ایسنا نوشت:

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان دشمنی های آمریکا از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون، گفت: بمب هسته‌ای بهانه است و هدف اصلی آنها سقوط نظام اسلامی ایران است.

 آیت الله سید "احمد خاتمی" شامگاه دیروز(دوشنبه) در مراسم عزاداری و سوگواری شب رحلت نبی مکرم اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در جمع مردم روستای ده زیار کرمان با اعلام این‌که بارها از طرف مقامات جمهوری اسلامی ایران گفته شده است که داشتن بمب هسته ای با دین ما که اسلام است سازگاری ندارد، خاطر نشان کرد:‌ باز می گویند که اعتماد سازی کنید، اما ملت ما آگاه است که این حرف ها همه بهانه است.

وی تصریح کرد: آمریکات بدنبال منافع خودش که از سال 1332 تا 1357 که انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی رسید است و اصرار دارد که شما راه را باز کنید تا من دوباره غارتگری و دزدی را مانند همان سال ها، از کشورتان شروع کنم.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: آمریکا می خواهد این استقلالی را که شما مردم بواسطه مجاهدت ها، فداکاری ها، سختی ها و خوان شهیدانتان به دست آورده اید را به غارت ببرد و بگوید این هم از اسلامی که از آن دم می زدید.

وی در جمع مردم روستای ده زیار کرمان تنها راه پاسداری از انقلاب اسلامی را فرهنگ مقاومت عنوان کرد و افزود: مقاومت هزینه دارد، اما میوه شیرین آن عزت و سرافرازی است.

خاتمی با بیان این‌که به فضل الهی ملت ایران با رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای در برابر توطئه های شوم دشمنان اسلام چه خارجی و چه داخلی پیروز می شود، خاطر نشان کرد: ‌این تحریم ها برای ملت ما اثری ندارد و خودشان می دانند که اگر اثر داشت در طول این سی و پنج سال انقلاب اثر می گذاشت.

وی ادامه داد: تحریم های علیه کشور ما در وهله اول برای خودشان فلج کننده است و اقتصاد کشورهای خودشان را ضعیف نموده است.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه ملت مسلمان ایران با تاسی از فرهنگ غنی عاشورا هیچگاه ذلت را نخواهند پذیرفت، به مذاکره کنندگان هسته ای هشدار داد: آمریکا بهانه های مختلفی دارد که مسلمانان را متفرق کند انها می خواهند که از سوریه و حزب الله لبنان حمایت نشود.

وی تاکید کرد: هدف نهایی آمریکا سقوط نظام اسلامی است و ملت مسلمان ایران از اسلام و اعتقادات اسلامی خود کوتاه نمی آیند.

/212 27

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 330189

برچسب‌ها