۰ نفر
۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۰

ایرنا نوشت:

جنگنده ارتش سوریه امروز (دوشنبه) سه موشک به سوی یک منطقه مرزی شرق لبنان شلیک کرد. پایگاه اطلاع رسانی لبنانی « النشره» محل اصابت این سه موشک را بین « راس بعلبک» و منطقه « عرسال» اعلام کرد.

براساس گزارش دیگر النشره یک بالگرد ارتش سوریه هم قبل از این سه موشک به سمت منطقه عرسال در شمال شرق لبنان شلیک کرده بود.

این موشک ها به « خربه داود» از روستاهای اطراف عرسال اصابت کرده است. النشره اعلام کرده که ارتش لبنان به سوی بالگرد سوری تیراندازی کرده است.

خبرگزاری ملی لبنان نیز گزارش داد که یک جنگنده ارتش سوریه در حال پرواز در مناطق مرزی دو کشور است و یگان ضد هوایی ارتش لبنان به سوی آن آتش گشوده است.

تروریست های تکفیری از مناطق مرزی سوریه و لبنان از جمله شهر عرسال برای حمله به سوریه استفاده می کنند.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 330084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    2 6
    اصلا شاید هواپیما مال اسرائیل باشه و اومده رنگش کرده . هواپیماهای سوریه مال روسیه هستش و روسیه روابطش با اسرائیل خیلی خیلی خوبه . پس دور از ذهن نیست اسرائیل برای درگیر کردن سوریه و لبنان از این کارها بکنه . اسرائیل به فکر کشور مردمشه . مثل ما نیست که فکر بورکینافاسو و عربستان و عراق و لبنان و سوریه و زنگبار باشیم که . البته بماند ما به دلایل استراتژیک یکمی باید از 4 تا کشور حمایت کنیم و اونجاها نیرو داشته باشیم .
  • بی نام A1 ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    8 3
    عربستان کمک سه میلیارد دلاری بدجوری ارتش لبنان رو تحریک کرده ارتشی که تا دیروز نقش هویج له شده داشت الان سلیک هم می تونه بکنه