ایسنا نوشت:

مدیرعامل بنیاد تعاون سپاه با بیان اینکه "نظام در جریان فتنه 88 مظلوم واقع شد"، گفت: نهم دی به تعبیری به طرح‌ها و نقشه‌های دشمنان برای براندازی نظام ولایی در ایران اسلامی مهر باطل زد.

پرویز فتاح صبح امروز در تجمعی که در به مناسبت 9 دی در ارومیه برپا شده بود، اظهار کرد: تبیین درس‌ها و عبرت‌های حماسه نهم دی مستلزم شناخت عمقی این حماسه است. مردم از اقشار مختلف در این حماسه حضور پیدا کردند تا عمق دین‌مداری و ولایت‌محوری خود در حمایت از ارزش‌های انقلاب را به رخ دشمنان نظام بکشند.

وی، نهم دی را مصداق عینی امر به معروف و نهی از منکر دانست و اضافه کرد: در فتنه 88 مردم با همه اعتقاد و باورشان و با نیت خالص به صحنه آمدند و پیامشان را به درستی و با شهامت کامل به دنیا اعلام کردند. بعد از خلق حماسه مردمی در اثبات وفاداری به آرمان‌های نظام و رهبری تحلیل‌ها به شدت عوض شد و دشمنی که تا دیروز هلهله می‌کرد و از جسارت خود بر اعتقادات و باورهای عاشورایی مردم خشنود بود و علیه اصل ولایت شعار می‌داد، بعد از 9 دی، خود را در رویارویی با این ملت ناکام و بازنده دید.

مدیر عامل بنیاد تعاون سپاه در ادامه با اشاره به مهم‌ترین شاخص‌های دولتمرد اسلامی، صعه صدر را مهم‌ترین شاخص برشمرد و اظهار کرد: مهم‌ترین عاملی که موجب شد انقلاب و نظام اسلامی از بحران فتنه هوشیارانه و با بصیرت عبور کند، بدون شک صعه صدر مثال‌زدنی رهبری معضم انقلاب در برخورد با فتنه‌گران بود.

فتاح با بیان اینکه "در 9 دی حقانیت نظام و انقلاب اسلامی با پشتوانه مردمی آشکار شد"، بر ضرورت رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی رقبیان انتخاباتی تاکید کرد و گفت: ما معتقدیم که در هر انتخاباتی چه پیروز باشیم و چه بازنده، باید اخلاق‌گرا باشیم و اگر پیروز نشدیم پیروزی را به کاندیدای منتخب تبریک بگوییم.

وی با تاکید بر اینکه "ملت ایران هیچ‌گاه تعرض و جسارت فتنه‌گران به ارزش‌ها و باورهای اعتقادی خود را نمی‌بخشند"، تصریح کرد: نظام ممکن است از روی رأفت اسلامی و مِهر، یک روز فتنه‌گران را ببخشد، اما ظلم وارد شده به نظام و امت را هرگز فراموش نخواهد کرد. دشمن در 9 دی زخم عمیقی از ملت ایران خورده است به همین دلیل ساکت نخواهد نشست؛ چراکه دشمن فعال و همواره در فکر انتقام جویی است، بنابراین خواست ما از مسئولان تیم مذاکره‌کننده این است که با بصیرت باشند، به دشمن اعتماد نکنند و دشمن‌شناس باشند.

فتاح با اشاره به اینکه مقاومت و پایداری ملت ایران دلیل ناکارآمدی تحریم دشمنان است، افزود: اگر می‌خواهیم معامله کنیم باید این معامله در شأن و عظمت ملت ایران و نظامی که می‌خواهد عالم را فرماندهی کند، باشد.

مدیرعامل بنیاد تعاون سپاه در پایان با اشاره به عبرت گرفتن از اوضاع مصر و ترکیه که به گفته وی، نتیجه اعتماد بیش از حد سران این دولت‌ها به ابرقدرت‌های غربی است، گفت: کسی که دل در گرو دشمن و استکبار جهانی بدهد، سرانجامی جز این نخواهد داشت.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 330133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    97 15
    مذاکره کننده ها فقط هرطور خودشون صلاح ميدونن عمل کنن، اين خواست مردمه
  • امیر A1 ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    18 2
    آقای فتاح ضمن احترام برای شما چون انسان با اخلاقی هستید ولی خداییش علیرغک اینکه در زمان احمدی نژاد از بستگان ایشان بودید چرا یکبار به تیم مذاکره کننده توصیه نفرمودید که طوری بد عمل نکنند که اینهمه قطعنامه علیه ایران صادر بشه که تیم مذاکره کننده و مردم و ملت انقدر به دردسر و هزینه بیفتند که تازه تحریم های قبلی زمان تیم مذاکره کننده را برداردو هزینه سنگین آن به دوش ملت و تیم جدید بیفتد؟
  • طرفدار ظریف A1 ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    7 57
    من آقای فتاح را دوست دارم.
  • عادل IR ۰۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
    11 2
    جناب فتاح عزیز چون جنگ و جبهه دیده ای خاطرت برای ما عزیز هست بگذارید دولتی که بر اساس خواست عموم نه بر اساس موج سواری و احزاب بوجود امده به کارشان ادامه دهدو می دانید که مذاکرات هسته ای زیر نظر مقام معظم رهبری است پس شما چرا بر این طبل باطل می کوبیدو چند گانگی در مملکت راه می اندازید