تسنیم نوشت:

 رئیس"جنبش فلسطین آزاد" اعلام کرد که در انتخابات ریاست جمهوری سوریه از دولت کنونی حمایت کرده و در تبلیغات آن مشارکت خواهد کرد.
به گزارش الحدث، یاسر قشلق رئیس جنبش فلسطین آزاد اعلام کرد که تبلیغات انتخاباتی بشار اسد رئیس جمهور سوریه برای شرکت در انتخابات سال 2014 آغاز شده‌ است.

قشلق اعلام کرد که پس از تحقیق و بررسی فراوان طی ماه‌های گذشته تصمیم گرفتیم تا با استفاده از کلیه امکانات خود از بشار اسد در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو حمایت کرده و در تبلیغات انتخاباتی وی مشارکت داشته باشیم.

وی از بشار اسد به عنوان مردم اول مقاومت در منطقه یاد کرده و تاکید کرده است که جنبش فلسطین آزاد تبلیغات انتخاباتی بشار اسد را با عنوان "پاسخ وفاداری با وفاداری" آغاز می‌کند تا پاسخی باشد به وفاداری سویه به فلسطینیان.

قشلاق تاکید کرد که "پاسخ وفاداری با وفاداری" به نشانه پاسخ به وفاداری سوریه و کلیه خدمات این کشور به فلسطین طی ده‌ها سال گذشته، پشتیبانی از مقامت مردم فلسطین و پناه دادن به آنان در داخل سوریه می‌باشد.

در پایان قشلق اعلام کرد که جنبش فلسطین آزاد امیدوار است تا سوریه مانند گذشته قدرت و یک‌پارچگی خود را به دست آورده و بر دسیسه جهانی علیه خود پیروز شود.

از سوی دیگر محمد حسنین هیکل متفکر و نویسنده برجسته عرب هفته گذشته طی مصاحبه با شبکه "سی بی سی" اظهار کرد که بشار اسد در انتخابات آینده سوریه شرکت کرده و بدون هیچ‌گونه تقلبی پیروز آن خواهد بود.

هیکل در این خصوص توضیح داد که دولت بشار اسد در حقیقت قدرتمندتر شده‌ است و پس از تغییر چهره معارضان از گروه‌های مردمی و مخالف به القاعده و گروه‌های تکفیری مواضع کشورهای غربی نیز نسبت به آن تغییر یافته است.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 329066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 18
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • انتی بشار A1 ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
    38 15
    ایندفعه با چند درصد ارا برنده میشه ؟180 درصد یا 1800 درصد ؟ اگه اینی که بشار اجرا میکنه انتخاباته پس لعنت بر هر چی انتخابات .
    • بی نام IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۴
      13 8
      از انتخابات امریکا که بهتره دو نفر که هیچ اختلافی در غارت مردم به نفع سرمایه دارها ندارند میزارند بعد برای مردم انتخابش هم می کنند!!! اگه انتخابات اونی که امریکا اجرا میکنه نبودش خیلی خیلی بهتره
  • بی نام A1 ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
    11 12
    پس از تحقيق و بررسي به اين نتيجه رسيدن كه از بشار اسد حمايت كنن!! واقعا جالبه
  • port IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
    38 21
    جالبه از یه طرف داره روی شهرها بمب میریزه و زن ها و بچه هارو میکشه و از طرف دیگه تو همون جاها می خواد تبلیغات بکنه
  • بی نام A1 ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
    16 10
    مطمئنید که این گروه فلسطینیه ؟ به نظر میرسه زیر مجموعه اون گروه لبنانیه !!!!!!!!!
  • بی نام IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
    27 8
    چند سال پیش اسد انتخاباتی بدون حضور رقیب برگزار کرد که در آن 99 درصد مردم به ریاست جمهوریش آری دادن.
  • بی نام IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
    9 2
    :))
  • مهرانا IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
    12 5
    چه آدم خاکی با حالیه ، این بشار اسد
  • آنتی فراکسیون اقل و اکثر EU ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
    15 13
    بشار اسد! شیب ؟! انتخابات آزاد !!!؟؟؟ بام !!!!! بشار اسد !! آزادی !؟
  • محمد انصاري A1 ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
    27 12
    اين بعثي (بشار اسد) هم يك انتخابات برگزار خواهد كرد مثل آن بعثي به درك رفته (صدام) كه با 100 درصد آرا رييس جمهور ميشد... آخه مگه ميشه مردم بدبخت يك كشور بيش از 40 سال فقط به يك پدر و پسر رأي بدن... بعثي هاي شكنجه گر نه دين دارند نه انصاف انتخابات شون هم فقط براي .... كردن دنيا ست و بس.
  • حسین RS ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
    30 15
    توی بنر تبلیغاتی میخواد چه افتخاراتی رو بنویسه؟ ویران کردن کشور؟ به کشتن دادن شهروندان؟ زندانی کردن بقیه شهروندان؟ بعد همه رو یا کشته یا زندانی کرده...حالا کی قراره توی انتخابات شرکت کنه؟
    • صاحبکار IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
      11 14
      جدا شما بی عقل هستید او دارد از مردم خود دفاع می کند صلاح می دانید ول کن برود تا تمام مردمش سر بریده شوند ای امان از احمق ها
  • بی نام US ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
    12 11
    150 هزار کشته در جنگ داخلی!
  • بی نام A1 ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
    11 5
    فلسطینها در سوریه حق رای دارند؟
  • طلایی IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
    13 10
    خدایا این دیکتاتور جنایتکار کی میخواهد سایه شومش را از سر سوریه کم کند؟
  • توحید A1 ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
    9 13
    عزیزان یکم با تامل و تعقل با بحث بالا برخورد کنین. همه رسانههای بی بی سی و آمریکا میگن که بشار اسد بمب رو مردمشون میریزه و دیگه کسی نمیگه ، اگه یادتون نرفته بهتون بگم که اونا نبش قبر کردن و به مقدسات شیعه توهین کردن و سینه مرده ها رو خالی میکردن مخالفای بشار اسد بودن و نه آدمای بشار اسد ، فیلماش تو توئیتر هست برین نگگاه بکنین یادمون هم باشه که اگه سوریه سقوط کنه و بیفته دسته مخالفا بعد اون نوبته ماست پس یکم فکر کنین و بعد نظر بدین
  • بی نام IR ۰۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۴
    7 5
    عجب رويي داره
  • نادر IR ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
    0 2
    من نمی دونم اینقدر دیکتاتور داریم چرا از اونا بد نمی گید مثل عربستان بحرین اردن کویت چون این با ایران ارتباط داره میگید جنایتکاره اون بمب شمیایی که زدن انداختن گردن اسد که کار خود تروریستها بوده آمریکا تو روزنامه هاش گفت کلک بوده شما اونوقت چی میگید تا قبل از این اسد مگه مردم خودشو میکشت هر چی که شما میگید که نیست میخواهید سوریه سقوط کنه بعد فلسطین بعد ایران بعد فکر می کنید به ایران حمله کنند اونایی که بگن ما هم کلا با ایران مخالفیم کاریشون ندارن وقتی بمب می اندازن دیگه دوست دشمن نمی شناسه همه با هم می ریم هوا هیچکس نیست بگه چی شد چی نشد حقوق بشر کشکه تا حالا چرا کسی اعتراض نکرد که چرا شورای امنیت فقط 6 عضو داره هر چی این 6 عضو بگن باید 170 کشور انجام دهند خیالتون راحت هیچکس دلش برای ما