۰ نفر
۱۱ دی ۱۳۹۲ - ۰۶:۱۱

ایسنا نوشت:

نخست وزیر عراق از سیاستمداران این کشور خواست تا با اتخاذ مواضع حکیمانه درخواست‌ها برای استعفا از دولت و عقب نشینی از پارلمان را کنار بگذارند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از سایت صوت العراق، نوری المالکی نخست وزیر عراق اعلام کرد سیاستمداران این کشور باید مواضع حکیمانه در خصوص حوادث جاری در عراق اتخاذ کرده و افکار منتشر شده در خصوص استعفا از دولت و یا خروج از پارلمان را کنار بگذارند.

وی در ادامه افزود: باید از هر گونه موضعی که ممکن است در راستای افکار القاعده و تروریست‌ها در عراق باشد دوری کرد. ما از تمام وزارتخانه‌ها می‌خواهیم تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات مطلوب به کار بگیرند.

المالکی همچنین تاکید کرد: خطاب من به ساکنان استان الانبار که شاهد تحصن بوده، است. دولت در قبال این مسئله از خود صبر و تحمل نشان داده است و تلاش کرده تا درخواست‌های مشروع آنها را محقق کند. ما شاهد گذشت یک سال از آغاز این تحصن در استان الانبار بودیم. بسیاری از شیوخ عشایر و روحانیون عراقی از ما درخواست کردند که برای از بین بردن گروه‌های تروریستی در این استان که از شرایط به وجود آمده سوء استفاده می‌کردند وارد عمل شویم.

وی در ادامه افزود: ما نیز برای احترام گذاشتن به درخواست‌های این افراد وارد عمل شده و این منطقه را پاکسازی کردیم بدون آنکه اجازه بدهیم درگیری‌هایی رخ دهد.

المالکی همچنین تاکید کرد: ما باید از دستاوردهای نیروهای مسلح در از بین بردن پایگاه‌های القاعده با افتخار یاد کنیم و تمام مردم عراق باید با سربلندی از این مسئله یاد کنند چرا که نیروهای مسلح از آنها حمایت می‌کنند.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 330263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
    0 7
    المالکی السقوط
    • كرم A1 ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      0 0
      وحشيهاي تكفيري نزديك ميشوند