۰ نفر
۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۵

ایرنا نوشت:

طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت پس از جلسه مشترک امشب طراحان این استیضاح با «محمدرضا نعمت زاده» منتفی شد.
محسن بیگلری یکی از طراحان استیضاح و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی شامگاه شنبه پس از پایان جلسه مشترک نمایندگان با نعمت زاده در دفتر کار وی، افزود: «استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت فعلا منتفی شده است.»

نماینده مردم سقز در مجلس شورای اسلامی افزود: در جلسه ای که امشب با وزیر صنعت، معدن و تجارت داشتیم، همه مشکلات خود را مطرح کردیم و آقای نعمت زاده در تمامی موارد حق را به ما داد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آقای نعمت زاده انسان بزرگواری است و در زمان رای اعتماد نیز از موافقانش بودم ولی متاسفانه زیرمجموعه وی تاکنون خوب عمل نکرده اند.

بیگلری اظهار داشت: قرار شد وزیر صنعت، 16 محور استیضاح را ظرف یکی دو هفته آینده حل کند و از این رو، طراحان استیضاح به این نتیجه رسیدند که طرح استیضاح دو هفته مسکوت بماند.

وی در عین حال گفت: چنانچه آقای نعمت زاده مشکلات را نتواند حل کند، طرح استیضاح وی از سر گرفته خواهد شد.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی روز شنبه از تشکیل نشست مشترک نمایندگان مجلس با وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد و گفت: دعوت امروز ما از سوی معاون پارلمانی به نیابت از وزیر صنعت، معدن و تجارت انجام و از ما خواسته شده است که در این جلسه عمده مشکلاتمان را بیان کنیم.

نماینده مردم سقز در مجلس شورای اسلامی گفته بود که 40 نماینده طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت را امضا کرده اما هنوز این طرح استیضاح را تقدیم هیات رییسه مجلس نکرده اند.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس همچنین گفته بود که چنانچه در نشست مشترک خود با وزیر صنعت به نتیجه نرسیم، احتمالا طرح استیضاح را فردا (یکشنبه) تقدیم هیات رییسه مجلس خواهیم کرد.
/ 27212

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 329765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    24 16
    روتون نشده بعد از 4 ماه استیضاح کنین ................ چند وقته دیگه آبرو داری میکنیین بع دوباره استیضاح
  • علی IR ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    آقای بیگلری عزیز بنده از حوزه انتخابیه دیگری هستم ولی از اینکه موارد و مشکلات مردم را دنبال می کنید و پیگیر هستید حتی تا حد استیضاح وزیر از شما متشکریم ولی می دانید که هنوز افراد و نیروهای ( مدیران رده بالا ) دولت قبل در راس کارند و وزیران بدلیل تعویض آنها از سوی نمایندگان در فشار لذا یک فکری به حال این موضوع بکنید که این مدیران نالایق قبلی که مردم فقط به خاطر عدم کارآیی و بی کفایتی بعضی از آنها(بیشترشان) به آقای روحانی رای دادند از صحنه مدیریت کنار بروند و دست وزیران در این رابطه باز باشد به خدا این بهانه تا آخر در دست وزیران خواهد ماند و حق هم دارند . چون در بعضی از مواقع متاسفانه در امورات کارشکنی می شود و موجب نارضایتی مردم شریف از نظام می شود .
  • بی نام IR ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    2 0
    کارت هدیه داده دیگه.البته خواسته هاشون شخصی بوده چون اینا هیچوقت برا مردم کار نکردن. اقای نعمت زاده هم با رانت خودرو سازها وبالا بردن تعرفه ماشین های خارجی هدیه نماینده ها رو میده خاک برا ما کمه
  • علی IR ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    2 0
    واقعا به خاطر زحماتتون خدا مرتضوی رو براتون نگه داره...
  • بی نام RO ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    6 0
    كاش مجلس فقط يه بار اونم به صورت كاملا نمايشي به دولت قبل هم دندان نشان ميداد
  • بی نام IR ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    5 0
    نمایندگان مجلس نماینده مردم نیستند نماینده یک نفرند خبرآنلاین جرات داشته باش!
  • بی نام A1 ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    15 0
    جناب وزیر در مورد قیمت گران خودرو داخلی چه نظری دارند آیا همچنان سنگ خودرو ساز یکه تاز را به سینه میزند !؟ کی باید از حق مردم دفاع کند مردم نیاز به خودرو دارند و با این قلدری 2 خودرو ساز چه باید بکنن؟
  • بی نام A1 ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    حیف
  • حسين US ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
    7 0
    نمايندگان ملت ، منتظر حكم اخراجتون از جانب مردم در انتخابات بعدي باشيد ... حالا هي تهديد به استيضاح كنيد ... شماها همون هايي هستيد كه بد بختي مردم رو ميديد و با ته مونده ليوان آب احمدي نژاد خودتون رو تبرك ميكرديد ... شما لكه ننگيد كه عمر سياسيتون به زودي تموم ميشه ... خبر جان شما مجازي مثه هميشه كامنت من رو تاييد نكني ...
  • بی نام A1 ۰۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
    4 1
    شايد به استعفاي معاون وزير هم ربط داشته باشه؟
  • سید مرتضی A1 ۰۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
    0 0
    نکته جالب اینجاست: "قرار شد وزیر صنعت، 16 محور استیضاح را ظرف یکی دو هفته آینده حل کند."، فقط می دونم که تورم کالا که یکی از 16 محور بود رو نمی تونن تو 2 هفته آینده حل کنند. ایشالله برای مجلس بعد، نمایندگان اصلاح طلب رو می فرستیم مجلس تا از حقوق مردم دفاع کنن.
  • محمدرضا A1 ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
    2 3
    استیضاح باید زود صورت بگیره. مردم منتظرن
  • ناشناس IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
    0 2
    چون جناب آقای نعمت زاده صنعتگر می باشد بایدکنار برود ویک نفر بی لیاقت وارد میدان شود واقعا جای سئوال است !!!!!!؟؟؟؟؟؟؟