۰ نفر
۹ دی ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۸

تسنیم نوشت:

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و انگلیس گفت: "جک استراو" در رأس یک هیئت پارلمانی ۴ نفره در روز سه‌شنبه هفته آینده، ۱۷ دی به تهران می‌آید.

عباسعلی منصوری آرانی رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و انگلیس با اشاره به زمان دقیق سفر هیئت پارلمانی انگلیس به تهران، گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، "جک استراو" به همراه هیئت پارلمانی انگلیس و ایران در رأی هیئتی 4 نفره در روز سه‌شنبه هفته آینده، 17 دی به تهران می‌آید.

وی افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، 2 تن از نمایندگان حزب کارگر و نیز 2 تن از نمایندگان حزب محافظه‌ کار مجلس انگلیس، "جک استراو" را در این سفر همراهی می‌کنند.

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و انگلیس در ادامه اظهارداشت: برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا این هیئت پارلمانی اقامت 3 روزه در تهران داشته باشند. البته قرار است این هیئت پارلمانی دیداری از اماکن تاریخی و مذهبی شهر اصفهان نیز داشته باشند.

منصوری‌ آرانی خاطرنشان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است این هیئت پارلمانی انگلیس دیداری با بنده، رئیس مجلس و رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس داشته باشند.

17219

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 330014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    5 16
    بزنینش جرثومه فساد رو
  • بی نام IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    10 3
    اون موقع میخواستن با گوجه بزنن حالا التماس میکنیم
  • بی نام IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    13 3
    آخ جوووووون!!! بعضيا بد جوري الان دارن مي سوزن !
  • بی نام A1 ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    9 3
    این بروجردی رییس کمیسیون منیت مجلس چی کارست که با هر کی میاد ملاقات داره آخرش هم ازشون بد میگه
  • گنجی پور IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    8 12
    ایشان می اید که چه بکند؟ ایشون بدون شک جاسوس قسم خورده و دشمن مااست
  • حقیقت گو IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
    5 5
    متاسفانه این آقایون غربی وقتی کاره ای هستند اقدامات ضد ایرانی خودشون رو انجام می دن و وقتی می شن " مقام اسبق" تازه یادشون می افته که باید به اشتباهات و اقدامات غیر منطقی شون علیه ایران اشاره بکنند. فقط نکته اش اینه که دیگه اون موقع کاره ای نیستند که بخواهند "در عمل" کاری بکنند و همه چیز در حد حرف باقی می مونه!!! مسئولین ما هم ساده، سریع بدون توجه به سابقه ی طرف در ضدیت "عملی" با مردم ایران سریعا پذیرای حرف های قشنگ قشنگ آقایون بازنشسته هستند و واسه شون فرش قرمز هم پهن می کنند!!! اگر راست می گید کاری بکنید که مقامات فعلی انگلیس بیان حرف هایی را که استراو در مصاحبه با بی بی سی زد تایید کنند و گرنه بدانید این بازی ها همه اش نقشه ی روباه پیره
  • بی نام A1 ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    0 0
    مهمان نوازی از سنت انبیاست چه دوست چه دشمن چه جاسوس بس کنید تورو خدا همین کارارو کردیم امروز همه از ما می ترسن و دوست ندارن با ما رابطه برقرار کنن البته الان کمی متفاوت شده تو این دولت ولی در کل فرهنگم چیز خوبیه...