خبرگزاری فارس:

رئیس سازمان پزشکی و بیولوژیکی روسیه اعلام کرد تحقیقات درباره مرگ «یاسر عرفات» نشان می‌دهد او به مرگ طبیعی از دنیا رفته و هیچ گونه مواد سمی در بدنش یافت نشد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، رئیس سازمان پزشکی و بیولوژیکی روسیه اعلام کرد که تحقیقاتش درباره مرگ «یاسر عرفات» رئیس سابق تشکیلات خودگردان فلسطین، وجود هیچ‌گونه ماده سمی رادیواکتیو در بدن عرفات را نشان نمی‌دهد.

خبرگزاری‌های دولتی روسیه به نقل از «ولادیمیر اوبا»، رئیس سازمان پزشکی و بیولوژیکی دولت فدرال روسیه گزارش کردند که تحقیقات نشان می‌دهد که مرگ عرفات که 9 سال پیش به وقوع پیوست، طبیعی و نه به واسطه مواد سمی و رادیواکتیو بوده است.

تیم محققان فرانسه،سوئیس و روسیه دعوت شده بودند تا بررسی کنند که آیا پلونیوم که یم ماده کمیاب و بسیار سمی است، در مرگ عرفات در بیمارستان نظامی فرانسه در سال 2004 نقشی داشته یا خیر.

این اظهارات در حالی مطرح شده است که فلسطینیان برای مدت‌ها مظنون بوده‌اند که اسرائیل با مواد سمی عرفات را مسموم کرده است ولی رژیم صهیونیستی منکر این امر شده بود.

گزارش آزمایشگاه سوئیس حاکی از آن بوده است که عرفات احتمالاً با پلونیوم مسموم شده است اما تحقیقات فرانسه چنین مسئله‌ای را رد کرد.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 329425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
    32 2
    امان از خرس که همیشه چهره یک روباه را داشته است
  • بی نام GB ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
    27 1
    این یاسر عرفات همون کسی بود که یک هفته بعد از انقلاب وارد ایران شد و گفت برای آمدن به ایران له له میزده . همین مرد یک هفته بعد از تجاوز صدام به ایران له له زنان به بغداد سفر کرده و چنان صدام را بخاطر زنده کردن نبرد قادسیه گرم در آغوش گرفته بود که نزدیک بود تب کنه . وقتی هم مرد میلیاردها دلار "پول هرگز معلوم نشده از کجا بدست امده" رو برای همسر نازنینش به ارثیه گذاشت !
    • مردم ایران IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
      11 1
      احسنت هزاران مثبت گل گفتی اینم اضافه کنم که اولین خائنی بود که به صدام بخاطر اشغال کویت تبریک گفت و از اون خون آشام ستایش کرد بر روحش لعنت آدم کثیفی بود .
  • اشكان A1 ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
    19 1
    دوستان عزيز الان ميشه بفرمائيد اين عربها چي جون ما ميخوان و آقايان چرا دست از سر فلسطين بر نمي دارن چرا پولاي ما رو ميدن به اين وهابي ها.اين همه پول و امكانات دادن به خالد مشعل خوب جواب ما رو داد حرف كي رو باور كنيم الان فلسطيني ها دارن مردمو تو سوريه قتل عام مي كنن سفارت ايرانو تو لبنان سه تا فلسطيني فرستادن رو هوا ، ياسر عرفات وقتي گور به گور شد هزاران ميليارد دلار براي هفت يا هشت زنش به ارث گذشت،از خواب بيدار شيددددددددددددددد