ایسنا نوشت:

نائب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: اقتصاد مقاومتی، کمترین هزینه و بیشترین تولید را دارد.
حجت‌الاسلام و المسلمین محمد حسن ابوترابی در کنگره 980 شهید کارگر استان مازندران به صبر در مسائل اقتصادی اشاره و اظهار کرد: مقصود رهبری از اقتصاد مقاومتی این است که ما هزینه‌های جاری را کاهش دهیم ولی آن‌چه در سال‌های اخیر شاهد آن هستیم افزایش هزینه‌های جاری است که این مساله با اقتصاد مقاومتی سازگاری نداشته و نشان از عدم اراده استوار در ایجاد اقتصاد مقاومتی است.
ابوترابی‌فرد افزود:‌ صرف منابع کشور در امور استخدام‌ها و پرداخت‌های بی‌حساب، به تولید نخواهد رسید. منابع کشور، محدود است. اقتصاد مقاومتی، کمترین هزینه و بیشترین تولید را دارد. منابع باید منجر به ایجاد اشتغال و تولید شود و هزینه‌های اداره کشور باید به حداقل ممکن کاهش یابد.
وی با بیان این‌که «باید در مذاکره اهل صبر باشیم» افزود: قدرت ما اقتدار رهبری و حماسه خرداد 92 است و ما باید با اقتدار بر میز مذاکره حضور پیدا کنیم.
وی خطاب به حاضران اظهار کرد: از نمایندگان و دولتمردان خود بخواهید تا با توجه به منابع محدود کشور بهترین مدیریت را در مسائل اقتصادی، اشتغال و ...داشته باشند.
/212 27

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 329431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سنگسر IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
    2 0
    حاج آقا شكمتون سيره ؟! مشكل دوا و درمان و سير كردن شكم زن و بچه هم نداريد ! افزايش حقوق كه منفي شده ! تو خونه بچه دم بخت بيكار هم ندارين ! بايد از اين حرفها بزنيد ! تو هم خبر مرد باش و درج كن !