ایرنا نوشت:

 رییس دفتر مقام معظم رهبری گفت: نسبت به تحولات شگرف در زندگی و معیشت مردم در دوره ریاست جمهوری دکتر روحانی خیلی امیدوارم.

 حجت الاسلام و المسلمین محمد محمدی گلپایگانی شامگاه پنجشنبه در آیین کلنگ زنی مسجد ثامن الائمه(ع) و تقدیر از مسوولان و خادمان هیات های مذهبی کیش افزود: بیش از نیم قرن است که با دکتر روحانی آشنا هستم، از سال 1340 با یکدیگر در یک مدرسه طلبه شدیم و هم خرج و هم مباحثه بودیم و با یکدیگر به سفر می رفتیم از این رو شناخت خوبی از وی دارم .

رییس دفتر مقام معظم رهبری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مهمترین وظیفه حکومت اسلامی، حفظ و تامین دین مردم و پرورش نسلی متدین است و خدا را شکر می کنیم در زمانی زندگی می کنیم که شخص اول ما مجتهد و مرجع تقلید است.

محمدی گلپایگانی با برشمردن ویژگی های مقام معظم رهبری از جمله شب زنده داری و راز و نیاز شبانه ایشان با پروردگار وعدم توجه به زرق و برق دنیا گفت: محبوبیت ایشان را بارها نه تنها در بین مردم کشورمان در بین مردم دنیا مشاهده کرده ام و جا دارد بگویم که زندگی رهبری از زندگی مردم متوسط جامعه پایین تر است.

 وضعیت حجاب در کیش 

رییس دفتر مقام معظم رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور گسترده مردم جزیره کیش در ایام سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی و انعکاس تصاویر آن در رسانه ها اظهار کرد: عشق به امام حسین (ع) را در سیمای مردم کیش مشاهده کردم و مشاهده مراسم عزاداری شیفتگان ابا عبدا.. حسین (ع) در کیش من را منقلب کرد.

وی افزود: مردم کیش در این مراسم عشق و ارادات خود را به ائمه اطهار(ع) نشان دادند.

رییس دفتر مقام معظم رهبری با بیان این که مظاهر و ظواهر در کیش از نظر حجاب خیلی بهتر از تهران است، تاکید کرد: مردم کیش پایبند به ارزش های اسلامی هستند.

وی ادامه داد: مردم کیش متدین هستند و اگر ناهنجاری یا بدحجابی در این جزیره دیده می شود از مسافران است نه از مردم ساکن این جزیره.

/212 27


برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 330491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
    0 2
    مشک آنست که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید.
  • مهدي EU ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
    3 0
    ما هم خيلي اميدواريم به اقاي روحاني
  • بی نام A1 ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
    0 4
    اجازه بدین 6ماه بعد از توافقنامه بگذره بعد ببینید چه قراره بشه چه کلاه بزرگی غرب سرمون گذاشته
  • سید IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
    0 1
    با سخنرانی در 9 دی رییس جمهور من نا امیدشدم.
  • نوید IR ۰۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
    0 2
    امیدوار نباش