۰ نفر
۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۰

فارس نوشت:

نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی روز دوشنبه به گزارش‌های منتشر شده در مورد جاسوسی آمریکا از مقامات اسرائیلی، گفت توضیحات واشنگتن در این مورد را خواستار شده است.
«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی روز دوشنبه به گزارش‌های منتشر شده در مورد جاسوسی آمریکا از مقامات اسرائیلی واکنش نشان داد و گفت از آمریکا خواسته است در این مورد توضیح دهد.

نتانیاهو که در نشست حزب «لیکود» صحبت می‌کرد، در این رابطه گفت: از آمریکا خواسته‌ام در مورد جاسوسی شفاف‌سازی کند.

وی افزود: چیزهایی هست که بین دوستان ممنوع و انجام آن‌ها غیرقابل قبول است.

تازه‌ترین اسنادی که «ادوارد اسنودن» افشاگر آمریکایی منتشر کرده، نشان می‌دهد آژانس امنیت ملی آمریکا در سال 2009 تلفن‌ها و ایمیل‌های دفتر نخست‌وزیری رژیم‌صهیونیستی را که در آن زمان در اختیار «ایهود اولمرت» بود، رصد می‌کرده است.

در چند روز اخیر جزئیات بیشتری نیز در این مورد منتشر شده، از جمله حضور جاسوس‌های آمریکایی در اتاقی مشرف به دفتر کار «ایهود باراک» وزیر جنگ وقت اسرائیل، با هدف زیر نظر داشتن وی.

پیش از این هم اعضای دیگر کابینه اسرائیل از جمله «یوال استینیتز» وزیر اطلاعات و امور راهبردی و «اوری آریل» وزیر مسکن و شهرسازی رژیم‌صهیونیستی به این گزارش‌ها واکنش نشان داده و توقف جاسوسی آمریکا از اسرائیل را خواستار شده بودند.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 328958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
    0 0
    حقشونه
  • توحید IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
    0 0
    همش فیلمه ایناست اینا خودشون پایه گذار جاسوسی تو تمالمه دنیا هستن و با این حرفا میخوان پاشون وسط کشیده نشه و همه تقصیرات رو بندازن سره باراک اوباما که مهره سوخته شده الان به تمامه پیشامدهایی که از وقتی باراک اوباما رئیس جمهور شده توجه کنین و رصد کنین و با جرج بوش که جنگ راه انداخت تو دنیا مقایسه کنید میبینین که کی مقصره و هدفها چی هستن و بودن
  • بی نام FI ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
    0 0
    عجب اینه که میگه سیاست حیلی بی پدره