ایسنا نوشت:

در پی پرتاب دو فروند موشک از اراضی لبنان به شمال اراضی اشغالی، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ضمن متهم کردن دولت لبنان اعلام کرد: در صورت تکرار این اقدام از سوی لبنان، واکنش اسرائیل دندان شکن خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از سایت اینترنتی النشره، موشه یعالون، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ضمن تهدید دولت لبنان به واکنش نظامی شدید در صورت شلیک موشک‌های دیگر به اراضی اشغالی، دولت لبنان را مسئول این اقدام دانست.

وی در ادامه افزود: به عقیده ما دولت و ارتش لبنان مسئول شلیک موشک‌ها و اتفاقاتی که در خاک این کشور می‌افتد هستند. ما از حوادثی که امروز اتفاق افتاد به سادگی نمی‌گذریم و اگر لازم شود ارتش اسرائیل واکنشی دندان شکن‌تر از واکنش امروز به دولت لبنان نشان می‌دهد.

تلویزیون رژیم صهیونیستی امروز اعلام کرد که دو فروند موشک از اراضی لبنان به سمت شمال اراضی اشغالی پرتاب شده است که این موشک ها هیچ تلفات جانی به دنبال نداشت.

در همین راستا بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در آغاز جلسه امروز کابینه این رژیم نسبت به پاسخ نظامی و سریع ارتش اسرائیل به حمله موشکی امروز از اراضی لبنان متعهد شد و اعلام کرد: دولت لبنان مسئول این اتفاقات است و اسرائیل ادامه چنین وضعیتی را نمی‌پذیرد.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 329888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
    2 2
    بهانه لازم جهت لشکر کشی اسراییل به لبنان و درگیر کردن حزب الله به جنگ با ارتش اسراییل و غفلت آن از نبردهای سوریه که به مرحله تعیین کننده ای رسیده است توسط ایادی برخی از دولتها که از اوضاع جبهه سوریه ناراضی هستند در حال فراهم شدن است.