته!!
  • بی نام A1 ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
    53 1
    عجب شیر تو شیریه بالاخره کی با کی می جنگه