تسنیم نوشت:

منابع امنیتی لبنان با تایید خبر بازداشت رهبر گروه عبدالله عزام، از ارتباط وی با رئیس دستگاه اطلاعات عربستان سعودی پرده برداشتند.
به گزارش به نقل از العالم، منابع امنیتی لبنانی تاکید کردند که سازمان اطلاعات ارتش لبنان 5 روز پیش ماجد محمد عبدالله الماجد رهبر گروه موسوم به گردان‌های عبدالله عزام که حمله تروریستی به سفارت ایران در بیروت را به عهده گرفته بود دستگیر کرده اند.
منابع آگاه لبنانی در گفتگو با العالم تاکید کرده‌اند که در اطلاعات اولیه بدست آمده از ماجد الماجد معلوم شده است که وی با سازمان اطلاعات عربستان سعودی و بندر بن سلطان رئیس این سازمان در ارتباط بوده است.
این منابع اعلام کردند که دستگاه‌های اطلاعاتی ارتش لبنان عصر روز جمعه گذشته پس از زیر نظر گرفتن عبدالله ماجد وی را جاده الحازمیه به الفیاضیه دستگیر کرده‌اند.
شبکه ال بی سی لبنان نیز به نقل از منابع امنیتی بلندپایه اعلام کرد که عبدالله ماجد هم اکنون در اختیار سازمان اطلاعات ارتش لبنان است و بازجویی‌ها از وی ادامه دارد.
این در حالی است که ماجد‌الماجد همچنین متهم به انجام چند علمیات تروریستی در لبنان و خارج از آن و نیز حمله به ارتش در صیدا می‌باشد که ارتش لبنان تاکنون جزئیاتی در این باره اعلام نکرده است.
گفته می‌شود سرکرده گروه تروریستی عبدالله عزام با هویت سوری و نامی جعلی از طریق خاک سوریه وارد لبنان شده بود که پس از خروج از بیمارستانی در بیروت، در کمین نیروهای امنیتی ارتش لبنان گرفتار و توسط آنها دستگیر شد.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 330470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    7 0
    طرح یک شکایت رسمی از طرف ایران به شورای امنیت سازمان ملل ضروری است
    • بی نام A1 ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
      3 2
      فعلا که عربستان کشور دوست و برادر ما هست مصلحت نیس علیه اون اقدامی انجام بشه کلا تو سری خور شدیم تو این دولت پاک نکن خبر
  • بیسججی IR ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    1 0
    این اسرائیلی پست فطرت بندر به سلطان نیاز به گوشمالی حسابی دارد تا بار دیگر چنین غلطهایی نکند